AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Hei, får sosialstønad. Hvor lang tid tok det før dere måtte opp hver dag for å dra på aktivitetsplikten? Jeghar vel i utgangspunktet litt problemer med å være på aktivitesplikten, men jeg må siden jeg får ikke aap, men sosialstønad, burde fått aap men vil ikke i behandling. Fortstår ikke hva som skjer videre med meg. Anonymkode: c2b67...917
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Får du ikke lov, eller har du ikke lyst? Anonymkode: 77b94...d68
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får du ikke lov, eller har du ikke lyst? Anonymkode: 77b94...d68 Jeg har lyst, tror jeg. Nå har jeg venta i 3 måneder, normalr? Anonymkode: c2b67...917
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst, tror jeg. Nå har jeg venta i 3 måneder, normalr? Anonymkode: c2b67...917 Det aner jeg ikke. Har du prøvd å ta kontakt med nav? Anonymkode: 77b94...d68
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst, tror jeg. Nå har jeg venta i 3 måneder, normalr? Anonymkode: c2b67...917 Jeg har sagt at jeg gleder meg, men da sier han ene mannen at ja er det sikker på at du vil det her da, da må du komme hver dag og han ser rart på meg, og jeg kjenner jeg blir litt lei meg, jeg sier at jeg veldig gjerne vil og at jeg tror det kommer til å gå bra, deretter sender vi inn en søknad... Anonymkode: c2b67...917
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Du må ta dette med din saksbehandler. Prate ordentlig med dem. Det er kun de som kan svare deg på dette. Anonymkode: 5aa18...d3b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det aner jeg ikke. Har du prøvd å ta kontakt med nav? Anonymkode: 77b94...d68 Det er ikke så enkelt, da vedkommende blir sur når jeg maser. Jeg maser jo ikke, jeg har spm, men det bir sett på som mas... Jeg føler vedkommende, eller det heter vel veileder, er sur og grintete og man kommer ingen vei, at person ikke vil at jeg skal ha det bra. Jeg skal jobbe et annet sted om 6 måneder, og jeg venter på det men først må jeg på aktivitesplikt, men det skal jeg tydeligvis ikke og m vente HJEMMEe... Anonymkode: c2b67...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå