AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Etter en del problemer i livet de siste åre e, sliter jeg med trøstespising. Dette har selvsagt påvirket vekten min, og jeg har gått opp til en str 48 i bukser. Har vært på shopping i dag, eller rettere sagt PRØVD. Er oppgitt og lei meg. Ble ikke noe som helst med hjem. Jeg går med bukse og genser i 30 grader. Svetter meg ihjel. Er det noen som har noen ideer til klesplagg som kan være noenlunde flatterende? - små supper - stor mage som står "ut" - stor over rumpe/når (Skal ta tak i prosjekt ned i vekt, men skulle så gjerne ha kledd meg i noen sommerklær) Anonymkode: f2c5f...7a0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Hva synes du om jeggings? Jeg kjøpte noen på Zalando som ser ut som jeans, men som er supermyke og elastiske og føles som leggings! Anonymkode: 02b79...5b2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Edit: det er riktignok ikke helt sommerklær, som jeg ser du ønsker.. Anonymkode: 02b79...5b2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Hva med en kjole som er litt vid? Se f.eks på Zalando. I denne linken har jeg sortert på din størrelse. https://m.zalando.no/dameklaer-kjoler/__storrelse-48/ Anonymkode: f0025...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Jeg har en venninne som handler her. Hun er alltid velkledd og har lekkert sommertøy. Kanskje det er for kjerringaktig? Da glemmer du bare innlegget. Anonymkode: d55ac...cba
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Edit: det er riktignok ikke helt sommerklær, som jeg ser du ønsker.. Anonymkode: 02b79...5b2 Bare jeg finner noen klær som sitter fint til min fasong, så blir jeg fornøyd. Varmen vil jo gå over om ikke lenge. Anonymkode: f2c5f...7a0
chouette Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 Støtter forslaget om kjoler. Zalando har veldig mye bra! Og sjekk ut Violeta kolleksjonen til Mango Den er ganske klassisk og lite glorete.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du om jeggings? Jeg kjøpte noen på Zalando som ser ut som jeans, men som er supermyke og elastiske og føles som leggings! Anonymkode: 02b79...5b2 Disse skal jeg sjekke ut. Hva bruker man til dette? De fleste som er så stor som meg, har store pupper. Så klærne sitter bedre enn på meg med små nupper. Anonymkode: f2c5f...7a0
visp Skrevet 2. juni 2018 #9 Skrevet 2. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter en del problemer i livet de siste åre e, sliter jeg med trøstespising. Dette har selvsagt påvirket vekten min, og jeg har gått opp til en str 48 i bukser. Har vært på shopping i dag, eller rettere sagt PRØVD. Er oppgitt og lei meg. Ble ikke noe som helst med hjem. Jeg går med bukse og genser i 30 grader. Svetter meg ihjel. Er det noen som har noen ideer til klesplagg som kan være noenlunde flatterende? - små supper - stor mage som står "ut" - stor over rumpe/når (Skal ta tak i prosjekt ned i vekt, men skulle så gjerne ha kledd meg i noen sommerklær) Anonymkode: f2c5f...7a0 "Små supper" er løsningen her Beklager; måtte bare:) Omslagsskjørt er jo bare å drapere rundt seg eller omslagskjole? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #10 Skrevet 2. juni 2018 3 minutter siden, visp skrev: "Små supper" er løsningen her Beklager; måtte bare:) Omslagsskjørt er jo bare å drapere rundt seg eller omslagskjole? Hahaha. Huff. Ja, det er nok løsningen. Har prøvd en del omslagskjoler og topper, men føler jeg blir trill rundt i de. Jeg er jo det, men hadde håpet på noen plagg som skjulte det litt. Er det noen andre i noenlunde samme str med små PUPPER, som kler seg pent og flatterende? Anonymkode: f2c5f...7a0 1
visp Skrevet 2. juni 2018 #12 Skrevet 2. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha. Huff. Ja, det er nok løsningen. Har prøvd en del omslagskjoler og topper, men føler jeg blir trill rundt i de. Jeg er jo det, men hadde håpet på noen plagg som skjulte det litt. Er det noen andre i noenlunde samme str med små PUPPER, som kler seg pent og flatterende? Anonymkode: f2c5f...7a0 Hva med sånne korte bomullstights (til kneet) og en t-skjorte over?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #13 Skrevet 2. juni 2018 Jeg er str 46 og lav, jeg bruker korte sommerkjoler, bruker en kort bomulls tights under, så lårene ikke gnisser, den synes ikke da. Kjolene går til knærne. Jeg er mest glad i omslag, og de som går ut fra livet. Men jeg har store pupper, og ikke så stor mage. Jeg handler det meste på Zalando, da bestiller jeg flere kjoler, jeg synes er fine og tror er fine på. Så bare sender jeg tilbake de jeg ikke liker. De har fri frakt og retur. Anonymkode: 57755...c7a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 Jeg er også str 48. Handler ikke så mye i butikker i Norge, bli meste netthandel eller butikker i utlandet. Her hjemme har Kapp Ahl klær opp til str noen og 50 (xlnt-kolleksjonen), H&M har også en egen pluz size kolleksjon men vet ikke om den er i alle butikker, Zizzi har bare klær i store str, Lindex har noen klær i store str, Zavannah har noen klær opp til str xxl som i alle fall passer meg. Ellers har både Ellos og Zalando plus size klær, det er lett å bestille, prøve hjemme og returnere det du ikke vil ha. Anonymkode: 2e120...f6c 1
Mis(s)Understood Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 Kappahl har en XLNT avdeling. Kanskje de kan ha noe du liker? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #16 Skrevet 3. juni 2018 Lette kjoler og tynne kimono-jakker hvis du vil skjule armer. Anonymkode: 48bfa...3df
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #17 Skrevet 3. juni 2018 Zalando har alt. H&M har også mye fint. Logg avdelingen hos H&M er ganske stor i størrelsene for tiden, og det har mye i bomull, som er deilig og avkjølende. De har også basics i alle varianter. Jeg var overvektig, større enn deg, og brukte å kjøpe klær på yesstyle.com. Merket orangebear har store størrelser. Mye fint. Litt kjipt å returnere, men det meste passet perfekt. Anonymkode: e4aee...6d7
Dolla Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 Har du prøvd noen av buksene til Floyd? De har bukser i superstretch som er pene og veldig behagelige å gå med. Litt usikker på hvor store str de har, men det er masse stretch i de, og de anbefaler å gå en str ned enn hva du bruker til vanlig. Jeg liker veldig godt en som heter Angelina 180 A, den fins med ekstra høyt liv, men også vanlig høyde. De har nettbutikk også, sjekk de ut👍🏻👍🏻😊
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #19 Skrevet 3. juni 2018 zizzi har flotte klær? Anonymkode: fc154...10b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #20 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har samme str og fasong som deg. Det meste av det som selges i store størrelser på Zizzi, KapAhl, HM osv. er posete, lite flatterende og har dårlig kvalitet. Det er frustrerende å være str. 48. Jeg er akkurat for stor til å finne noe i vanlige butikker, men for liten for de fleste passformer for store. Anonymkode: 3806e...0ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå