AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Jeg har jobbintervju på tirsdag og må gjøre noen tester før den tid. Jeg skjønner ingenting av den deduktive logisk tenking testen. Er noe kretser og sånn man skal finne ut av. Hva skal jeg gjøre? :/ Har tatt liknende tester før som har gått greit, men har og failet på noen. Kommer så an på hvordan testen er :( Anonymkode: efad8...8a2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Kanskje jobben ikke er noe for deg da? Anonymkode: 21c4e...a33 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Har da kommet meg gjennom studiet uten dette. Og ser ikke helt sammenhengen mellom dette her og rådgive kunder om ERP-systemer - TS Anonymkode: efad8...8a2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jobben ikke er noe for deg da? Anonymkode: 21c4e...a33 Disse testene kan være helt horrible! Anonymkode: c71e6...0f6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Disse testene kan være helt horrible! Anonymkode: c71e6...0f6 Enig! Elkjøp hadde noe liknende da jeg kjøpte jobb om å sitte i kassa der under studiene. Synes det var merkelig bruk av de testene. Anonymkode: 65f51...3db
Grandidosa83 Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbintervju på tirsdag og må gjøre noen tester før den tid. Jeg skjønner ingenting av den deduktive logisk tenking testen. Er noe kretser og sånn man skal finne ut av. Hva skal jeg gjøre? 😕 Har tatt liknende tester før som har gått greit, men har og failet på noen. Kommer så an på hvordan testen er Varm opp med å gjøre noen offentlig tilgjengelige tester på nett osv. Når du føler at du har satt deg greit inn i tankemønsteret er gjør du den nevnte testen. Du kan nok ikke øve deg til å "ace" den, men du kan fint klare å heve nivået ditt betraktelig ved å varme litt opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå