AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Dette er ikke noe som skjer meg nå. Jeg har pr i dag ikke tenkt å ta kontakt. Fordi mye tyder på at han er over meg. Vi flørtet en del i nesten 2 år men pga avstand og forskjellige liv så passet ikke noe forhold. Mulig han syntes det passet siden han prøvde å date. Men jeg er så følelsesmessig ustabil og det resulterte jo i at det ble ingenting. Han avviste meg ikke, men ting dabber jo av når det bare er han som tar initiativ.. Jeg har likevel aldri gitt opp håpet. Jeg har skjønt at de ila siste året har kommet en ny dame på banen. Men det har vært vanskelig å antyde om de er sammen eller ikke. Men nå virker det nesten som han har kjærlighetssorg. Hun har mest sannsynlig avvist han. Men jeg VET ikke. Men hvis jeg en dag skulle bli mer komfortabel med meg, er det noen som har opplevd å få gnisten tilbake? Anonymkode: 59cfd...5f2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Du taper ingenting på å prøve, så jeg ville sendt ei melding Anonymkode: b1fda...82d 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Hvorfor er han bra nok nå? Jeg hadde ikke tatt deg tilbake, ts. Du hadde sjansen din. Han har nok gått videre. Anonymkode: 6ae75...78e 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Jada. Jeg hadde menn etter meg og likte et par av de men var ikke følelesmessig klar for å bli glad i noen eller tørre å satse på noen. Brukte mange år på å jobbe med meg selv og bli et godt kjæresteemne. Han ene var fortsatt interessert i meg 8 år senere men i mitt tilfelle var ikke lenger jeg interessert i han for med orden i egen mental helse og selvverd innså jeg at jeg både fortjente bedre enn han og at han ikke var så bra for meg som jeg trodde når jeg hadde det psykisk vanskelig. Anonymkode: cf697...bd7
Xcase33 Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er han bra nok nå? Jeg hadde ikke tatt deg tilbake, ts. Du hadde sjansen din. Han har nok gått videre. Anonymkode: 6ae75...78e Fordi nå har også andre damer gitt han kvalitetsstemplet....hallo ? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 14 minutter siden, Xcase33 skrev: Fordi nå har også andre damer gitt han kvalitetsstemplet....hallo ? Jeg er så dritt lei av de kommentarene der. Jeg likte han FØR det var noen andre i bildet, hvis du leser skikkelig så får du med deg det. Men jeg er ikke følelsesmessig klar for noe forhold. Jeg tør ikke og inngå slike relasjoner. Men jeg kan likevel bli glad i en person. Har ingenting med andre damer og gjøre. Anonymkode: 59cfd...5f2 2
Xcase33 Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er så dritt lei av de kommentarene der. Jeg likte han FØR det var noen andre i bildet, hvis du leser skikkelig så får du med deg det. Men jeg er ikke følelsesmessig klar for noe forhold. Jeg tør ikke og inngå slike relasjoner. Men jeg kan likevel bli glad i en person. Har ingenting med andre damer og gjøre. Anonymkode: 59cfd...5f2 Forventer ikke du skal innrømme det...men for å si det på en litt annen måte da. Du liker han ikke akkurat MINDRE nå som andre damer har gitt stemplet 😛
matrobot Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 Hvorfor skal alltid menn ta kontakt? Er du interessert, ta kontakt med ham 1
Xcase33 Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 Just now, matrobot said: Hvorfor skal alltid menn ta kontakt? Er du interessert, ta kontakt med ham Fordi de er biologisk ute av stand til det for å være helt ærlig. Noen tør å spørre om hva klokken er ..men talentet strekker seg vel ikke så mye lengre enn det.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 2 minutter siden, Xcase33 skrev: Forventer ikke du skal innrømme det...men for å si det på en litt annen måte da. Du liker han ikke akkurat MINDRE nå som andre damer har gitt stemplet 😛 Du virker faktisk ganske bitter. Anonymkode: 59cfd...5f2 2
Xcase33 Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du virker faktisk ganske bitter. Anonymkode: 59cfd...5f2 Du virker ganske dum ....makes sense?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 40 minutter siden, Xcase33 skrev: Du virker ganske dum ....makes sense? Nei Anonymkode: 59cfd...5f2 4
Xcase33 Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei Anonymkode: 59cfd...5f2 Nei det samme kan jeg si til deg også....
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 Ta kontakt!😊 og drit i teite kommentarer her..👍 Anonymkode: cb007...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så dritt lei av de kommentarene der. Jeg likte han FØR det var noen andre i bildet, hvis du leser skikkelig så får du med deg det. Men jeg er ikke følelsesmessig klar for noe forhold. Jeg tør ikke og inngå slike relasjoner. Men jeg kan likevel bli glad i en person. Har ingenting med andre damer og gjøre. Anonymkode: 59cfd...5f2 Enig er så drittlei av sånne kommentarer jeg også. Er bare en måte menn bruker for å rakke ned på kvinner som om de ikke kan bestemme selv men trenger andre til å bestemme for seg. Om noe så trekker man ser unna menn som har andre damer. Menn som hevder at kvinner tiltrekkes av menn fordi de har andre kvinner sier det bare for å prøve å ha en grunn til å være dust å spille på flere hester og hore rundt selv. Hvordan skal en kvinne vite hva en fremmed kvinne egentlig syntes om en mann hun har likt? En dust blir ikke en bra kjæreste selvom han får seg kjæreste som finner seg i dusteriet. Se f eks på voldelige menn, de har kjæreste de også men det betyr ikke at de er noe kvalitet. Om derimot en venninde av mannen som har kjent han lenge sier til den kvinnen som liker mannen at "her har du en bra mann" så tar man det som et kvalitetsstempel, men man bestemmer selv om man syntes man passer sammen eller ikke, og flyr ikke etter en mann bare fordi andre kvinner gjør det. Anonymkode: cf697...bd7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #16 Skrevet 3. juni 2018 2 timer siden, Xcase33 skrev: Forventer ikke du skal innrømme det...men for å si det på en litt annen måte da. Du liker han ikke akkurat MINDRE nå som andre damer har gitt stemplet 😛 Sykt tragisk at du tror du vet mer om en fremmed kvinne på nettet enn hva hun vet om seg selv. Spill heller lotto eller noe om du tror du har så rett i ting Anonymkode: cf697...bd7 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #17 Skrevet 4. juni 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig er så drittlei av sånne kommentarer jeg også. Er bare en måte menn bruker for å rakke ned på kvinner som om de ikke kan bestemme selv men trenger andre til å bestemme for seg. Om noe så trekker man ser unna menn som har andre damer. Menn som hevder at kvinner tiltrekkes av menn fordi de har andre kvinner sier det bare for å prøve å ha en grunn til å være dust å spille på flere hester og hore rundt selv. Hvordan skal en kvinne vite hva en fremmed kvinne egentlig syntes om en mann hun har likt? En dust blir ikke en bra kjæreste selvom han får seg kjæreste som finner seg i dusteriet. Se f eks på voldelige menn, de har kjæreste de også men det betyr ikke at de er noe kvalitet. Om derimot en venninde av mannen som har kjent han lenge sier til den kvinnen som liker mannen at "her har du en bra mann" så tar man det som et kvalitetsstempel, men man bestemmer selv om man syntes man passer sammen eller ikke, og flyr ikke etter en mann bare fordi andre kvinner gjør det. Anonymkode: cf697...bd7 Jepp. Var kjempe forelska i en kompis for et par år siden som jeg nesten ble sammen med. Men ingen tok steget og noen karrieregreier gjorde at vi måtte flytte fra byen vi bodde i. Vi flyttet da til forskjellige byer, så det hadde blitt avstandsforhold deluxe. Avstandsforhold kunne funket for meg. Men følelsene ble nå bare borte, så etter 5 mnd fikk han seg dame.jeg ble ikke bråforelska i han igjen av den grunn. Anonymkode: 59cfd...5f2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #18 Skrevet 4. juni 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt!😊 og drit i teite kommentarer her..👍 Anonymkode: cb007...f8c Takk for svar, men jeg vil ikke det nå. Jeg har ikke gjort det før, og vil ikke enda fordi jeg er slik som jeg er. Jeg vet ikke engang om han er i forhold eller ikke. Det kunne bare virke slik for noen dager siden, men senere så virket det nesten som han var trist. Men hvis han likevel liker en annen så er det lite cits i å ta kontakt nå. Er redd han kan føle det slik som han Xcase33 skriver, at jeg plutselig er intressert fordi han har en evt annen dame. Da føler jeg at det vlir litt teit. "Nå kommer hun ja som hun ser jeg har andre". I tillegg har jeg begynt og roe meg ned, vil ikke fyre opp igjen spenningen. Anonymkode: 59cfd...5f2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #19 Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men jeg vil ikke det nå. Jeg har ikke gjort det før, og vil ikke enda fordi jeg er slik som jeg er. Jeg vet ikke engang om han er i forhold eller ikke. Det kunne bare virke slik for noen dager siden, men senere så virket det nesten som han var trist. Men hvis han likevel liker en annen så er det lite cits i å ta kontakt nå. Er redd han kan føle det slik som han Xcase33 skriver, at jeg plutselig er intressert fordi han har en evt annen dame. Da føler jeg at det vlir litt teit. "Nå kommer hun ja som hun ser jeg har andre". I tillegg har jeg begynt og roe meg ned, vil ikke fyre opp igjen spenningen. Anonymkode: 59cfd...5f2 Da legger du saken død. Vil du ikke så vil du ikke. Anonymkode: 4a22f...ac9 1
Xcase33 Skrevet 4. juni 2018 #20 Skrevet 4. juni 2018 47 minutter siden, AnonymBruker said: Sykt tragisk at du tror du vet mer om en fremmed kvinne på nettet enn hva hun vet om seg selv. Spill heller lotto eller noe om du tror du har så rett i ting Anonymkode: cf697...bd7 Ah...så du liker han faktisk MINDRE nå som han har vært borti andre kvinner? ...jaha, det er faktisk litt uvanlig ja men så feil kan man visst ta ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå