AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Jeg er en person som lett føler irritasjon. Det skal ikke så mye til før jeg irriterer meg. Jeg synes det er lettere å si ifra hvis en person gjør noe direkte feil, viser manglende respekt eller utnytter min tid. Var på tur med en jentegjeng på seks som skulle bo og være sammen en uke. Kjente på en skikkelig irritasjon over det jeg oppfatter som uvaner, men føler det blir feil å kommentere det, da det kanskje bare er jeg som er ekstra følsom. Det kan være en person som ofte blir borte i mengden og som vi ofte må vente på, eller hun som nynner ustanselig, noe som gjør meg ufokusert Hvis andre er enig i min irritasjon så blir det enda verre. Da irriterer jeg meg mer. Sier dere i fra hvis noe irriterer dere? Anonymkode: 1f726...c29
Peaches Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Jeg prøver å vinkle det humoristisk for å lette på stemningen. Men venner som alltid blir veldig lett irriterte synes jeg det er morsomt å provosere så de blir sinna 😁 Alltid god underholdning. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Fra naturens side er jeg nok en som lett kan uttrykke irritasjon. Men som jeg har lært er det ikke akseptert å gjøre det. Så da lar jeg som oftest være for ikke å skjemme meg selv ut. Men hvis det er noe jeg kan komme unna med, fordi det er rimelig å vise irritasjonen, så gjør jeg det gjerne. Liker å si meningen min egentlig, når jeg synes andre oppfører seg dumt. Anonymkode: 9b63f...339 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Jeg kan bli veldig fort irritert, spesielt hvis jeg er sulten, trøtt eller sliten. Jeg prøver skjule at jeg blir irritert så godt det lar seg gjøre, hvis ikke prøver jeg å si i fra på en fin måte, spørs hva det dreier seg om. Mine nærmeste har fått "gjennomgå" ett par ganger fordi jeg har holdt irritasjonen inni meg for lenge, så da har jeg blitt veldig sur til slutt og latt det gå utover dem.. Anonymkode: 8c611...28a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå