Julie Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Heisann I løpet av en uke overtar jeg en ibm maskin som er et par år gammel. Har tenkt å kjøpe til brukbare høyttalere, trenger jeg da også et nytt lydkort? Evt. hvordan vet jeg at lydkortet passer i akkurat denne maskina osv? Er ganske grønn. Julie
Robban43 Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Anbefaler Crative lydkort så lenge det integrerte ikke er ett 5.1 lydkort eller bedre. Har selv Creative sitt 5.1 høytalersett og Creative Soundblaster 5.1 lydkort og er kjempefornøyd med kvaliteten
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Nei, hvis maskina bare er et par år gammel trenger du ikke kjøpe nytt lydkort. Alle datamaskiner fra produsenter som IBM, Compaq og Dell har siden før tusenårsskiftet blitt solgt med integrerte lydkort.
Julie Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2005 Tusen takk for svar! Skal sjekke opp hva slags lydkort det er i den. Julie
Gjest Julie i.i. Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 En ting; er det mulig å skifte lydkort i en bærbar?? Er ikke alt "integrert" eller hva jeg skal si? Julie
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Vil du ha bedre lyd fra ei bærbar maskin kan du kjøpe et usb-lydkort. http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå