AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Hei, er en gutt på 19 år. Jeg var nylig på den lokale McDonalds'en da jeg så ei jente som jobba der som jeg synes var utrolig attraktiv.😃 Jeg fant ut navnet hennes, alder (hun er ett år yngre) og hvor hun bodde via. en venn som jobber på samme McDonald's. Kompisene mine som vet hvem hun er sier hun er ei hyggelig jente, og at jeg bør prøve meg men problemet er at hun ikke har peiling på hvem jeg er, og jeg har mer eller mindre ingen peil på hvem hun er.😕 Kompisen min som jobber på McDonald's kjenner henne heller ikke så godt, så det blir vanskelig for han å introdusere oss osv. Hvordan går jeg fremover herfra? Føler det blir kleint om jeg bare skulle gått opp og spurt henne ut. Det kunne kanskje funka på kvelden når det ikke er så travelt i restauranten men siden hun ikke kjenner meg så er jeg redd for at jeg skal opptre som "creepy" eller klein. 🙃 Med det sagt så har jeg 0 dating erfaring, og mer eller mindre ingen erfaring med jenter generelt. Jeg vet ikke hva som er vanlig når det kommer til dette, så om noen har noen gode ideer eller tips til meg så er det bare å fyre løs. Prøv å hold kommentarene saklige 😁 Anonymkode: d7f8f...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Hva med å samle venner, felles venner pluss henne og noen andre for å spise takeaway ute i en park og se en film sammen etterpå? Da får du mulighet til å snakke med henne uten at det er en date og kan lettere invitere henne på tomannshånd senere? Veldig avslappet. Anonymkode: b7f30...569
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Det kunne så klart ha funket, men så vidt jeg vet så har vi ingen felles venner. 😕Kompisen min kunne jo prøvd å få til noe, men siden han kun har jobba der i en liten stund så kjenner de ikke hverandre så godt heller. Kan vel eventuelt vente til kompisen min vet mer om henne, eventuelt får såpass kontakt at å finne på noe blir aktuelt. Anonymkode: d7f8f...7a9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kunne så klart ha funket, men så vidt jeg vet så har vi ingen felles venner. 😕Kompisen min kunne jo prøvd å få til noe, men siden han kun har jobba der i en liten stund så kjenner de ikke hverandre så godt heller. Kan vel eventuelt vente til kompisen min vet mer om henne, eventuelt får såpass kontakt at å finne på noe blir aktuelt. Anonymkode: d7f8f...7a9 Da allierer du deg med kompiser om å arrangere bli kjent treff åpent for flere og legger til henne og hennes venner på en facebook gruppe og evt andre dere ønsker å bli kjent med. Kompisen din kan jo bare si på jobb at dere er en gruppe venner som har lyst til å utvide vennekretsen så om noen ønsker å delta med sine venner er de hjertelig velkomne. Anonymkode: b7f30...569
Almond Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Få tak i nr hennes og send en melding eller ring da?? Dersom du ikke tør å ta det Face to Face... så komplisert man skal lage alt mulig 🙄
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Sjekk om hun er å tinder/happn. Anonymkode: ee161...5ec
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 4 hours ago, Almond said: Få tak i nr hennes og send en melding eller ring da?? Dersom du ikke tør å ta det Face to Face... så komplisert man skal lage alt mulig 🙄 Er nok ikke at han ikke tør, er nok heller at han ikke kan. Om du jobber som servitør, hva er sjansen for at du sier "ja" når en tilfeldig fremmed kommer og spør deg ut? Anonymkode: d7f8f...7a9 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 Egentlig vil jeg bare først si at kompisen sin deler privatinfo om sin kollega ikke er så innafor. Altså at han sier fornavnet hennes og alder er en ting. Men han har egentlig ingenting med å utlevere henne på den måten (hvor hun bor osv). Selv om han kjenner deg, hva om du er en creepy stalker som vil vite hvor hun bor så du kan knivstikke henne i senga? Og du tenker rett, det er ikke spesielt greit å prøve å flørte/bli kjent med noen som er på jobb, især hvor jobben er å være imøtekommende og hyggelig til de grader. Du setter henne i en situasjon hvor det blir vanskelig å vise at hun ikke er interessert uten at det går på bekostning av servicen hun må yte. Det lureste er nok at kompisen din prøver å invitere henne på noe hvor dere kan møtes utenfor jobben hennes. Anonymkode: faa13...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Egentlig vil jeg bare først si at kompisen sin deler privatinfo om sin kollega ikke er så innafor. Altså at han sier fornavnet hennes og alder er en ting. Men han har egentlig ingenting med å utlevere henne på den måten (hvor hun bor osv). Selv om han kjenner deg, hva om du er en creepy stalker som vil vite hvor hun bor så du kan knivstikke henne i senga? Og du tenker rett, det er ikke spesielt greit å prøve å flørte/bli kjent med noen som er på jobb, især hvor jobben er å være imøtekommende og hyggelig til de grader. Du setter henne i en situasjon hvor det blir vanskelig å vise at hun ikke er interessert uten at det går på bekostning av servicen hun må yte. Det lureste er nok at kompisen din prøver å invitere henne på noe hvor dere kan møtes utenfor jobben hennes. Anonymkode: faa13...9c6 Det er snakk om hvilken bygd, ikke adresse.. Må vel bli som du sier ja, får se hva jeg gjør over sommeren. Søker etter jobb så kan vel eventuelt søke på McDonalds, ikke kun fordi hun jobber der men fordi jeg har mange andre venner som anbefaler meg å søke der Anonymkode: d7f8f...7a9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 15 timer siden, Almond skrev: Få tak i nr hennes og send en melding eller ring da?? Dersom du ikke tør å ta det Face to Face... så komplisert man skal lage alt mulig 🙄 Det er jo en litt creepy og sosialt klønete måte å gjøre det på, de fleste har vel gjerne ikke et stort ønske om å gå på blind date med en fremmed som har sett dem på jobben og stalket opp navn og nummer. Som andre har sagt så kan du sjekke om hun er på happn/tinder, men ellers synes jeg det beste kan være å møtes i en sosial setting som foreslått et par ganger her. Trenger ikke vente til kompisen din kjenner henne så godt, det er jo ikke uvanlig å dra meg seg kolleger på en fredagspils eller noe selv om man ikke kjenner alle like godt, det er jo gjerne halve grunnen til at man finner på noe sosialt, særlig når man er ny. Anonymkode: f8a8b...36d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 Føler du at du er et bra kjæresteemne? Har du rene intensjoner, gode moraler, livet på stell og er følelsesmessig klar i eget indre for å gi hjertet ditt til en annen? Tør du å bli "svak" for noen og blottlegge deg? Har du tid til å ta ansvaret for å ha dame/date? Hvis ja så kjør på, men hvis nei, så ikke kast bort tiden hennes. Siden du vet navnet hennes så kan du adde hun på facebook og samtidig sende hun en hyggelig melding der du presenterer deg og spør om hun vil bli kjent med deg og evn bli med deg på date en dag (vær åpen i intensjonene dine fra starten, kvinner får godt inntrykk av målretta og åpne menn). Husk å sett innstillingene på noen gode bilder fra profilen din til Public så hun kan se bilder av deg før hun evn godtar venneforespørselen og svarer på meldingen. Anonymkode: 2956b...fcb 1
Gjest Peanut Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 Jeg lurer på hvordan man ble kjent før i tiden jeg når jeg leser innlegg som dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå