Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

den her siste uka har det virkelig gått opp for meg at jeg er gravid å skal ha min egen lille baby.

det er så ufattlig godt å bare gå rundt med magen i været å vise den frem til alle som vil se. hehe :oops:

har vært igjennom veldig mye på kort tid. alt fre det å bli fortalt at jeg mest sannsynlig aldri kommer til å få bli mamma til å faktisk bli gravid.

til å miste typen fordi han ikke vil bli pappa akkurat nå.

nåvel får en vel si. er veldig glad for at jeg tok den avgjørelsen å beholde den lille spira som vekser å gror inne i magen min.

å klarer nesten ikke forklare hvor deilig det føles å vite at også jeg skulle få lov til å bli mamma.

en ting skal være sikkert at man ikke skal ta babyer for gitt.

er alene men kjempelykkelig

merkelig nok så så synes jeg det er vavnittig deilig å være alene.

heller det enn en sur gubbe som trør deg i hælan å du vet at han innerst inne ikke vil ha ungen som du bærer på. å som du så gjerne vil ha...

hadde det vært han som hadde hatt den her spira inne i seg så tror jeg han ville ha reagert annerledes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Motorrypa!

Det er jo kjempebra at du er fornøyd med valget ditt og gleder deg slik til å bli mor!

Må ha vært et kjempetøft valg, det er ikke bare bare å miste kjæresten heller da. Hvem vet, kanskje han forandrer mening etter hvert som han har kommet over sjokket og vent seg til tanken..Men du klarer deg nok bra alene!

Må være herlig å gå rundt og vite at du snart skal få en baby. Er litt misunnelig ja.. men regner med å komme etter snart!

Lykke til framover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...