Gå til innhold

BH-er som bretter seg i vaskemaskinen - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av å måtte brette ut igjen disse tingene (vet ikke hva det heter) inni bh-koppene, og de bretter seg jo bare på nytt neste gang jeg vasker bh-en ☹️ Noen som har tips til å unngå dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håndvask

Anonymkode: d4cad...cb6

Skrevet

Lavest mulig temperatur, eventuelt ha kald vask og ekstrem mild på maskinen. 
Om det ikke er mulig vil jeg foreslå håndvask :) 

AnonymBruker
Skrevet

BH skal vel egentlig ikke tas i maskinen så det er sikkert årsaken. 

Anonymkode: 8099e...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Det høres nesten ut som du vasker dem litt hardt i maskinen. 40 grader og lav sentrifugering kan hjelpe.

Om de fremdeles bretter seg og putene i skålene lager krøll, så ville jeg spandert noen kroner ekstra neste gang du skal kjøpe BH. 

Jeg vasker mine i vaskepose i maskinen og har aldri hatt det problemet du har, så kanskje det kans skyldes at jeg bare har såkalte kvalitetsbher?

Anonymkode: 37562...9b5

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres nesten ut som du vasker dem litt hardt i maskinen. 40 grader og lav sentrifugering kan hjelpe.

Om de fremdeles bretter seg og putene i skålene lager krøll, så ville jeg spandert noen kroner ekstra neste gang du skal kjøpe BH. 

Jeg vasker mine i vaskepose i maskinen og har aldri hatt det problemet du har, så kanskje det kans skyldes at jeg bare har såkalte kvalitetsbher?

Anonymkode: 37562...9b5

Vet ikke helt hva som klassifiserer en kvalitetsbh, men ikke alle er billige hvertfall. Vet ikke helt om det er kvaliteten det står på.. men får prøve vaskepose, lavere temperatur og sentrifugering og se om det hjelper :) 

Takk for tips alle sammen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Spilene? Jeg tar dem ut for alltid, de bare klør og er plagsomme.

Anonymkode: 6002c...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...