Gå til innhold

Er utenlendinger stygge med norske kvinner direkte og norske menn indirekte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå en sak på singel forumet, der en utlending har sagt til ei jenta at hun er rasist fordi hun ikke vil ligge med han og sprer det til hele skolen. I en sak for litt siden, var det ei kvinne som hadde opplevd å bli kalt ei blek hore når hun gikk forbi noen. 

Er utlendinger stygge med norske kvinner? Så bare baksnakker de norske menn? Kaller de svake osv. siden de tillater så mye innvandring og lar kvinnene få gjennomslag med hysteriet sitt og få privilegier på deres bekostning? 

Anonymkode: b08ca...16d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er nå en sak på singel forumet, der en utlending har sagt til ei jenta at hun er rasist fordi hun ikke vil ligge med han og sprer det til hele skolen. I en sak for litt siden, var det ei kvinne som hadde opplevd å bli kalt ei blek hore når hun gikk forbi noen. 

Er utlendinger stygge med norske kvinner? Så bare baksnakker de norske menn? Kaller de svake osv. siden de tillater så mye innvandring og lar kvinnene få gjennomslag med hysteriet sitt og få privilegier på deres bekostning? 

Anonymkode: b08ca...16d

Min erfaring som norsk kvinne: ja, dessverre. Å bli kalt rasisthore, nazihore eller jævla norske hore når jeg avslår å ligge med en mann av annen etnisitet enn min, har jeg opplevd mange ganger den tida jeg pleide å gå ut på byen.

Dette gjelder ikke alle utenlandske menn, da; men mange nok til at jeg er luta lei. Det er tydeligvis mange som mener det er helt innafor å kritisere, latterliggjøre og hetse etnisk norske. Respektløst, er det.

Anonymkode: af2a5...95a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvordan de oppfører seg og sier bryr jeg meg fint lite om. Hvorfor stå opp for æren til noen når man da blir kalt rasist av innvandrerne, og sannsynlig også av norske kvinner.

Jeg kunne stoppet en voldtekt om jeg var vitne til det da. Om jeg ikke hadde noe bedre å gjøre selvfølgelig ;)

Endret av Gent82
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Gent82 said:

Jeg kunne stoppet en voldtekt om jeg var vitne til det da. Om jeg ikke hadde noe bedre å gjøre selvfølgelig ;)

Hva tenker du hadde vært bedre å gjøre enn å prøve å stoppe en voldtekt du var vitne til, egentlig?

Anonymkode: af1c6...405

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring som norsk kvinne: ja, dessverre. Å bli kalt rasisthore, nazihore eller jævla norske hore når jeg avslår å ligge med en mann av annen etnisitet enn min, har jeg opplevd mange ganger den tida jeg pleide å gå ut på byen.

Dette gjelder ikke alle utenlandske menn, da; men mange nok til at jeg er luta lei. Det er tydeligvis mange som mener det er helt innafor å kritisere, latterliggjøre og hetse etnisk norske. Respektløst, er det.

Anonymkode: af2a5...95a

Jeg har ikke opplevd det, og håper jeg heller aldri får oppleve det. Synes synd på dere! :(

Det er nok ikke hudfargen som gjør at vi/dere avslår, det er den råtne personligheten.... Så vemmelig å si av dem...

Anonymkode: b8cc6...4cb

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du hadde vært bedre å gjøre enn å prøve å stoppe en voldtekt du var vitne til, egentlig?

Anonymkode: af1c6...405

Neida, jeg hadde sikkert grepet inn. Absolutt.

AnonymBruker
Skrevet

Trist å høre at utlendinger oppfører seg sånn. Av personlig erfaring sier de dritt til meg også, da gjerne svarting hvis de ikke får oppmerksomhet tilbake. Har opplevd det med norske menn også. Noen menn er bare griser og tapere uansett bakgrunn. 

Anonymkode: ce966...92b

AnonymBruker
Skrevet

Mange utlendinger holder fast ved en svært kvinneundertrykkende kultur, og kan være stygge mot kvinner generelt. Det gjelder ikke bare norske kvinner de er stygge mot da. Men det gjelder langt fra alle utlendinger. De fleste utlendinger her i Norge og mange av nyere generasjoner i utlandet er ganske moderne i menneskesynet sitt og har ikke så respektløst kvinnesyn.

Anonymkode: a5e58...d71

Skrevet (endret)

Ja det er et godt kjent problem. Får du ikke vilja di så kall noen en rasist.

Når det er sagt så er det ikke verre å bli kalt rasist enn når etniske norske kaller deg luremus....eller sier "faen tror du at du er din feite hore du er stygg uansett!" For de vet at det å kalle en jente stygg og feit er noe som kan såre mye.

Endret av SunnivaOslo
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet

Var kjæreste med mørk brasilianer. Det hendte at hun ble 'Trumpet'  av andre (norske) menn uten gentlemansnykker, eller utviklede sosiale evner når vi var ute. Stor forskjell i forhold til lys/blond kjæreste... 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Ironically_me skrev:

Var kjæreste med mørk brasilianer. Det hendte at hun ble 'Trumpet'  av andre (norske) menn uten gentlemansnykker, eller utviklede sosiale evner når vi var ute. Stor forskjell i forhold til lys/blond kjæreste... 

Trumpet? Mener du befølt mellom bena?  (Grab her by the pussy) ?
Det har skjedd meg også et par ganger, og fra norske aldri utlendinger... Utlendinger kommer å skal intimdanse, men det gjør norske også. Utlendinger er kanskje mer frempå akuratt der, men norske er mer frempå med å komme med en drink og forvente sex i retur og blir sure om de ikke får det, ofte truende også, eller følge etter en å prøve å overtale en til å bli med på solonach og ikke tar nei for et nei.

Syns forresten ikke at å "bli Trumpet" bør bli et begrep som brukes. Han skal ikke eie den type oppførsel. Det er uakseptabelt og det heter overgrep ikke "bli Trumpet". Å kalle det for det på en måte undertrykker helt at det faktisk er et overgrep.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke observert eller hørt om at utlendinger har det for å være stygge med norske menn. Men det er veldig vanlig at norske menn er stygge med utlendinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...