Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Mye bedre enn doctor Phil, i hvert fall til å synge og lage intelligente tekster om ting som virkelig betyr noe for oss gutta. they've got groupies for their band, all I've got is my right hand
Gjest lmari Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Jeg glemmer aldri han på Vil du bli millionær som var overbevist om at den første Bond-filmen het "Dr. Hook"......
Tusenfryd Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 *mimrer* She was only sixteen... grisegutter.
chimp Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 og lage intelligente tekster om ting som virkelig betyr noe for oss gutta. Ja, om Sylvias mother fårrsempel!!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 *mimrer* She was only sixteen... grisegutter. Det er da uansett mye bedre enn Michael Jackson (The girl is nine)
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #6 Skrevet 28. februar 2005 Ja, om Sylvias mother fårrsempel!!! MorrateaSylvia var skikkelig bitchy, azz!
Gjest Porselen Skrevet 1. mars 2005 #7 Skrevet 1. mars 2005 Jeg har samlecd'n til Dr. Hook som jeg setter på i mine mimrestunder, da er jeg tilbake som fjortis og fest på lokalet..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå