Gå til innhold

Noen som har forsøkt denne softismiksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hqdefault.jpg 
Kan ikke huske å ha sett den i butikkene idet siste. Er den kanskje borte igjen?
Kan den brukes i en maskin kanskje... :klo: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

hqdefault.jpg 
Kan ikke huske å ha sett den i butikkene idet siste. Er den kanskje borte igjen?
Kan den brukes i en maskin kanskje... :klo: 

😄 Du og is assa! Skal jeg stikke ut og kjøpe en softis til deg?

• Liker 1
Skrevet

Har prøvt den, men det var når den kom ut, finnes den enda...? Usikker, har ikke sett den, men har ikke sett etter den heller :fnise:

Den med sjokoladesmak var veldig god! 

• Liker 1
Skrevet

Kan legge til at jeg brukte ikke maskin, den piskes opp og fryses eller noe, husker ikke helt... 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, visp skrev:

Du og is assa! Skal jeg stikke ut og kjøpe en softis til deg?

Jatakk. Det var veldig snilt å tilby deg. :)  Kan ikke tenke meg noe bedre enn en is hver dag om det går. 

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Har prøvt den, men det var når den kom ut, finnes den enda...?
Usikker, har ikke sett den, men har ikke sett etter den heller :fnise:

Den med sjokoladesmak var veldig god! 

Jo, det er en stund siden jeg husker at den var i butikkhylla, men jeg fikk aldri testet den. Antagelig borte...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobbet i matbutikk da de kom. Vi solgte en pakke. Resten ble kastet da de gikk ut på dato og aldri bestilt inn igjen.

Anonymkode: 02572...9cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Test den, Hoppis, så ser vi hvordan det går med deg etter inntaket, før vi tørr å prøve. 

Anonymkode: d3683...0f7

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jatakk. Det var veldig snilt å tilby deg. :)  Kan ikke tenke meg noe bedre enn en is hver dag om det går. 

Får håpe vi bor i nærheten av hverandre da. Kan hende litt har smeltet når den overrekkes😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal lete litt og lover å gi tilbakemelding om jeg finner den. :)  

Hørte nå at en perfekt temp for iskrem når den skal spises er -15 grader. Ser på en del ting på youtube
og det er mye som kan forsøkes. Varme blandede ting opp i kjele, avkjøle skikkelig før maskin tas i bruk.
Til og med smeltet smør. Det har jeg aldri hørt om noen gang og tenker at det må være fint for folk som gjerne
vil forsøke å få vekten opp litt? 

• Liker 2
Skrevet

Hihi...bra at jeg har kunnet friste deg til å bli litt mer interessert i det vakre som jo is er. 
Hvis jeg skulle teste det kommer jeg tilbake til saken og sender en liten "nudge" til deg. ;)  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...