Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Kan ikke huske å ha sett den i butikkene idet siste. Er den kanskje borte igjen? Kan den brukes i en maskin kanskje... 2
visp Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Kan ikke huske å ha sett den i butikkene idet siste. Er den kanskje borte igjen? Kan den brukes i en maskin kanskje... 😄 Du og is assa! Skal jeg stikke ut og kjøpe en softis til deg? 1
Ariana807 Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Har prøvt den, men det var når den kom ut, finnes den enda...? Usikker, har ikke sett den, men har ikke sett etter den heller Den med sjokoladesmak var veldig god! 1
Ariana807 Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Kan legge til at jeg brukte ikke maskin, den piskes opp og fryses eller noe, husker ikke helt... 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2018 2 minutter siden, visp skrev: Du og is assa! Skal jeg stikke ut og kjøpe en softis til deg? Jatakk. Det var veldig snilt å tilby deg. Kan ikke tenke meg noe bedre enn en is hver dag om det går. 1 minutt siden, Ariana807 skrev: Har prøvt den, men det var når den kom ut, finnes den enda...? Usikker, har ikke sett den, men har ikke sett etter den heller Den med sjokoladesmak var veldig god! Jo, det er en stund siden jeg husker at den var i butikkhylla, men jeg fikk aldri testet den. Antagelig borte... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Jobbet i matbutikk da de kom. Vi solgte en pakke. Resten ble kastet da de gikk ut på dato og aldri bestilt inn igjen. Anonymkode: 02572...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 Test den, Hoppis, så ser vi hvordan det går med deg etter inntaket, før vi tørr å prøve. Anonymkode: d3683...0f7 3
visp Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jatakk. Det var veldig snilt å tilby deg. Kan ikke tenke meg noe bedre enn en is hver dag om det går. Får håpe vi bor i nærheten av hverandre da. Kan hende litt har smeltet når den overrekkes😂 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2018 Jeg skal lete litt og lover å gi tilbakemelding om jeg finner den. Hørte nå at en perfekt temp for iskrem når den skal spises er -15 grader. Ser på en del ting på youtube og det er mye som kan forsøkes. Varme blandede ting opp i kjele, avkjøle skikkelig før maskin tas i bruk. Til og med smeltet smør. Det har jeg aldri hørt om noen gang og tenker at det må være fint for folk som gjerne vil forsøke å få vekten opp litt? 2
visp Skrevet 2. juni 2018 #10 Skrevet 2. juni 2018 Pga deg så har jeg fått is på hjernen! Prøv å lage denne og kom tilbake med karakter, gidder du? https://www.godt.no/#!/oppskrift/1055/iskrem-med-peanoettsmoer 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2018 Hihi...bra at jeg har kunnet friste deg til å bli litt mer interessert i det vakre som jo is er. Hvis jeg skulle teste det kommer jeg tilbake til saken og sender en liten "nudge" til deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå