Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en formening om at jeg er en ganske normal mann, men når jeg ser noen andre kvinner får jeg en trang til å «kle av» dem i fantasien. Det kan være dama i kassa på butikken, eller en tilfeldig forbipasserende dame, nabodama og andre etc. Jeg får selvfølgelig en slags nysgjerrig opphisselse av å fantasere om hvordan den aktuelle dama ser ut naken. Dette er så klart pirrende, og jeg legger ikke skjul på at jeg som gift har ulovlige tanker i hodet. Tanker jeg selvfølgelig ikke kommer til å sette ut i livet. Dette er ikke noe problem for meg, men mer et spørsmål om hvordan hjærnen fungerer.

Er jeg unormal, og har kvinner de samme fantasiene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hender en sjelden gang i blandt at jeg ser menn som jeg prøver å se for meg hvordan penisen ser ut i allefall :) Jeg blir ikke opphisset av det men slags fascinert for de sekundene tanken streifer meg 

Anonymkode: 8f93d...aac

AnonymBruker
Skrevet

Hjærnen???

Anonymkode: 963ec...798

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke unormal. Jeg tror de fleste menn er slik.

Som kvinne er jeg ikke slik. Jeg kan selvsagt bli tiltrukket av menn og forestille meg hvordan sexen ville vært. Men det forekommer ikke så ofte, og fokus er ikke på hvordan de ser ut nakne, mer hvordan det ville vært.

Anonymkode: bfe1d...53b

Skrevet

Tror nok de fleste har "kledd av" og/eller fantasert om tilfeldige de har møtt (nabo, kassadame/mann osv), du er neppe alene om det! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenker aldri på hvordan noen ser ut naken når jeg ser/treffer mennesker eller på sex. 

Anonymkode: 4747c...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...