AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Jeg fikk mensen igjen nøyaktig 8 mnd etter sist fødsel. Jeg var sikker på at jeg ikke ville få mensen tilbake før etter ammeslutt, så ble gledelig overrasket da vi ønsker oss to relativ tette☺️ Er det noen andre som akkurat er blitt prøvere etter sist fødsel? Anonymkode: b0244...f4f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Jeg ønsket egentlig det, men fastlegen min skremte meg med at svangerskapsplagene mine kunne bli kroniske om jeg ikke ventet i alle fall 2 år. Jeg hadde alltid sett for meg to tette, men men.... Anonymkode: f5187...c27
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsket egentlig det, men fastlegen min skremte meg med at svangerskapsplagene mine kunne bli kroniske om jeg ikke ventet i alle fall 2 år. Jeg hadde alltid sett for meg to tette, men men.... Anonymkode: f5187...c27 Har du svangerskapsplager nå da? Hvor gammel er barnet ditt? Jeg fikk 3 tette med under 2 års mellomrom og det gikk veldig fint. Nå 8 mnd etter sist fødsel har jeg ingen plager etter sist svangerskap. Jeg har slitt med vonde hofter... hilsen TS Anonymkode: b0244...f4f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Hvor mange barn skal du ha? 4? 5? 6? 10? Anonymkode: c1749...01a 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsket egentlig det, men fastlegen min skremte meg med at svangerskapsplagene mine kunne bli kroniske om jeg ikke ventet i alle fall 2 år. Jeg hadde alltid sett for meg to tette, men men.... Anonymkode: f5187...c27 Ville hørt på noen som kan mer om dette enn en fastlege..... Anonymkode: 19a08...47b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Vi hadde 11 mnd mellom første og andre. Anonymkode: c3404...977 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange barn skal du ha? 4? 5? 6? 10? Anonymkode: c1749...01a Har du problemer at noen får mer enn 2-3 barn eller? Jeg har 3 store barn fra før og ønsker oss 2 tette sammen. Samboer har barnet vårt på 8 mnd! Anonymkode: b0244...f4f 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 På 2.6.2018 den 11.46, AnonymBruker skrev: Jeg fikk mensen igjen nøyaktig 8 mnd etter sist fødsel. Jeg var sikker på at jeg ikke ville få mensen tilbake før etter ammeslutt, så ble gledelig overrasket da vi ønsker oss to relativ tette☺️ Er det noen andre som akkurat er blitt prøvere etter sist fødsel? Anonymkode: b0244...f4f Ammer ikke og fikk tilbake mensen 5 uker etter fødselen. Vi fikk barn i mars og tenkte vi skulle starte prøvingen igjen i august og utover. Nervøs ettersom vi brukte 2 år på første. Anonymkode: 5ad00...5eb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: LIH Har du problemer at noen får mer enn 2-3 barn eller? Jeg har 3 store barn fra før og ønsker oss 2 tette sammen. Samboer har barnet vårt på 8 mnd! Anonymkode: b0244...f4f Neida. Jeg synes bare med tanke på hvor stort forbruket er i Norge og at jorden er overbefolket så er det ufattelig jævlig egoistisk. Men altså så klart så driter jo visse folk i det. 🙄 Anonymkode: c1749...01a 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida. Jeg synes bare med tanke på hvor stort forbruket er i Norge og at jorden er overbefolket så er det ufattelig jævlig egoistisk. Men altså så klart så driter jo visse folk i det. 🙄 Anonymkode: c1749...01a Du mener det ja, men så bra at noen ikke får barn eller velger å få maks 1-2 barn da😜😅 Så du mener min samboer ikke burde få mer enn 1 barn... Anonymkode: b0244...f4f 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ammer ikke og fikk tilbake mensen 5 uker etter fødselen. Vi fikk barn i mars og tenkte vi skulle starte prøvingen igjen i august og utover. Nervøs ettersom vi brukte 2 år på første. Anonymkode: 5ad00...5eb Skjønner tankene dine, men håper det klaffer fortere neste gang. Bruker dere prevansjon nå da? Anonymkode: b0244...f4f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du mener det ja, men så bra at noen ikke får barn eller velger å få maks 1-2 barn da😜😅 Så du mener min samboer ikke burde få mer enn 1 barn... Anonymkode: b0244...f4f MÅ man virkelig ha to barn bare fordi du har tre fra før? Er det misunnelse? Vel, det forundrer meg stadig vekk at folk vil være fødemaskiner. Jeg trodde den tiden var forbi. 😌 Anonymkode: c1749...01a 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner tankene dine, men håper det klaffer fortere neste gang. Bruker dere prevansjon nå da? Anonymkode: b0244...f4f Kun kondom. Anonymkode: 5ad00...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #14 Skrevet 4. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: MÅ man virkelig ha to barn bare fordi du har tre fra før? Er det misunnelse? Vel, det forundrer meg stadig vekk at folk vil være fødemaskiner. Jeg trodde den tiden var forbi. 😌 Anonymkode: c1749...01a Hvorfor legge seg opp i hva andre gjør og ønsker? VI må ingenting, men vi ønsker oss et barn til da de andre er så store og vi ønsker et søsken i tettere alder for minstemann! Det er ingen garantier at vi får et barn til! Anonymkode: b0244...f4f 5
ValarMorghulis Skrevet 4. juni 2018 #15 Skrevet 4. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Neida. Jeg synes bare med tanke på hvor stort forbruket er i Norge og at jorden er overbefolket så er det ufattelig jævlig egoistisk. Men altså så klart så driter jo visse folk i det. 🙄 Anonymkode: c1749...01a Verden er overbefolket ja, men her i Norge er fødselstallene bekymringsverdig lave. Dette gjelder i mange i-land. For å unngå befolkningsnedgang i Norge trengs 2,06 barn i snitt per kvinne, mens tallet nå er så lavt som 1,62. Dette er det laveste som noen gang er målt. Er derfor bare bra at noen er med på å trekke snittet litt oppover! Veldig mange kvinner, meg selv inklusiv, ønsker ikke barn i det hele tatt. 11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #16 Skrevet 4. juni 2018 Vi ble prøvere igjen raskt etter fødselen. Altså allerede 3 mnd. etter fødselen. Er nå i pp7 (9 mnd. men jeg teller bare de pp hvor vi treffer perfekt), ble gravid i pp5, men mistet. Brukte 18 pp på førstematt med en SA underveis, så derfor bestemte vi å prøve videre uten prevensjon med viten om at det uansett blir 2+ år imellom barna. Barnet er nå fylt 12 mnd. og jeg fortsatt ikke er gravid. Så hva er spørsmålet ditt? Hvilken erfaring ønsker du å få høre, TS? Anonymkode: 161b2...609 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #17 Skrevet 4. juni 2018 Vi gikk for to tette og jeg ble gravid med en gang mensen kom tilbake etter ca 10 mnd Så fikk vi oss et stor sjokk på ultralyd da vi så tvillinger der 😅 Nå krysser vi fingrene for at alt går bra og at resten av svangerskapet blir bedre enn starten. Må si det er tøft å ha en ettåring når man er i elendig form og ikke kan være den mammaen man vil Trøster meg med at dette blir mitt siste svangerskap og at jeg vil ha energi til å løpe etter de tre rampeungene mine resten av livet 💕 Anonymkode: 6d48e...3d8 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #18 Skrevet 5. juni 2018 På 4.6.2018 den 12.17, AnonymBruker skrev: Vi ble prøvere igjen raskt etter fødselen. Altså allerede 3 mnd. etter fødselen. Er nå i pp7 (9 mnd. men jeg teller bare de pp hvor vi treffer perfekt), ble gravid i pp5, men mistet. Brukte 18 pp på førstematt med en SA underveis, så derfor bestemte vi å prøve videre uten prevensjon med viten om at det uansett blir 2+ år imellom barna. Barnet er nå fylt 12 mnd. og jeg fortsatt ikke er gravid. Så hva er spørsmålet ditt? Hvilken erfaring ønsker du å få høre, TS? Anonymkode: 161b2...609 Ønsker alle slags erfaringer☺️ Når fikk du mensen tilbake etter fødsel da? Håper det klaffer snart for dere🙏🏻 Anonymkode: b0244...f4f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #19 Skrevet 5. juni 2018 På 4.6.2018 den 12.30, AnonymBruker skrev: Vi gikk for to tette og jeg ble gravid med en gang mensen kom tilbake etter ca 10 mnd Så fikk vi oss et stor sjokk på ultralyd da vi så tvillinger der 😅 Nå krysser vi fingrene for at alt går bra og at resten av svangerskapet blir bedre enn starten. Må si det er tøft å ha en ettåring når man er i elendig form og ikke kan være den mammaen man vil Trøster meg med at dette blir mitt siste svangerskap og at jeg vil ha energi til å løpe etter de tre rampeungene mine resten av livet 💕 Anonymkode: 6d48e...3d8 Geatulerer så mye med fvillinger😬😍Jeg skjønner der er nok ekstra tøfft å gå gravid med tvillinger når man har en 1 åring, men alt går når man må. Hvor langt er du komt i graviditeten? Anonymkode: b0244...f4f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #20 Skrevet 8. juni 2018 På 5.6.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev: Ønsker alle slags erfaringer☺️ Når fikk du mensen tilbake etter fødsel da? Håper det klaffer snart for dere🙏🏻 Anonymkode: b0244...f4f Fikk tilbake mensen 4 mnd. etter fødselen. Testet med el+tester, så jeg vet vi traff allerede på de første pp. Anonymkode: 161b2...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå