AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Hva er grunnen til at noen trådstartere er veldig sparsomme med tilbakemeldinger, svar og opplysninger? Jeg har lagt merke til, i enkelte tråder: 1. Hovedinnlegg som er engasjerende men som har sparsomt med opplysninger, og mange kommer med svar til ts. 2. Ts venter lenge med å svare, og når ts kommer tilbake i tråden, kaster han liksom bare ut litt mer kjøtt (les åte), slik at vi skal bite på og hisse oss opp () Jeg kan tenke meg at enkelte trådstartere sitter og skratt-ler () over oss som skriver i trådene! Hva tror dere? Anonymkode: 3267b...dbf 2
Oktnxbye Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 (endret) 1. For å trolle og se hvor mye engasjement (negativt som positivt) vedkommende greier å skape. 2. For å få det svaret de ØNSKER og ikke svaret som er mest riktig. Endret 2. juni 2018 av Oktnxbye 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Jeg gikk i fella igjen i en engasjerende tråd. ts avslørte seg. Anonymkode: 3267b...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå