Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva anbefales? Vil ha den på 13-15 tommer, helst ikke over 15.000 kr. Trenger en som varer mer enn bare to-tre år, og som har lagrisplass til mer enn to bilder og word. Skal bruke PCen til alt, både skole, surfe, se på film og kanskje noen lette spill. PCen må være lett og bærbar, trenger ikke cd-rom

Anonymkode: 810e8...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Microsoft sine Surface. De dekker behovene du nevner. 

Gjest Optimo
Skrevet (endret)

Med et budsjett på 15.000 burde det ikke være noe problem å finne noe bra. 

Microsoft Surface er godt tips. Hvis de ikke koster enda mer, de er ganske dyre. 

Dell XPS kan også være noe å titte på. Eksempel, denne koster 13.990 akkurat nå:

https://www.proshop.no/Baerbar/Dell-XPS-13-9370/2642485?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Apple har vel også noen MacBooker i dette segmentet. Mange som bruker Mac sier de aldri vil ha noe annet, vet ikke hva du tenker om Mac vs Windows? 

Endret av Guile
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Guile skrev:

Med et budsjett på 15.000 burde det ikke være noe problem å finne noe bra. 

Microsoft Surface er godt tips. Hvis de ikke koster enda mer, de er ganske dyre. 

Dell XPS kan også være noe å titte på. Eksempel, denne koster 13.990 akkurat nå:

https://www.proshop.no/Baerbar/Dell-XPS-13-9370/2642485?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Apple har vel også noen MacBooker i dette segmentet. Mange som bruker Mac sier de aldri vil ha noe annet, vet ikke hva du tenker om Mac vs Windows? 

Samboer har Mac, jeg ligger midt i mellom. Har hørt at Mac skal holde lenge, men de er så fryktelig dyre

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ultrabooken fra Asus, i pure versjon.

Anonymkode: 779eb...484

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboer har Mac, jeg ligger midt i mellom. Har hørt at Mac skal holde lenge, men de er så fryktelig dyre

Til den prisen du kan gå for, har du spart noen kroner på å kjøpe en MacBook Air, har en selv som er godt inn på fjerde året, god som gull fortsatt! Utvidet minnet til 8GB da jeg bestilte den fra Apple store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...