Hermula Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Heisann! Er det noen som har gode gaveideer til samboeren min? Vi blir foreldre om noen uker, omtrent samtidig har samboern bursdag. Jeg har liten overskudd til å springe rundt på byen for å finne den perfekte gaven. Han er turinteressert, men har selvsagt det meste på turfronten. Han er romantisk. Han ser veldig fram til å snart skulle bli pappa. Takknemlig for gode ideer
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Hva med en snartpappa bok da? Det er da kommet så mange fine nå etterhvert :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Et bonsaitre såklart :-) § blir pappa
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Hva med å lage et bursdagskort, med bilder av en baby eller unge eller noe romantisk. Bilder kan du klippe ut av ukeblad eller tegne selv, eller lime på en blomst kansje. Inni kan du skrive et lite dikt eller noen korte ord om hvor glad du er i han og at du tror han kommer til å bli en god far.
Hermula Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2005 Et bonsaitre såklart :-) § blir pappa Hva er det??
Hermula Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2005 Hva med en snartpappa bok da? Det er da kommet så mange fine nå etterhvert :-) God idè
Hermula Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2005 Hva med å lage et bursdagskort, med bilder av en baby eller unge eller noe romantisk. Bilder kan du klippe ut av ukeblad eller tegne selv, eller lime på en blomst kansje. Inni kan du skrive et lite dikt eller noen korte ord om hvor glad du er i han og at du tror han kommer til å bli en god far. Kreativt! Skjønner jeg må hive meg i skrivinga Takk så mye for ideen
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #8 Skrevet 2. mars 2005 De beste gaver er ikke dyre men kommer fra hjertet, hva med et brev?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå