Alvildeivf Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 11 Dpo og føler mensen komme.. mye luft i magen og mensen kramper fler ganger i løpet av dagen.. søren altså. Vurderer å ta en graviditetstest i morgen tidlig, 12dpo. Føler det er bedre med en negativ test enn å plutselig få mensen.. noen som Har opplevd det, men likevel vært gravid? Disse dagene går bare så utrolig treigt 😪 samtidig lurer jeg på om det er vits å teste 12 Dpo, spesielt når eggløsningen min ikke var før dag 27.. hva tenker dere ?
Juni15 Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Jeg hadde menslignende smerter i to dager før jeg tok test som viste positiv. Tror jeg testet positivt 13 eller 14 dpo så det er et håp! 1
grønnplante Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Jeg ville testet 12dpo. Men nå syns jeg det er litt spennende å teste så vil heller ha negativ test enn å få TR og bli snytt for testen 😅 Du kan jo ta test med kona på facetime? ☺️ 1
Alvildeivf Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2018 15 minutter siden, grønnplante skrev: Jeg ville testet 12dpo. Men nå syns jeg det er litt spennende å teste så vil heller ha negativ test enn å få TR og bli snytt for testen 😅 Du kan jo ta test med kona på facetime? ☺️ Jepp, vi får teste over face, for syns det er bedre å teste ja. Enn plutselig mensen 😅🤞🏽
Alvildeivf Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2018 Ts her, nå har jeg kjøpt masse tester 😅 to av pakkene ha følsomhet 25mIU/ml PG den 3 pakken er 10mIU/ml. 25 er de beste ikke sant ? Bare for å virke helt nube 😂😂🙌🏼
Tibbie Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Da jeg ble gravid, fikk jeg beskjed av sykehuset om at jeg kom til å få mensen en gang til. Dette var i uke sju-åtte, eller noe. Så det er mulig Det siste spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på Hilsen noob2 1
Alvildeivf Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2018 17 minutter siden, Tibbie skrev: Da jeg ble gravid, fikk jeg beskjed av sykehuset om at jeg kom til å få mensen en gang til. Dette var i uke sju-åtte, eller noe. Så det er mulig Det siste spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på Hilsen noob2 Haha, takk ☺️🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽
grønnplante Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 34 minutter siden, Alvildeivf skrev: Ts her, nå har jeg kjøpt masse tester 😅 to av pakkene ha følsomhet 25mIU/ml PG den 3 pakken er 10mIU/ml. 25 er de beste ikke sant ? Bare for å virke helt nube 😂😂🙌🏼 10 er den mest sensitive av de. Så dermed størst sjanse for at det viser strek på den om du er gravid ☺️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå