Gå til innhold

Kan muslimske mennesker være lykkelig forelsket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker nå like mye på menn. Blir de egentlig forelsket? Med all dømmingen som de blir møtt med, så må det være litt kjipt å bli ditcet av ei de kanskje har følelser for og som føler det samme? Når de blir ditchet fordi hun blir advart av omtrent alle, fordi han er muslim? 

Anonymkode: a7381...9f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såklart. Muslimer er mennesker som blir forelsket og når det klaffer så også lykkelig forelsket. 

Anonymkode: 07f04...4ab

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker nå like mye på menn. Blir de egentlig forelsket? Med all dømmingen som de blir møtt med, så må det være litt kjipt å bli ditcet av ei de kanskje har følelser for og som føler det samme? Når de blir ditchet fordi hun blir advart av omtrent alle, fordi han er muslim? 

Selvfølgelig. Om du tror alle muslimer blir tvangsgiftet eller utsatt for arrangerte ekteskap (mer eller mindre frivillig) tar du feil. Jeg skal ikke nekte for at jeg er kritisk til islam, for det er jeg, men det finnes grader av islam og det er forskjell på muslimer. Å tro noe annet enn at det finnes mange lykkelige muslimske par er for meg latterlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, HalldirV2 skrev:

Selvfølgelig. Om du tror alle muslimer blir tvangsgiftet eller utsatt for arrangerte ekteskap (mer eller mindre frivillig) tar du feil. Jeg skal ikke nekte for at jeg er kritisk til islam, for det er jeg, men det finnes grader av islam og det er forskjell på muslimer. Å tro noe annet enn at det finnes mange lykkelige muslimske par er for meg latterlig. 

Åh, wow. Noen andre som har skjønt at det er grader av islam her inne! Jeg er også skeptisk til enkelte muslimske kulturer. Men har også sett at islam har mange grader og at det er veldig forskjellig fra familie til familie hva som er akseptabelt og tvang.

det er jo utrolig mange her som mener at islam er islam, og at det er bare ett islam.

Skrevet

Hvis en muslimsk jente blir veldig forelsket i en norsk gutt tror jeg ikke hun er lykkelig. Hvis hun kommer fra en streng familie så kan hun ikke  leve ut denne forelskelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...