Keneke Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg elsker jenter som sitter på ansiktet mitt og tar fitta frem og tilbake på ansiktet mitt, kjempe deilig. Noen jenter her som elsker å gjøre dette?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Ja jeg liker det. Tenker at spørsmålet ditt kan si seg selv. Er vel ikke mange jenter som går inn på gutteforumer og spør om menn liker å få pikken sin sugd? Anonymkode: b2240...eb7 5
Keneke Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2018 Sant nok, men jeg har bare vært med ei som likte det. Alle andre likte det ikke/ville ikke gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Jeg personlig liker det ikke, jeg er sub. Kan godt bli slikket, men det gir meg ikke kjempemye. Foretrekker penis og fingre. Men å sitte på ansiktet til noen og "knuse" dem slik facesitting ofte er synes jeg er ekstremt utennende. Har en ex som hadde så lyst at jeg skulle sitte på fjeset hans, men det ble ikke noe av gitt. Ingenting galt i å like det altså, folk er forskjellige. Takk gud for det. Anonymkode: d6c64...fcf 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Jeg liker det, men typen liker det mer tror jeg. Han sitter å slikker hver morgen mens jeg står å steller meg om morgenen. Anonymkode: fc5b2...c10 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg personlig liker det ikke, jeg er sub. Kan godt bli slikket, men det gir meg ikke kjempemye. Foretrekker penis og fingre. Men å sitte på ansiktet til noen og "knuse" dem slik facesitting ofte er synes jeg er ekstremt utennende. Har en ex som hadde så lyst at jeg skulle sitte på fjeset hans, men det ble ikke noe av gitt. Ingenting galt i å like det altså, folk er forskjellige. Takk gud for det. Anonymkode: d6c64...fcf Samme med min dame. Hun er sub og ikke komfortabel med slike dominerende roller. Anonymkode: 44d3d...29f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 Det er jo bare oralsex Anonymkode: 312d0...660
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #9 Skrevet 2. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker det, men typen liker det mer tror jeg. Han sitter å slikker hver morgen mens jeg står å steller meg om morgenen. Anonymkode: fc5b2...c10 Høres ut som en katt Anonymkode: 312d0...660
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #10 Skrevet 2. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en katt Anonymkode: 312d0...660 Katten er høflig i det minste. Anonymkode: fc5b2...c10
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #11 Skrevet 2. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katten er høflig i det minste. Anonymkode: fc5b2...c10 Liker du ikke å bli slikka mens du fikser deg? Anonymkode: 312d0...660
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #12 Skrevet 2. juni 2018 4 timer siden, Keneke skrev: Sant nok, men jeg har bare vært med ei som likte det. Alle andre likte det ikke/ville ikke gjøre det. Hvor gammel er du? Yngre jenter kan syntes sånt er litt flaut, for da tenker man på om du har øye rett oppi rumpehullet og lignende tåpelige noiatanker Men de fleste vokser av seg sånne sperrer. Facesitting tenner meg utrolig, jeg elsker stimulien fra det, og jeg er også submissiv ellers i senga så i mine øyne har det ingenting med dominans å gjøre. Men kan jeg spørre, er det pga dominans at du liker det eller bare fordi det er godt og sexy i seg selv som med andre favorittstillinger man har? Anonymkode: b2240...eb7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #13 Skrevet 2. juni 2018 Hvilken retning er best å sitte i? Anonymkode: 262a4...119
Keneke Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Yngre jenter kan syntes sånt er litt flaut, for da tenker man på om du har øye rett oppi rumpehullet og lignende tåpelige noiatanker Men de fleste vokser av seg sånne sperrer. Facesitting tenner meg utrolig, jeg elsker stimulien fra det, og jeg er også submissiv ellers i senga så i mine øyne har det ingenting med dominans å gjøre. Men kan jeg spørre, er det pga dominans at du liker det eller bare fordi det er godt og sexy i seg selv som med andre favorittstillinger man har? Anonymkode: b2240...eb7 Jeg er 31 år. Hun eneste som har sittet på ansiktet mitt var 14 år eldre enn meg og det er noen år siden. Liker det best fordi det tenner meg at hun sitter på ansiktet og det er utrolig godt, samtidig som jeg liker at hun har kontrollen.
Keneke Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #16 Skrevet 2. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken retning er best å sitte i? Anonymkode: 262a4...119 Liker begge retninger veldig godt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #17 Skrevet 3. juni 2018 Som mann har jeg litt blannede følelser for det. Isolert sett er det veldig digg, men tanken på hva hun tenker om meg som mann som gir henne kontrollen og på en måte underkaster meg henne er ganske kjipt da jeg føler at de fleste kvinner ser på det som avtennende. Hvis den aktuelle dama synes det er avtennende så er det ikke noe jeg vil gjøre. Anonymkode: bf647...e81
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 Jeg elsker å sitte over ansiktet hans, og se på at han slikker meg. Det tenner meg så utrolig, Se tunga som leker med klitorisen. og mellom de endre kjønnsleppene mine Anonymkode: 94977...e47
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #19 Skrevet 3. juni 2018 På 2.6.2018 den 17.03, AnonymBruker skrev: Hvilken retning er best å sitte i? Anonymkode: 262a4...119 Jeg sitter med ansiktet mot veggen, altså med rumpa mot hans føtter. Da slipper jeg å tenke på at han ligger med nesa inni rumpehullet mitt, og kan bruke nesa som en klitoris stimulering mens han har tunga i sprekken min Er også ganske turnoff å sitte motsatt vei og ha utsikt til to hårete mannebein og føtter Vanskelig å nyte og fantasere da Anonymkode: b2240...eb7 3
Keneke Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #20 Skrevet 3. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter med ansiktet mot veggen, altså med rumpa mot hans føtter. Da slipper jeg å tenke på at han ligger med nesa inni rumpehullet mitt, og kan bruke nesa som en klitoris stimulering mens han har tunga i sprekken min Er også ganske turnoff å sitte motsatt vei og ha utsikt til to hårete mannebein og føtter Vanskelig å nyte og fantasere da Anonymkode: b2240...eb7 Enig, tror nok jeg liker denne veien best selv, er mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå