AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg får hele tiden meldinger og kommentarer fra menn om at de vil at jeg skal pisse dem i øret og kysse dem i rævva. Er dette virkelig så vanlige seksuelle lyster som jeg får inntrykk av? Også bare et kyss, ikke noe slikking, ingen ting. Hva tenker dere? Kjenner dere noen som vil at dere skal kysse dem i rævva? Anonymkode: 67c58...ff3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Mener du i virkeligheten eller henger du på et fetisj forum? Jeg har aldri fått slike forespørsler i virkeligheten. Nei jeg kjenner ingen menn som vil at jeg skal ha noe med analen dems å gjøre. Hadde kunnet bli med på butplug men aldri hatt munnen min nær noens bæsjeåpning. Anonymkode: 67b53...1b7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du i virkeligheten eller henger du på et fetisj forum? Jeg har aldri fått slike forespørsler i virkeligheten. Nei jeg kjenner ingen menn som vil at jeg skal ha noe med analen dems å gjøre. Hadde kunnet bli med på butplug men aldri hatt munnen min nær noens bæsjeåpning. Anonymkode: 67b53...1b7 Jeg henger mye på et fetishforum som jeg tror er virkelig. Buttplug er alltid et alternativ. Jeg skal foreslå det neste gang. Anonymkode: 67c58...ff3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Nå døde jeg litt. 😂 Anonymkode: a700f...931 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Dette skjer hele tiden? Tror du må vurdere hvor du oppholder deg.... Nei, har ikke opplevd det nei... Anonymkode: 6220d...982 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå