AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg svetter jo som en grisunge på føttene i disse dager og ble anbefalt talkum. Men, hvordan skal jeg bruke dette her da? Før jeg tar på meg sko? Om kvelden? Etter dusj? Anonymkode: 7c297...47d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Gjennom dagen og de sammenhengende du svetter på føttene eller kan komme til å svette på føttene. Talkum trekker til seg fukt og gjør at det ikke oppstår den type gnisning på huden som når huden er svett og fuktig. Jeg er usikker på om talkum demper lukt, men siden det trekker til seg fuktighet så setter hvertfall ikke svetten (og dermed lukten) seg i like stor grad i skoene og sokkene dine, som er det som skaper tåfis. Anonymkode: 53742...bb6
Måbarefåsiat... Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Talkum er supert. På føttene, under puppene og under armene, på innsiden av lårene... et dryss ila dagen og man er fresh og fin igjen.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 Kan også bruke potetmel, ingen lukt pluss billigere Anonymkode: f98f2...d72
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #6 Skrevet 1. juni 2018 Har du prøvd treningssokker? Jeg har treningssokker fra Nike som det står dry-fit på. Man blir overhodet ikke svett, eller klam. Anonymkode: dbb68...363
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 Er det Johnson&Johnson sitt talkum? De har hatt saker mot seg flere ganger og har betalt ut store erstatningssummer til folk som har fått kreft av talkum. Anonymkode: ae75e...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå