Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svetter jo som en grisunge på føttene i disse dager og ble anbefalt talkum. Men, hvordan skal jeg bruke dette her da? Før jeg tar på meg sko? Om kvelden? Etter dusj? 

Anonymkode: 7c297...47d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjennom dagen og de sammenhengende du svetter på føttene eller kan komme til å svette på føttene. 
Talkum trekker til seg fukt og gjør at det ikke oppstår den type gnisning på huden som når huden er svett og fuktig.
Jeg er usikker på om talkum demper lukt, men siden det trekker til seg fuktighet så setter hvertfall ikke svetten (og dermed lukten) seg i like stor grad i skoene og sokkene dine, som er det som skaper tåfis.

Anonymkode: 53742...bb6

Skrevet

Talkum er supert. På føttene, under puppene og under armene, på innsiden av lårene... et dryss ila dagen og man er fresh og fin igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan også bruke potetmel, ingen lukt pluss billigere :)

Anonymkode: f98f2...d72

Skrevet

Dryss det i sokkene. Ikke rett på huden.

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd treningssokker? Jeg har treningssokker fra Nike som det står dry-fit på. Man blir overhodet ikke svett, eller klam. 

Anonymkode: dbb68...363

AnonymBruker
Skrevet

Er det Johnson&Johnson sitt talkum? De har hatt saker mot seg flere ganger og har betalt ut store erstatningssummer til folk som har fått kreft av talkum.

Anonymkode: ae75e...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...