Gjest Duchess Skrevet 14. august 2002 #1 Skrevet 14. august 2002 Vurderer å kjøpe en av disse, og er intr i tilbakemeldinger, både positive og negative erfaringer.
Mistyen Skrevet 15. august 2002 #2 Skrevet 15. august 2002 Dette er da to vidt forskjellige telefoner.... 5210 er laget for litt "røffere" bruk, mens R600 er en "vanlig" mobiltelefon for den jevne bruker. Nokia 5210 er utformet for deg som har et aktivt liv og som stadig er på farten. Topp- og bunndekslene beskytter mot vannsprut, slag og støv. Hvis Nokia 5210 ramler ut av lommen, trenger du ikke bekymre deg. De myke støtfangermaterialene beskytter telefonen. Det finnes en stoppeklokke i Nokia 5210, slik at du kan ta tiden på hvor fort du løper. Du kan også lagre og vise tidene i kalenderen for å holde oversikt over fremgangen din. Det finnes også en nedtellingstidtaker, slik at du ser hvor mye tid det er igjen av kampen eller treningsøkten. Den har til og med et termometer, slik at du kan sjekke om det virkelig er så varmt eller om det bare er deg. Hvis du vil ringe mens du trener, kan du ringe opp handsfree - eller til og med bruke det doble headsettet som leveres som ekstrautstyr. Og kalenderen i Nokia 5210 kan du vise per dag, uke eller to uker. Du kan lagre opptil 100 notater i kalenderen, inkludert gjentatte notater for å minne deg på periodiske hendelser som fødselsdager eller ukentlige treninger. Du kan også bruke kalenderikoner til å tilpasse kalendernotatene. Ericsson R600: En underholdende telefon. Velg blant 76 tilgjengelige bilder eller lag opp til 30 bilder selv for å tilpasse bakgrunnen etter din egen smak.Det store 5-linjers displayet har tre forskjellige fargebakgrunner. (Du kan til og med bruke fargene til å identifisere den som ringer.) Når telefonen i tillegg er ytstyrt med flere spill, er det ingen tvil om at dette er en seriøst underholdene telefon. Med GPRS for lynrask oppkobling til mobilt internett og den innebygde kalenderfunksjonen som hjelper deg å holde orden på avtalene dine, er R600 nesten som et bærbart kontor i miniatyr. Synes du vanlige tekstmeldinger er kjedelige? Med R600 kan du krydre dem med bilder og melodier. Velg fra det store forhåndsinstallerte utvalget,last ned fra Internett eller lag dine egne bilder og melodier..... (fritt etter Nokia og Ericssons egne reklamebrosjyrer) Hjalp dette????
Gjest Duchess Skrevet 15. august 2002 #3 Skrevet 15. august 2002 Hei du, takk for svar Det du skrev om Nokiaen visste jeg, var inne på Nokia.no og så. Men det om R600'en var nytt. Så takk takk, håper det også er noen som har prøvd disse, som kan si hva de syns om den uavhengig av hva reklamen sier?
Gjest gjest Skrevet 15. august 2002 #4 Skrevet 15. august 2002 Hei litt sent svar kanskje men... Kjøpte R 600 i sommer, fikk høre at den var bra (da hadde den akkurat kommet) og syntes den var liten og fin Men for en skuffelse ! Det var masse problemer både med batteri og programvare (slettet informasjonen som var lagret o.l). Jeg syns den var fyktelig ustabil, og klaget. De i butikken fortalte da (en måned senere) at de hadde fått mange reklamasjoner om det samme på den telefonen og at det var en svakhet ved den... Så jeg byttet til Nokia 3410 og er v fornøyd. Men kan jo være at dette har blitt rettet på ved de senere utgavene ? Lykke til så mye med telefon-kjøp, håper du blir fornøyd uansett :D Hilsen meg
Gjest Duchess Skrevet 15. august 2002 #5 Skrevet 15. august 2002 Du kan jo ha vært uheldig, men jeg havna på en 5210 jeg da, så får vi håpe jeg blir fornøyd med den:) Takk for svar:)
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #6 Skrevet 15. august 2002 Hei igjen, da var det jo greit :D Gratulerer med ny mobtlf. Den er sikkert bra ! Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå