AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Trenger tips til fuktighetskrem som ikke får ansiktet til glinse like mye som sola disse dager Anonymkode: 0afbe...78c
Meadow Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Bruk solkrem til ansiktet som trekker seg inn, pudre litt ved behov.
Gjest JeSuisLouise Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Jeg bruker den her: https://www.vita.no/merker/formula-10-0-6/formula-10-0-6r-picture-perfect-day Står at det er for de unge, men jeg syns den er fin på min hud og
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 5 minutter siden, Meadow skrev: Bruk solkrem til ansiktet som trekker seg inn, pudre litt ved behov. Ikke noe fuktighetskrem under solkremen? Anonymkode: 0afbe...78c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 4 minutter siden, JeSuisLouise skrev: Jeg bruker den her: https://www.vita.no/merker/formula-10-0-6/formula-10-0-6r-picture-perfect-day Står at det er for de unge, men jeg syns den er fin på min hud og Takk for tips! Leser gode reviews på den nå, og står den har vitamin c også som er anti aging, i tillegg til at den passer for sensitiv hud som jeg har så denne skal bestilles Men er ikke 15 spf for lite å ha i ansiktet? Bruker du solkrem over? Jeg trodde man burde ha minst 35 spf i ansiktet og helst 50 jeg. Anonymkode: 0afbe...78c
Meadow Skrevet 1. juni 2018 #6 Skrevet 1. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe fuktighetskrem under solkremen? Anonymkode: 0afbe...78c Jeg har ikke behov for det ihvertfall, bruker bare fuktighetskrem om vinteren.
Duff Skrevet 1. juni 2018 #7 Skrevet 1. juni 2018 Hvis du har en god solkrem trenger du ikke fuktighetskrem. Jeg bruker cliniderm, jeg smører med fuktighet også (hudlegens ordre) og har solkrem utenpå når fukten er trukket godt inn.
Guidet Kvinne Skrevet 1. juni 2018 #8 Skrevet 1. juni 2018 Paula's Choice Resist Super Light Daily Wrinkle Defense Spf 30
Anna Maria Skrevet 2. juni 2018 #9 Skrevet 2. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger tips til fuktighetskrem som ikke får ansiktet til glinse like mye som sola disse dager Anonymkode: 0afbe...78c Jeg bruker kremen til perlekrem.no. Bruker for tiden dagkremen deres. To grunner til at jeg er så glad i de kremene. De gir veldig god fuktighet til min fuktfattige hud både vinter og sommer, de gjør huden lite blank i motsetning til kanebo som jeg brukte før og som gjorde huden min mye blanker før påføring av sminke. Tredje grunnen, forresten, er prisen, den koster 220 kroner, og jeg synes jeg får mye for pengene. Men fuktvannet til rundt 150 kroner som jeg påfører før kremen er et must. Anbefaler virkelig disse kremene. Og passer dessuten for sensitiv hud, jeg reagerer kjapt på ulike merker. Håper du finner noe som passer deg.
Gjest JeSuisLouise Skrevet 2. juni 2018 #10 Skrevet 2. juni 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Leser gode reviews på den nå, og står den har vitamin c også som er anti aging, i tillegg til at den passer for sensitiv hud som jeg har så denne skal bestilles Men er ikke 15 spf for lite å ha i ansiktet? Bruker du solkrem over? Jeg trodde man burde ha minst 35 spf i ansiktet og helst 50 jeg. Anonymkode: 0afbe...78c Den er veldig bra ja Hvis jeg ikke skal være noe spesielt lenge i sola bruker jeg ikke solkrem over, men på solrike dager som i dag har jeg kun brukt solkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå