AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg var på date med ei jeg hadde snakket litt med på nettet. Det var hyggelig. Hun skulle dra bort et par uker, så på slutten av daten foreslo jeg at hun kunne sende meg en melding når hun var tilbake. Da sa hun at det skulle hun gjøre. JEG sendte så mld da hun var tilbake (sent på kvelden, samme dag hun kom hjem, så vet jo ikke om hun hadde tatt kontakt på eget intitiativ senere), hvorpå hun svarte hyggelig tilbake. Jeg foreslo så en ny date til uka og hun spurte om det passet til helga. Hun virket jo ikke spesielt interessert i å treffes, så svarte ikke på meldingen hennes før kvelden dagen etterpå. Svarte at jeg var ledig fredag. Og om det kunne passe for henne. Og: ingen svar!! I dag er det jo fredag og fremdeles har jeg ikke hørt en dritt. Skal jeg skrive en til mld eller bare drite i det og gå videre? Er det vanlig nettdating-skikk eller er det drittsekkoppførsel? Anonymkode: 31448...c17
Kreator Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 (endret) Dette er dessverre ganske vanlig, og de fleste har vært i mottakerenden av slik oppførsel (jeg og). Den beste selvforsvarsmekanismen er å huske at innen online dating så er "første date" ikke noen date, bare en introduksjon. Og sånn sett forsøk å unngå å bli følelsesmessig engasjert før man i hvertfall har truffet mennesket. Hun vet jo du er interessert, og når/hvis hun blir interessert tilbake eller det er "din tur" (i hennes avtalebok) så kanskje hun tar kontakt igjen. Så move on og se om du finner noen andre du har lyst å bli kjent med. Endret 1. juni 2018 av Kreator 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Jeg tenker at du rett å slett har overtenkt hele greia og nå ødelagt for deg selv. Er DU som virker lite interresert når du ikke gidder å svare på tilbake på en melding før dagen etterpå, kun for å være dritt. Det er ikke rart at hun ikke sendte deg en mld når hun kom hjem sent. Kanskje hun ville vente til dagen etterpå, kanskje hun ville slappe av, pakke ut, dusje og legge seg, du vet, normale ting man gjør etter å ha reist, så sendt mld dagen etterpå. Kanskje hun følte det var for sent på kvelden for å sende mld, kanskje hun måtte manne seg opp først.. Det kan være mange grunner til at hun ikke svarte. Slutt å lek, slutt å stress med hvem sendte mld, og hvem burde sendt mld! Vil du på date med henne, så send en mld å spør om hun fortsatt er klar for å møtes i morgen... Anonymkode: 40fc0...6e3 13
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på date med ei jeg hadde snakket litt med på nettet. Det var hyggelig. Hun skulle dra bort et par uker, så på slutten av daten foreslo jeg at hun kunne sende meg en melding når hun var tilbake. Da sa hun at det skulle hun gjøre. JEG sendte så mld da hun var tilbake (sent på kvelden, samme dag hun kom hjem, så vet jo ikke om hun hadde tatt kontakt på eget intitiativ senere),Hun hadde sikkert tatt kontakt, det høres sånn ut siden hun bare har vært positiv og hyggelig , men det kunne lett ha tatt noen dager så hun fikk landa etter ferien og hentet seg inn. hvorpå hun svarte hyggelig tilbake. Jeg foreslo så en ny date til uka og hun spurte om det passet til helga. Hun virket jo ikke spesielt interessert i å treffes,Hvordan i all verden greier du å tolke at hun ikke var interessert i å treffes nårhun svarte hyggelig og spurte om det passet å ta en ny date til helga? så svarte ikke på meldingen hennes før kvelden dagen etterpå.Idiotisk , da er det jo du som fremstiller deg ikke spesielt interessert. Det gjorde du forsåvidt ved å ikke sende hun en eneste melding på to uker heller, du kunne sendt en hyggelig melding om at du håpte hun hadde det fint på ferie og at du så frem til at dere snakkes når hun er hjemme igjen. Svarte at jeg var ledig fredag. Og om det kunne passe for henne. Og: ingen svar!! I dag er det jo fredag og fremdeles har jeg ikke hørt en dritt. Skal jeg skrive en til mld eller bare drite i det og gå videre? Er det vanlig nettdating-skikk eller er det drittsekkoppførsel?Ikke så rart at hun mista lysten til å prioritere å date deg. Om noen av dere har vært på vippen til drittsekk oppførsel her så var det deg som begynte å spille et spill med hun og unngå å svare på halvannent døgn for å gjøre deg selv viktig eller hva det var du prøvde på. Hva vil du egentlig da? Om du vil spille, så drit i det, finn noen andre eller voks opp. Om du er genuint interessert i hun og vil kjøre et ærlig løp og ikke drive med en sånn tåpelig strabase du har gjort til nå, og vil være et godt kjæresteemne og være god mot hun, gi hun komplimenter og få hun trygg på dine intensjoner(som må være rene)og faktisk har tid og er klar over ansvaret det er å ha kjæreste (faktisk sende de en melding å ønske de en god dag og ikke bare være stille i to uker) så send hun en melding å skriv hyggelig "Hei, lyst til å ta en middag på xxxspisestedxxx på søndag eller mandag i 17 tiden?" Anonymkode: 31448...c17 Anonymkode: f3ded...3c7 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Send henne en melding der du spør om avtalen om å ta en tur ut å spise (eller hva dere hadde tenkt) fortsatt står ved lag, og om det passer i morgen. Si at du må ha svar i dag, slik at du kan planlegge helgen. Hvis hun ikke svarer i løpet av dagen, er det bare å glemme henne. Anonymkode: da1ca...601 2
Gjest Minesveiper Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Jeg synes du skal droppe henne. Du vet hvordan kvinner sier til andre kvinner: "Du vet når mannen er interessert, for da viser han skikkelig interesse". Vel, dette gjelder for menn også. Man merker når en dame er skikkelig interessert. Damen du snakker om sa at hun skulle sende en melding når hun kom tilbake, men hun gjorde det ikke.
Sykkelkopp Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på date med ei jeg hadde snakket litt med på nettet. Det var hyggelig. Hun skulle dra bort et par uker, så på slutten av daten foreslo jeg at hun kunne sende meg en melding når hun var tilbake. Da sa hun at det skulle hun gjøre. JEG sendte så mld da hun var tilbake (sent på kvelden, samme dag hun kom hjem, så vet jo ikke om hun hadde tatt kontakt på eget intitiativ senere), hvorpå hun svarte hyggelig tilbake. Jeg foreslo så en ny date til uka og hun spurte om det passet til helga. Hun virket jo ikke spesielt interessert i å treffes, så svarte ikke på meldingen hennes før kvelden dagen etterpå. Svarte at jeg var ledig fredag. Og om det kunne passe for henne. Og: ingen svar!! I dag er det jo fredag og fremdeles har jeg ikke hørt en dritt. Skal jeg skrive en til mld eller bare drite i det og gå videre? Er det vanlig nettdating-skikk eller er det drittsekkoppførsel? Anonymkode: 31448...c17 Hun hadde sikkert allerede lagt planer for fredagen med en ny date eller med venninner. Ikke spill hard to get bare for hard to get'ens skyld Det er ikke som om hun kommer til å tro at du var så opptatt at du ikke så meldingen hennes neste kveld Så hva tenker hun? Du har ikke så lyst? Du skulle se om du fant noen bedre? Du spiller hard2get? Så er hun interessert? Hun var litt interessert Du er helt ok synes hun Hun tenker, kanskje han kunne vært noe, men tjaaa,,, Men dere har møttes en gang, hun møter like godt en ny en som en tjaaa fyr Endret 2. juni 2018 av Sykkelkopp 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 3 timer siden, Minesveiper skrev: Jeg synes du skal droppe henne. Du vet hvordan kvinner sier til andre kvinner: "Du vet når mannen er interessert, for da viser han skikkelig interesse". Vel, dette gjelder for menn også. Man merker når en dame er skikkelig interessert. Damen du snakker om sa at hun skulle sende en melding når hun kom tilbake, men hun gjorde det ikke. Er du seriøs eller?! Hun kom hjem samme kveld og var sannsynligvis helt utslitt etter reisen, ville lage seg mat og legge seg. TS sendte hun en melding rett etter hun kom tilbake fra reisen, så hun rakk jo ikke engang å få pakke ut av kofforten! Denne jenta har på INGEN måte vist at hun ikke er interessert. Anonymkode: f3ded...3c7 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #9 Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du seriøs eller?! Hun kom hjem samme kveld og var sannsynligvis helt utslitt etter reisen, ville lage seg mat og legge seg. TS sendte hun en melding rett etter hun kom tilbake fra reisen, så hun rakk jo ikke engang å få pakke ut av kofforten! Denne jenta har på INGEN måte vist at hun ikke er interessert. Anonymkode: f3ded...3c7 Jo, det har hun. Hun svarte ikke på hans melding siste melding om når det kunne passe for henne og treffes. Hun er ikke interessert, fatter ikke at det er vanskelig å forstå Anonymkode: fc21a...81c 3
Gjest Minesveiper Skrevet 2. juni 2018 #10 Skrevet 2. juni 2018 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Er du seriøs eller?! Hun kom hjem samme kveld og var sannsynligvis helt utslitt etter reisen, ville lage seg mat og legge seg. TS sendte hun en melding rett etter hun kom tilbake fra reisen, så hun rakk jo ikke engang å få pakke ut av kofforten! Denne jenta har på INGEN måte vist at hun ikke er interessert. Anonymkode: f3ded...3c7 Jeg ser argumentasjonen din fordi vi vet jo at hun nok ikke var interessert fordi ts sendte henne en melding dagen hun kom hjem, men hun gadd ikke å svare på den. Da er det ganske logisk å dra slutningen: "Hun sendte ikke meldingen hun sa hun skulle sende fordi hun ikke er interessert". Jeg hadde vært mer usikker på interessen hennes om det ikke var fordi ts sendte en melding til henne. Sånn sett kunne hun muligens sendt en melding på et senere tidspunkt dersom ts ikke hadde sendt melding til henne først. Uansett, er hun vekke i et par uker så ville det vært naturlig å holde litt kontakt om det var interesse der? Ts var i en posisjon der han tydeligvis var usikker på hennes interesse. Man er ikke usikker når en dame er skikkelig interessert fordi da sørger hun for å vise at hun er interessert. Når damen ikke bryr seg, så gidder hun ikke. Som Sykkelkropp poengterte, damen kan like så godt date en ny mann som en tjaa-mann. Edit: Denne meldingen ble bare rot og tullball, sånn blir det når man er syk i denne varmen. Endret 2. juni 2018 av Minesveiper
exictence Skrevet 2. juni 2018 #11 Skrevet 2. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Send henne en melding der du spør om avtalen om å ta en tur ut å spise (eller hva dere hadde tenkt) fortsatt står ved lag, og om det passer i morgen. Si at du må ha svar i dag, slik at du kan planlegge helgen. Hvis hun ikke svarer i løpet av dagen, er det bare å glemme henne. Anonymkode: da1ca...601 Tenker det samme. Er det initiativ i deg, så gjør du det. Hvis ikke dere hadde tenkt ut noe spesielt dere skulle gjøre, så foreslå noe.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #12 Skrevet 2. juni 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det har hun. Hun svarte ikke på hans melding siste melding om når det kunne passe for henne og treffes. Hun er ikke interessert, fatter ikke at det er vanskelig å forstå Anonymkode: fc21a...81c Ikke så rart at hun ikke gadd å svare på den, for det var jo han som ikke gadd å svare på forrige og tok halvannet døgn før han svarte når hun svarte hyggelig og spurte om dag. Da har han vist at han ikke er så interessert, og da gidder naturligvis ikke hun å prioritere han. Man gidder ikke fortsette å være interessert i en mann som fremstår uinteressert og spiller. Det er vel ikke så vanskelig å forstå? Anonymkode: f3ded...3c7 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #13 Skrevet 2. juni 2018 4 timer siden, Minesveiper skrev: Jeg ser argumentasjonen din fordi vi vet jo at hun nok ikke var interessert fordi ts sendte henne en melding dagen hun kom hjem, men hun gadd ikke å svare på den. Da er det ganske logisk å dra slutningen: "Hun sendte ikke meldingen hun sa hun skulle sende fordi hun ikke er interessert". Jeg hadde vært mer usikker på interessen hennes om det ikke var fordi ts sendte en melding til henne. Sånn sett kunne hun muligens sendt en melding på et senere tidspunkt dersom ts ikke hadde sendt melding til henne først. Uansett, er hun vekke i et par uker så ville det vært naturlig å holde litt kontakt om det var interesse der? Ts var i en posisjon der han tydeligvis var usikker på hennes interesse. Man er ikke usikker når en dame er skikkelig interessert fordi da sørger hun for å vise at hun er interessert. Når damen ikke bryr seg, så gidder hun ikke. Som Sykkelkropp poengterte, damen kan like så godt date en ny mann som en tjaa-mann. Hun svarte jo på meldingen til TS, hyggelig. Og ut fra teksten står det ikke at hun skulle sende melding samme dag hun kom hjem. Dagen etter eller to dager etter må jo være like bra, tenker jeg. TS, når du skriver at hun ikke virket interessert i å treffes, etter at hun hadde svart at hun kunne treffes til helga, så skjønner jeg ikke helt hva du mener? Om det er at det at det var for lang tid til helga? Skjønner ikke helt hvorfor du valgte å vente et døgn med å svare på den meldingen. Så det er usikkert om hennes interesse forsvant pga. at du brukte så lang tid på å svare, eller om hun ikke var så interessert i utgangspunktet. Anonymkode: cce7d...663 3
Gjest Minesveiper Skrevet 2. juni 2018 #14 Skrevet 2. juni 2018 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hun svarte jo på meldingen til TS, hyggelig. Og ut fra teksten står det ikke at hun skulle sende melding samme dag hun kom hjem. Dagen etter eller to dager etter må jo være like bra, tenker jeg. TS, når du skriver at hun ikke virket interessert i å treffes, etter at hun hadde svart at hun kunne treffes til helga, så skjønner jeg ikke helt hva du mener? Om det er at det at det var for lang tid til helga? Skjønner ikke helt hvorfor du valgte å vente et døgn med å svare på den meldingen. Så det er usikkert om hennes interesse forsvant pga. at du brukte så lang tid på å svare, eller om hun ikke var så interessert i utgangspunktet. Anonymkode: cce7d...663 Ja, jeg rotet det litt i den meldingen Hun gadd ikke å svare han når han prøvde å avtale hvilken dag de skulle finne på noe. Tolker jo det som at hun ikke er interessert. Det i tillegg til at hun ikke sendte noen meldinger, eller sendte melding når hun kom hjem. Det kan hende hun ikke gadd mer fordi han ikke svarte henne samme dag slik som du skriver? Det vet jeg ikke, men altså, når det skal så lite til for å droppe ts så er ikke interessen høy akkurat. Han skriver også at hun ikke virket særlig interessert i å treffe han før han svarte på den siste meldingen hun sendte. Jeg tror ikke interessen hennes var særlig høy i utgangspunktet. Endret 2. juni 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #15 Skrevet 2. juni 2018 19 minutter siden, Minesveiper skrev: Ja, jeg rotet det litt i den meldingen Hun gadd ikke å svare han når han prøvde å avtale hvilken dag de skulle finne på noe. Tolker jo det som at hun ikke er interessert. Det i tillegg til at hun ikke sendte noen meldinger, eller sendte melding når hun kom hjem. Det kan hende hun ikke gadd mer fordi han ikke svarte henne samme dag slik som du skriver? Det vet jeg ikke, men altså, når det skal så lite til for å droppe ts så er ikke interessen høy akkurat. Han skriver også at hun ikke virket særlig interessert i å treffe han før han svarte på den siste meldingen hun sendte. Jeg tror ikke interessen hennes var særlig høy i utgangspunktet. Hun svarte jo første gangen og spurte om det passet til helga. Så var det han som ikke svarte på det før neste kveld. Det er jo først etter det at hun ikke svarte lenger. Jeg kan skjønne om hun ble usikker av hans sene svar. Anonymkode: cce7d...663 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #16 Skrevet 2. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det har hun. Hun svarte ikke på hans melding siste melding om når det kunne passe for henne og treffes. Hun er ikke interessert, fatter ikke at det er vanskelig å forstå Anonymkode: fc21a...81c Han svarte ikke på hennes svar før dagen etterpå, noe som sier henne at han ikke er interresert. Eller gir henne følelsen av at det ikke var så viktig allikevel.... Anonymkode: 40fc0...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #17 Skrevet 3. juni 2018 21 timer siden, Minesveiper skrev: Ja, jeg rotet det litt i den meldingen Hun gadd ikke å svare han når han prøvde å avtale hvilken dag de skulle finne på noe. Tolker jo det som at hun ikke er interessert. Det i tillegg til at hun ikke sendte noen meldinger, eller sendte melding når hun kom hjem. Det gjorde hun vel! Hun svarte å spurte om det passet til helga. Hvordan kan det tolkes til å ikke være interessert? Det var han som ikke svarte på det før neste dag og vist at han ikke er interessert. Å forvente at noen skal sende en mann man har møtt 1 gang, så fort de kommer inn døra fra ferie og har nok å tenke på med seg selv og utpakking og uthviling er super egoistisk og helt hinsides. Eller det er i alle fall hinsides å tolke det som manglende interesse. Hun hadde sannsynligvis sendt han melding etter å fått pakket ut av kofforten,tatt seg en dusj, spist og slappet av litt , eller i lengste fall et par dager etter hjemkomst. Når man er på farten med mye forpliktelser så er det godt og nødvendig å koble litt ut å se på tv i pysj og bare tenke på seg selv og ikke gå rett på det å måtte forholde seg til en annen/en date så fort man kommer inn døra. Anonymkode: f3ded...3c7 1
Gjest Minesveiper Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Det gjorde hun vel! Hun svarte å spurte om det passet til helga. Hvordan kan det tolkes til å ikke være interessert? Det var han som ikke svarte på det før neste dag og vist at han ikke er interessert. Å forvente at noen skal sende en mann man har møtt 1 gang, så fort de kommer inn døra fra ferie og har nok å tenke på med seg selv og utpakking og uthviling er super egoistisk og helt hinsides. Eller det er i alle fall hinsides å tolke det som manglende interesse. Hun hadde sannsynligvis sendt han melding etter å fått pakket ut av kofforten,tatt seg en dusj, spist og slappet av litt , eller i lengste fall et par dager etter hjemkomst. Når man er på farten med mye forpliktelser så er det godt og nødvendig å koble litt ut å se på tv i pysj og bare tenke på seg selv og ikke gå rett på det å måtte forholde seg til en annen/en date så fort man kommer inn døra. Anonymkode: f3ded...3c7 Men les nå hva ts skriver. Han skriver at han ikke fikk følelsen av at hun ikke var særlig interessert etter å ha sendt melding til henne. Hun har ikke sendt meldinger når de ikke har sett hverandre, og det er vanlig at to stykker som er interessert i hverandre sender meldinger når man ikke ser hverandre på en stund. Hun sendte heller ikke melding når hun kom hjem. Ts sendte henne så en melding sent på kvelden. Det at hun ikke sendte melding når hun kom hjem er nok et svakt argument for manglende interesse fordi hun hadde kanskje sendt en melding dagen etter, eller iløpet av uken. Jeg er enig at det er rart å forvente å få en melding samme dagen som damen kommer hjem, men jeg mener at når man summerer alle opplysningene vi har fått så virket ikke damen særlig interessert i utgangspunktet. Ts ble irritert fordi han følte manglende interesse fra henne (fikk den følelsen etter han sendte melding), og oppførte seg litt barnslig ved å vente en dag med å svare henne. Dama dropper ts for dette, fordi hun er ikke særlig interessert. Hadde hun vært skikkelig interessert hadde jo de vært på date nå , men når han prøvde å avtale spesifikk dag, så svarte hun ikke. Dere mener at hun var interessert, men mistet interessen når ts ikke svarte med en gang. Jeg mener at hun var halvveis interessert, eller mer der at: "Det er egentlig litt det samme om jeg går på date med han eller ikke". Altså hun var ikke ikke særlig interessert. Derfor skulle det også lite til for å droppe ts. Endret 3. juni 2018 av Minesveiper
Xcase33 Skrevet 3. juni 2018 #19 Skrevet 3. juni 2018 On 6/1/2018 at 11:18 PM, AnonymBruker said: Jeg var på date med ei jeg hadde snakket litt med på nettet. Det var hyggelig. Hun skulle dra bort et par uker, så på slutten av daten foreslo jeg at hun kunne sende meg en melding når hun var tilbake. Da sa hun at det skulle hun gjøre. JEG sendte så mld da hun var tilbake (sent på kvelden, samme dag hun kom hjem, så vet jo ikke om hun hadde tatt kontakt på eget intitiativ senere), hvorpå hun svarte hyggelig tilbake. Jeg foreslo så en ny date til uka og hun spurte om det passet til helga. Hun virket jo ikke spesielt interessert i å treffes, så svarte ikke på meldingen hennes før kvelden dagen etterpå. Svarte at jeg var ledig fredag. Og om det kunne passe for henne. Og: ingen svar!! I dag er det jo fredag og fremdeles har jeg ikke hørt en dritt. Skal jeg skrive en til mld eller bare drite i det og gå videre? Er det vanlig nettdating-skikk eller er det drittsekkoppførsel? Anonymkode: 31448...c17 Må du kutte ut å være så forbanna #needy ....herregud. Før du blir en mann med alternativer så blir det ikke noe på deg 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #20 Skrevet 3. juni 2018 2 timer siden, Minesveiper skrev: Men les nå hva ts skriver. Han skriver at han ikke fikk følelsen av at hun ikke var særlig interessert etter å ha sendt melding til henne. Det er hvertfall ikke damas feil, det er hans egen feilbedømming Sitat Hun har ikke sendt meldinger når de ikke har sett hverandre, og det er vanlig at to stykker som er interessert i hverandre sender meldinger når man ikke ser hverandre på en stund. Han har jo heller ikke sendt meldinger når de ikke har sett hverandre? Og nei det er ikke vanlig å bruke ferien på, eller forvente at noen man har møtt 1 gang skal bruke ferien sin på å tekste. Sitat Hun sendte heller ikke melding når hun kom hjem. Ts sendte henne så en melding sent på kvelden. Det at hun ikke sendte melding når hun kom hjem er nok et svakt argument for manglende interesse fordi hun hadde kanskje sendt en melding dagen etter, eller iløpet av uken. Jeg er enig at det er rart å forvente å få en melding samme dagen som damen kommer hjem, men jeg mener at når man summerer alle opplysningene vi har fått så virket ikke damen særlig interessert i utgangspunktet. Dette er allerede forklart. Du sier selv at du er enig i at det er rart å forvente å få melding samme dag man kommer hjem fra reise. Det blir rett og slett altfor krevende når man kun har møttes 1 gang, og personlig ville jeg syntes det å få en melding samme dag jeg kom hjem hadde vært litt masete, det ville jeg meg en litt sånn moodkill "åh, hyggelig at han tenker på meg men skulle gjerne hatt noen timer/evn dager for meg selv å hente meg inn fra ferien før jeg begynte å tenke på han akuratt nå". De andre "opplysningene" er at det var han som droppet ut midt i avtalesetting og drøyde halvannet døgn kalkulert i "hevn" medå svare henne, ergo er det han som har vist at han ikke er særlig interessert når han holder på sånn. Sitat Ts ble irritert fordi han følte manglende interesse fra henne (fikk den følelsen etter han sendte melding), og oppførte seg litt barnslig ved å vente en dag med å svare henne. Dama dropper ts for dette, fordi hun er ikke særlig interessert. Hadde hun vært skikkelig interessert hadde jo de vært på date nå , men når han prøvde å avtale spesifikk dag, så svarte hun ikke. Dere mener at hun var interessert, men mistet interessen når ts ikke svarte med en gang. Jeg mener at hun var halvveis interessert, eller mer der at: "Det er egentlig litt det samme om jeg går på date med han eller ikke". Altså hun var ikke ikke særlig interessert. Derfor skulle det også lite til for å droppe ts. At han fikk den følelsen var hvertfall ikke hennes skyld, for hun har jo hele tiden vist at hun er interessert. Så viste han at han ikke var interessert fordi han var barnslig og ventet en dag med å svare hun når hun spurte han om det passet å møtes til helga. Da blir hun sittende å føle at "ok, da var han ikke særlig interessert, han venter med å svare for å se om det dukker opp muligheter til å gjøre noe annet som er mer spennende for han". Og det var først da kvinnen mistet interessen, og det er veldig forståelig! Det er ikke sånn at man bare kan ha vært halveis interessert og tenkt daten er det samme om man går eller ikke, bare fordi man mister interessen når mannen har vist at han er en smådust. Virker som hun ville bli mer kjent inntil ts viste seg som en barnslig dust og ikke svarte på om han ville møte hun i helgen når hun spurte om det. Anonymkode: f3ded...3c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå