FANNY Skrevet 28. februar 2005 #1 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei. Har akkurat fått en avatar jeg liker, men oppdaget en til med maken avatar.... Er det OK ? Eller risikerer jeg å bli upopulær her ? FANNY ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #2 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei. Har akkurat fått en avatar jeg liker, men oppdaget en til med maken avatar.... Er det OK ? Eller risikerer jeg å bli upopulær her ? FANNY ! Ja dette er det værste jeg vet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. mars 2005 #3 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg ville byttet var jeg deg.. Det er "klønete" med like avatarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. mars 2005 #4 Del Skrevet 14. mars 2005 Ville også ha byttet!Da jeg fant noen som hadde make til meg for en stund siden ble jeg jo helt forvirret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mars 2005 #5 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg ville byttet var jeg deg.. Det er "klønete" med like avatarer Jeg har valgt en avatar jeg regner med jeg er den eneste som har. jeg identifiserer brukere på avatar og ikke på navn, så for meg er det klønete når noen har lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. mars 2005 #6 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg ville byttet hvis jeg var det, for meg er avatar like mye gjennkjennelses-effekt som nick. (er det *Hanne* som har samme avatar som deg tro?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. mars 2005 #7 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har valgt en avatar jeg regner med jeg er den eneste som har. jeg identifiserer brukere på avatar og ikke på navn, så for meg er det klønete når noen har lik. He he, litt sært om det dukker opp en annen bruker med din avatar ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 17. mars 2005 #8 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg ville byttet hvis jeg var det' date=' for meg er avatar like mye gjennkjennelses-effekt som nick. (er det *Hanne* som har samme avatar som deg tro?)[/quote'] Jepp, var meg som hadde den. Har byttet nå! Greit at vi ikke er like, sånn at vi ikke blir blandet! Svarte Fanny i den andre tråden, så ikke denne før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå