AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Som han i denne artikkelen, han kan ikke være frisk: https://www.nrk.no/norge/politiet-skal-vurdere-om-_edderkoppen_-kan-knyttes-til-andre-saker-1.14065280 Forundrer meg ikke om han er på KG heller. Anonymkode: 56822...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Ja, det er noen sånne menn. Ja her på KG spesielt. Ekstremister. Enda godt at lovverket er strammet inn mtp straff for trakassering, og at politiet har bevilget mer ressurser til nettopp nett trakassering. Anonymkode: 81e21...b32 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er noen sånne menn. Ja her på KG spesielt. Ekstremister. Enda godt at lovverket er strammet inn mtp straff for trakassering, og at politiet har bevilget mer ressurser til nettopp nett trakassering. Anonymkode: 81e21...b32 Det virker jo helt sykelig. Har disse mannfolka blitt oppdratt av ulver eller hva? Utsatt for seksuelt misbruk i barndommen? For jeg kjenner INGEN menn i min bekjentskapskrets som oppfører seg sånn. Hørte en mann i Oslo sentrum i helga si til ei som hadde utdrikningslag: rart at du som er så svær fant deg en mann som gidder gifte seg med deg . Tenk å si det! Hvorfor er det så mange slemme menn i Norge? Jeg opplever ikke sånt i utlandet. Er det fordi mange norske menn er bitre og sure? Eller hva er greia? Mange psykopatiske menn i Norge generelt? Anonymkode: 56822...1f7 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker jo helt sykelig. Har disse mannfolka blitt oppdratt av ulver eller hva? Utsatt for seksuelt misbruk i barndommen? For jeg kjenner INGEN menn i min bekjentskapskrets som oppfører seg sånn. Hørte en mann i Oslo sentrum i helga si til ei som hadde utdrikningslag: rart at du som er så svær fant deg en mann som gidder gifte seg med deg . Tenk å si det! Hvorfor er det så mange slemme menn i Norge? Jeg opplever ikke sånt i utlandet. Er det fordi mange norske menn er bitre og sure? Eller hva er greia? Mange psykopatiske menn i Norge generelt? Anonymkode: 56822...1f7 Jeg opplever bare slik oppførsel av utenlandske menn. Da i Norge siden jeg sjelden reiser andre steder. Anonymkode: 50dbb...628 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg opplever bare slik oppførsel av utenlandske menn. Da i Norge siden jeg sjelden reiser andre steder. Anonymkode: 50dbb...628 sextrakassering opplever jeg med utenlandske, men slem oppførsel utover bare seksuelt, det har jeg bare opplevd med nordmenn. Aldri blitt kalt feit eller stygg av en utlending, aldri fått foreslått at jeg burde tenke på plastisk kirurgi, aldri blitt kalt dum. Sånne ting har jeg bare fått av nordmenn. Anonymkode: fe079...3c9 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Sikker tlike mange som antall kvinner som liker å trakassere menn :) Anonymkode: c8446...758 2
draug 75 Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 Jeg mener at et antall menn liker å trakassere andre. Og så trakasserer de kvinner fordi de ikke tør trakassere menn, de er redd for å få juling. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 Det blir så teit å anekdotisk bruke enkelteksempler som dette for å stemple menn generelt. Samme med kvinner. Det eneste vi deler er at menn har en penis, og kvinner har en vagina. Hva med å heller bruke Martin Luther Kings metode om å dømme mennesker ut fra deres karakter, handlinger osv. Denne latterlige identitetspolitikken bryter ned samholdet blant oss. Hvorfor skal kvinner generelt stå ansvarlig for hva en liten gruppe av kvinner gjør. Og hvorfor skal menn bli stemplet for det en liten gruppe menn gjør. Folk flest er ordentlige og skikkelige mennesker. Hvis en person har amputert en arm, skal den personen stilles ansvarlig fordi andre med kun en arm gjør dumme ting? Tankegangen bak disse tingene er fullstendig latterlig. Anonymkode: 3152e...c29 1
havfruen91 Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 Mange svake mennesker som velger negativ oppmerksomhet framfor ingen oppmerksom.. Framprovosere ein responsen fra kvinner i mangel på annen kontakt 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #10 Skrevet 4. juni 2018 På 2.6.2018 den 11.57, AnonymBruker skrev: Sikker tlike mange som antall kvinner som liker å trakassere menn Anonymkode: c8446...758 Nei. Det er det ikke. At kvinner trakasserer menn er ikke noe samfunnsproblem. At menn trakasserer og undertrykker kvinner er et samfunnsproblem fordi omfanget er så stort. Det er en stor stor skam! Anonymkode: 81e21...b32 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #11 Skrevet 4. juni 2018 På 2.6.2018 den 11.57, AnonymBruker skrev: Sikker tlike mange som antall kvinner som liker å trakassere menn Anonymkode: c8446...758 Det er det! 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er det ikke. At kvinner trakasserer menn er ikke noe samfunnsproblem. At menn trakasserer og undertrykker kvinner er et samfunnsproblem fordi omfanget er så stort. Det er en stor stor skam! Anonymkode: 81e21...b32 Anonymkode: dc028...d2e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #13 Skrevet 4. juni 2018 Jo, det er veldig vanlig. Har møtt på mange slike på sukker og på okcupid. Både norske og utenlandske. Unggutter og godt voksne. Jeg tror det er svært vanlig. Overrasker ikke om det er jenter som gjør det også. Gjerne etter en date. Anonymkode: d78cd...a5c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #14 Skrevet 4. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er veldig vanlig. Har møtt på mange slike på sukker og på okcupid. Både norske og utenlandske. Unggutter og godt voksne. Jeg tror det er svært vanlig. Overrasker ikke om det er jenter som gjør det også. Gjerne etter en date. Anonymkode: d78cd...a5c Nei Anonymkode: dc028...d2e
RoH Skrevet 4. juni 2018 #15 Skrevet 4. juni 2018 Denne tråden viser i alle fall en del KG kvinners behov for trakassering og generalisering av menn. 1
Bonusmammaen Skrevet 4. juni 2018 #16 Skrevet 4. juni 2018 Har sett like mange som ydmyker og trakasserer mannen og psykisk vold kan like gjerne utføres av kvinner. 2
Cuntzilla Skrevet 4. juni 2018 #17 Skrevet 4. juni 2018 Jeg tror ikke det er så mange, selv om det kan oppleves slik for eksempel på Kvinneguiden hvor det florerer av hatefulle innlegg mot kvinner på generell basis. Årsakene er selvsagt sammensatte, men klisjeen er vel at man ikke har hatt en bra mor, ikke har vært særlig heldig på kvinnefronten eller føler seg generelt som en taper i dagens samfunn på flere områder. Dette er selvsagt kvinnens (og ikke minst feminismens) feil, før var en mislykket mann i det minste alltid hevet over kvinnen selv om han var nederst på rangstigen blant menn, nå er det ikke sånn lenger. Så det kan være litt ønsker om å trykke ned, ønsker om hevn og/eller ønsker om å ha noen å skylde på. Ja, det finnes kvinner som trakasserer menn også, men nå var det ikke det som var spørsmålet i tråden. Men her kan det være noe av det samme motsatt vei, før var jo penismisunnelse et begrep og det finnes nok av kvinner som har vært uheldige med sine mannlige relasjoner i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #18 Skrevet 4. juni 2018 On 6/1/2018 at 11:03 PM, AnonymBruker said: Det virker jo helt sykelig. Har disse mannfolka blitt oppdratt av ulver eller hva? Utsatt for seksuelt misbruk i barndommen? For jeg kjenner INGEN menn i min bekjentskapskrets som oppfører seg sånn. Hørte en mann i Oslo sentrum i helga si til ei som hadde utdrikningslag: rart at du som er så svær fant deg en mann som gidder gifte seg med deg . Tenk å si det! Hvorfor er det så mange slemme menn i Norge? Jeg opplever ikke sånt i utlandet. Er det fordi mange norske menn er bitre og sure? Eller hva er greia? Mange psykopatiske menn i Norge generelt? Anonymkode: 56822...1f7 Finnes nok tapermenn i alle land. Anonymkode: 49a9f...219
Skiftenøkkel Skrevet 4. juni 2018 #19 Skrevet 4. juni 2018 Observerer langt oftere at menn trakaserer andre menn. Ikke alle kvinner er engler heller, skjønt de baksnakker vel helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå