maria09 Skrevet 1. juni 2018 #1 Del Skrevet 1. juni 2018 Heisan! Jeg har lenge ønsket å jobbe som flyvertinne, og ser stadig etter ledige stillinger i f. eks Norwegian, SAS og Widerøe. Men er det slik at man må være bosatt Oslo eller omegn for å jobbe som flyvertinne i et av de nevnte selskapene? Jeg får nemlig inntrykk av det i stillingsutlysningene. Jeg er forøvrig bosatt i Trondheim og lurer derfor på om det er mulig å jobbe som flyvertinne mens jeg bor her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 1. juni 2018 #2 Del Skrevet 1. juni 2018 Reise til og fra Oslo på fritiden da Passer om du jobber noen dager i strekk og fri noen dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 1. juni 2018 #3 Del Skrevet 1. juni 2018 Jeg kjenner flere som jobber som flyvertinner for både sas og Widerøe, og alle bor i andre byer enn Oslo (riktignok i byer med flyplass da), så jeg vil tro det burde gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria09 Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juni 2018 @Solsmil Okey, tusen takk for svar! Da skal jeg i hvertfall sende søknad og krysse fingrene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 1. juni 2018 #5 Del Skrevet 1. juni 2018 Disse selskapene har sitt hovedsete i Oslo / Fornebu/Lysaker, så kan hende du må dit for kurs eller opplæring. Ville faktisk tatt en telefon til selskapet det gjelder før du sender søknad. Da setter du navnet ditt «på listen» samtidig😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria09 Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 1. juni 2018 @Prinsesse788 Akkurat dette med at kurs og opplæring arrangeres i Oslo området går helt fint for min del, men det jeg håper på er at jeg kan være basert i Trondheim i ettertid. Men takk for tipset! Det vurderes å ta en telefon bare for å være på den sikre siden, og for å selvfølgelig bli notert av de 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 1. juni 2018 #7 Del Skrevet 1. juni 2018 Masse lykke til! Kjenner flere som stortrives i yrket, og som nevnt over - ingen av dem bor i Oslo.☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #8 Del Skrevet 1. juni 2018 Søsteren min er flyvertinne og bor på Røros. Anonymkode: f121b...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria09 Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 1. juni 2018 @Prinsesse788 Tusen takk! Tviler ikke på det 😄 Det er virkelig drømmejobben min så krysser fingrene for at jeg blir en av de heldige 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria09 Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 1. juni 2018 Anonym: i hvilket selskap jobber hun for? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #11 Del Skrevet 1. juni 2018 6 minutter siden, maria09 said: Anonym: i hvilket selskap jobber hun for? 😊 widerøe ✈️ Anonymkode: f121b...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 2. juni 2018 #12 Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg kjenner flere som jobber som flyvertinner, ingen av de bor i Oslo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #13 Del Skrevet 2. juni 2018 Du kan i teorien bo hvor du vil, men evt må du koste reise til base selv. Anonymkode: a31f7...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå