AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg bor pt. ca 1 time fra Oslo. Ok at det varmere enn normalt. Men det er noe så sinnsykt mye mygg! Jeg har deilig hage med møbler, men det er f.... meg ikke mulig å kose seg utendørs på kvelden uten å bli stukket til blods av myggjævlene. (ja, har smurt meg inn med mygg-middel, hjelper litt) Anonymkode: 500bc...ec9
Gjest -Willow Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Det er flommygg i år 😖 Jeg sliter med å gå tur med hunden på kveldene, kjipt når det er så varmt på dagen.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Prøv kokosolje. Tror ikke man trenger kokosnøttvannet, kun oljen. Har ikke prøvd dette selv enda men har hørt fra noen andre også at det skal hjelpe. Tror man må ha på ganske mye, det er klisset de ikke liker. "It seemed that coconut oil is something many people use as a bug repellent. Maybe there is a light at the end of the tunnel, afterall. Ahhhhhhh. COCONUT WATER FLUSH + COCONUT OIL One of the other info. I found was that drinking a lot of coconut water can assist in repelling mosquitoes, too. It’s a way of turning yourself into a natural mosquito repellent from the inside out. I figured it’s a much better option than stinking like garlic, so I decided to give this a go as well. I bought several bottles of coconut water and started drinking about 3-4 bottles/day for 3 days. I also started applying coconut oil on my body after showers and some more on any exposed skin when I went outside in the evenings. Lo and behold, within 2 days, I noticed a huge difference. I wasn’t getting bit anymore! I had to pinch myself. I couldn’t believe that it had actually worked! No more mosquito attacks! Hooray!!"https://www.expatyogi.com/travel/natural-mosquito-repellent-coconut-oil.html/ Anonymkode: 6d928...0d3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Aloe first hjelper. Kjøpes hos foreverliving forhandlere. Anonymkode: 993ec...09c
matrobot Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Er det bare på østlandet? Jeg har foreløpig ikke opplevd myggproblem her i Bergen.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Kjøp deg en thermacell myggjager. Finnes på europris blandt annet. Anonymkode: af7de...467
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 Hører deg ts. Helt enig! Er også en time fra Oslo. Er helt håpløst her! Gjør ikke annet enn å krangle med myggnetting, siden dører og vinduer må stå oppe pga varmen. Stakkars barnet mitt på 14 måneder våknet i går med 16(!) myggstikk bare i panna. Og det på tross av at jeg hadde festet myggnett over sprinkelsenga. Heldigvis bryr hun seg ikke om stikkene, men jeg får vondt hver gang jeg ser på henne. Ikke kan jeg smøre henne inn med myggmiddel heller... Anonymkode: f90ed...048
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #8 Skrevet 2. juni 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Hører deg ts. Helt enig! Er også en time fra Oslo. Er helt håpløst her! Gjør ikke annet enn å krangle med myggnetting, siden dører og vinduer må stå oppe pga varmen. Stakkars barnet mitt på 14 måneder våknet i går med 16(!) myggstikk bare i panna. Og det på tross av at jeg hadde festet myggnett over sprinkelsenga. Heldigvis bryr hun seg ikke om stikkene, men jeg får vondt hver gang jeg ser på henne. Ikke kan jeg smøre henne inn med myggmiddel heller... Anonymkode: f90ed...048 Kokosolje. Anonymkode: 6d928...0d3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #9 Skrevet 2. juni 2018 Bruk myggolje eller myggspray da vel Anonymkode: ba0fa...251
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 Kanskje litt sent nå, men til neste år kan du se om du får satt opp fuglekasse til fluesnapper. Jeg er vokst opp rett ved en myr og kan love deg at det hjelper å ha en fluesnapper i nærheten (hvis de finnes der du bor). Myggfelle hjelper også veldig, men de koster jo noen tusenlapper da. Anonymkode: 5fffc...15b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 På 2.6.2018 den 10.04, matrobot skrev: Er det bare på østlandet? Jeg har foreløpig ikke opplevd myggproblem her i Bergen. Har hørt flere klage på det på Østlandet, ja. Men har ikke merket noe i Oslo ennå. Anonymkode: 3d4fd...2a2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 Bor sør-øst i Telemark, har til gode å se en mygg ennå i år. Deilig 😄 Anonymkode: 412a5...087
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 Samme greia her. Jeg bor ca 45 min fra oslo ved lite trafikk. Har aldri opplevd mer enn et par myggstikk i løpet av en sesong her jeg bor. I år har jeg fått 25 stk bare siste uka. Blir smågal. Har bodd her i 22 år. Så vet litt hvordan det pleier å være Anonymkode: c6135...e41
Huldra-78 Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 Kjøp lavendel-olje... Den kan smøres rett på huden... Litt sterk lukt, men hjelper bra mot mygg🤗
tdm900 Skrevet 3. juni 2018 #16 Skrevet 3. juni 2018 På 1.6.2018 den 21.44, AnonymBruker skrev: Jeg bor pt. ca 1 time fra Oslo. Ok at det varmere enn normalt. Men det er noe så sinnsykt mye mygg! Jeg har deilig hage med møbler, men det er f.... meg ikke mulig å kose seg utendørs på kvelden uten å bli stukket til blods av myggjævlene. (ja, har smurt meg inn med mygg-middel, hjelper litt) Anonymkode: 500bc...ec9 Har du prøvd Mygga? Kan kjøpes på apotek, bruker den selv og den er super
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #17 Skrevet 3. juni 2018 Glem ALT det ovennevnte. Kjøp en Skeeter-vac. Myggfritt samme dag og resten av livet. Anonymkode: a4dc9...d05
Ayesh Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 På 2.6.2018 den 10.09, AnonymBruker skrev: Hører deg ts. Helt enig! Er også en time fra Oslo. Er helt håpløst her! Gjør ikke annet enn å krangle med myggnetting, siden dører og vinduer må stå oppe pga varmen. Stakkars barnet mitt på 14 måneder våknet i går med 16(!) myggstikk bare i panna. Og det på tross av at jeg hadde festet myggnett over sprinkelsenga. Heldigvis bryr hun seg ikke om stikkene, men jeg får vondt hver gang jeg ser på henne. Ikke kan jeg smøre henne inn med myggmiddel heller... Anonymkode: f90ed...048 Stakkar lille!! Kjøp heller en vifte isteden for å åpne vindu. Det hjelper mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå