AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg jobber på et sted hvor det virkelig har vært varmt de siste ukene, og alle går i sommerkjole, shorts, singlet, skjørt osv. Så har vi én ung jente, som fortsatt går i bukser og overdeler som dekker alt av armer. Hun gir uttrykk for at det er veldig varmt inne, så hun har ikke på seg så mye fordi hun fryser, i hvert fall. Jeg syns dette er merkelig, men tør ikke spørre, i tilfelle det setter henne i en vanskelig situasjon. Hva tror dere kan være grunnen til at folk ikke kler seg ned i varmen? Anonymkode: 0cf7b...580
Gjest Belle âme Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Det er ikkje rart, kan ende ho ikkje er sikker på kroppen sin. Har sjølv ei venninne som går med bukse og t-skjorte no(over 30 grader). Ho har dårlig sjølvtillit.
LatersBaby Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Dårlig selvtillitt vil jeg tippe. Ønsker å vise minst mulig kropp.. 5
Gjest hind Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 Dette har du da egentlig ikke noe med å spekulere i. Det er hennes sak, og hvis du absolutt må vite det er det henne du må spørre.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #7 Skrevet 1. juni 2018 Kan være mange grunner til at man ikke kler av seg. Jeg var veldig lite glad i å kle av meg da jeg var yngre. Jeg likte ikke å vise hud, mye fordi jeg var så blek. Jeg var veldig selvbevisst på kommentarer fra andre og syntes det var ubehagelig. Nå er jeg godt over tretti og bryr meg ikke. Forslaget mitt er at du kler deg som du vil, og lar den unge kollegaen din kle seg som hun vil. Det er jo ikke ditt problem at hun svetter. Anonymkode: f56ba...2f8 8
Mr. Kilmister Skrevet 1. juni 2018 #8 Skrevet 1. juni 2018 Dekker hun underarmene sine? Kan være hun hadde en vanskelig ungdomstid vet du... 2
Severin Skrevet 1. juni 2018 #9 Skrevet 1. juni 2018 Jeg synes ikke du skal spørre om dette. Personlig går jeg kledd som vanlig, både jobb og privat. Jeg har en del komplekser for kroppen min, så derfor går jeg likedan kledd uansett vinter, vår, sommer eller høst. Jeg er mann. På tirsdag hadde var vi ute flere fra jobben på tur, og de fleste mennene gikk med bar overkropp, og en av mine kolleger lurte på hvorfor jeg ikke tok av meg skjorte, som de fleste andre yngre menn på jobben, og jeg synes faktisk spørsmålet var ubehagelig. 30
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #10 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev: Dekker hun underarmene sine? Kan være hun hadde en vanskelig ungdomstid vet du... Hun har ved enkelte anledninger hatt 2/3-arm på genser, (eller hva det heter)så jeg vet at hun ikke har noe selvskadingsarr der. Kan ikke tenke meg at hun har drevet med noe sånt heller, hun er oppegående og fornuftig. Jeg skjønner heller ikke at hun skulle hatt dårlig selvtillit, hun er ung og slank. Ts Anonymkode: 0cf7b...580
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #11 Skrevet 1. juni 2018 umulig å si hva hennes grunn er. Men jeg kler ikke av meg med mindre jeg nylig har hatt lysbehandling da kroppen min ellers er full av psoriasis, og jeg er snart 30 Anonymkode: 381ec...758 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #12 Skrevet 1. juni 2018 Jeg er tynn, ikke bleik, ingen arr, ikke hårete, null komplekser for noe på kroppen, men jeg HATER å gå med bare armer eller legger fordi det kjennes skikkelig rart/nesten som det klør og så blir jeg iskald selv om det er 40 varmegrader.. Så da har jeg på meg tynne langerma bomullstrøyer o.l. Kan være hun er sånn som meg. Hender jeg bretter opp ermene, men klør etter noen minutter. Spiller ingen rolle om jeg er inne eller ute. Hjemme er jeg også slik, men sover alltid i korterma skjorte og da er det null problem. Anonymkode: 9e944...944
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #13 Skrevet 1. juni 2018 Kan vi snart slutte å bry oss om hvor mye eller lite klær andre går med? 😳 Anonymkode: 40ba1...b31 27
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #14 Skrevet 1. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner heller ikke at hun skulle hatt dårlig selvtillit, hun er ung og slank. Ts Prøv å forstå at det går an å ha dårlig selvtillit selv om man er ung og slank. Anonymkode: 41222...f7d 17
s0la Skrevet 1. juni 2018 #15 Skrevet 1. juni 2018 Hvem bryr seg? Kan være alt fra dårlig selvtillit, preferanser (noen liker bare ikke t-skjorter og singletter) til å skjule arr eller kanskje hun ikke er såå varm. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #16 Skrevet 1. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har ved enkelte anledninger hatt 2/3-arm på genser, (eller hva det heter)så jeg vet at hun ikke har noe selvskadingsarr der. Kan ikke tenke meg at hun har drevet med noe sånt heller, hun er oppegående og fornuftig. Jeg skjønner heller ikke at hun skulle hatt dårlig selvtillit, hun er ung og slank. Ts Anonymkode: 0cf7b...580 Ung og slank er ikke noen garanti for god selvtillit. Man kan være oppegående og fornuftig, og likevel ha arr. De kan stamme fra en vond periode i livet, etter at foreldre døde, kjæresten gjorde det slutt, mange år med mobbing, voldtekt osv. Anonymkode: 10a81...ee9 23
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #17 Skrevet 1. juni 2018 Det kan godt hende at hun sliter med en eller annen form for utslett. Selv opplever jeg varmen som en eksem-krise med store røde væskende utslett overalt. Da dekker jeg meg heller til fremfor å få ubehagelig spørsmål og blikk Anonymkode: 539bb...0e4 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #18 Skrevet 1. juni 2018 Hvorfor er det så mange som skal drive å spekulere så mye om sine venner, kolleger og bekjente? Hva vil dere oppnå med spekulasjonene? Er dette noe dere virkelig trenger å vite? Hvorfor? Snakker dere også om kollegaen deres? Anonymkode: 41222...f7d 15
Oktnxbye Skrevet 1. juni 2018 #19 Skrevet 1. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har ved enkelte anledninger hatt 2/3-arm på genser, (eller hva det heter)så jeg vet at hun ikke har noe selvskadingsarr der. Kan ikke tenke meg at hun har drevet med noe sånt heller, hun er oppegående og fornuftig. Jeg skjønner heller ikke at hun skulle hatt dårlig selvtillit, hun er ung og slank. Ts Anonymkode: 0cf7b...580 Bare for å ha det sagt: Å slite med selvskadingsproblematikk, er på ingen måte synonymt med å ikke være oppegående og fornuftig. 40
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #20 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, Oktnxbye skrev: Bare for å ha det sagt: Å slite med selvskadingsproblematikk, er på ingen måte synonymt med å ikke være oppegående og fornuftig. Takk! Setter virkelig stor pris på den kommentaren! Hilsen tidligere selvskader med arr over hele kroppen, men som likevel er fornuftig, oppegående, har familie og snart ferdig med mastergrad. Man må ikke tro at folk ikke kan bli friske. Og som du sier- man kan vøre oppegående og fornuftig selv om man har vært syk! Anonymkode: 487e4...45d 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå