Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Noen som har studert master i utdanninsledelse ved tidligere Høgskolen i Vestfold og Høgskolen i Sørøst-Norge,  nå Universitetet i Sørøst-Norge? 

Jeg lurer litt på faglig utbytte, er foreleserne flinke? Er studiet lagt opp på en god måte? Fikk du relevant jobb etterpå?

Anonymkode: fb11d...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Noen som har studert master i utdanninsledelse ved tidligere Høgskolen i Vestfold og Høgskolen i Sørøst-Norge,  nå Universitetet i Sørøst-Norge? 

Jeg lurer litt på faglig utbytte, er foreleserne flinke? Er studiet lagt opp på en god måte? Fikk du relevant jobb etterpå?

Hei. Kan kun svare på siste spm. Studerte tilsvarende master i Trondheim. Fikk relevant jobb. Jobber i dag på universitet og hjelper studenter med søknad, cv, studieveiledning etc. :)

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Ikke helt det du lurer på, men jeg kan anbefale master i Utdanningsledelse ved Universitetet i Oslo. Har vært med å gjøre meg til aktuell kandidat på jobber jeg har søkt i hvert fall 👍

AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2018 den 18.35, Tre kopper te skrev:

Hei. Kan kun svare på siste spm. Studerte tilsvarende master i Trondheim. Fikk relevant jobb. Jobber i dag på universitet og hjelper studenter med søknad, cv, studieveiledning etc. :)

Så flott! Søkte du inspektør/rektor-jobber i skolen også, eller fikk du napp på den jobben med en gang? (og er du ikke egentlig litt overkvalifisert til den stillingen?  🙂)

AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2018 den 18.43, must skrev:

Ikke helt det du lurer på, men jeg kan anbefale master i Utdanningsledelse ved Universitetet i Oslo. Har vært med å gjøre meg til aktuell kandidat på jobber jeg har søkt i hvert fall 👍

Vil helst slippe å pendle, dessverre. Kan jeg spørre hva slags bakgrunn du hadde før master, og hva slags jobber du var aktuell for når du var ferdig? 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil helst slippe å pendle, dessverre. Kan jeg spørre hva slags bakgrunn du hadde før master, og hva slags jobber du var aktuell for når du var ferdig? 

Studiet er på deltid, så bare samling to dager i måneden i gjennomsnitt 😉

Jeg jobber som mellomleder i høyere yrkesfaglig utdanning. Har også vært aktuell for stilling som skolefaglig rådgiver i kommunen. Andre typiske jobber med slik utdannelse er rektor, avdelingsleder og inspektør. 

Jeg er utdannet vanlig allmennlærer.

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, must skrev:

Studiet er på deltid, så bare samling to dager i måneden i gjennomsnitt 😉

Jeg jobber som mellomleder i høyere yrkesfaglig utdanning. Har også vært aktuell for stilling som skolefaglig rådgiver i kommunen. Andre typiske jobber med slik utdannelse er rektor, avdelingsleder og inspektør. 

Jeg er utdannet vanlig allmennlærer.

Ok! Har allerede kommet inn her i Vestfold, så da blir det nok her.. Søknadsfristen har jo gått ut på UIO.. 

Spennende, tydeligvis flere veier enn jeg har tenkt på. Hadde du jobbet lenge som lærer før master eller? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok! Har allerede kommet inn her i Vestfold, så da blir det nok her.. Søknadsfristen har jo gått ut på UIO.. 

Spennende, tydeligvis flere veier enn jeg har tenkt på. Hadde du jobbet lenge som lærer før master eller? 

Begynte på studiene i 2015, da hadde jeg jobbet fulltid som lærer i 3,5 år, vikar siden 2007 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...