AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Hei, Noen som har studert master i utdanninsledelse ved tidligere Høgskolen i Vestfold og Høgskolen i Sørøst-Norge, nå Universitetet i Sørøst-Norge? Jeg lurer litt på faglig utbytte, er foreleserne flinke? Er studiet lagt opp på en god måte? Fikk du relevant jobb etterpå? Anonymkode: fb11d...456
Tre kopper te Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Noen som har studert master i utdanninsledelse ved tidligere Høgskolen i Vestfold og Høgskolen i Sørøst-Norge, nå Universitetet i Sørøst-Norge? Jeg lurer litt på faglig utbytte, er foreleserne flinke? Er studiet lagt opp på en god måte? Fikk du relevant jobb etterpå? Anonymkode: fb11d...456 Hei. Kan kun svare på siste spm. Studerte tilsvarende master i Trondheim. Fikk relevant jobb. Jobber i dag på universitet og hjelper studenter med søknad, cv, studieveiledning etc.
must Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Noen som har studert master i utdanninsledelse ved tidligere Høgskolen i Vestfold og Høgskolen i Sørøst-Norge, nå Universitetet i Sørøst-Norge? Jeg lurer litt på faglig utbytte, er foreleserne flinke? Er studiet lagt opp på en god måte? Fikk du relevant jobb etterpå? Anonymkode: fb11d...456 Ikke helt det du lurer på, men jeg kan anbefale master i Utdanningsledelse ved Universitetet i Oslo. Har vært med å gjøre meg til aktuell kandidat på jobber jeg har søkt i hvert fall 👍
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 På 1.6.2018 den 18.35, Tre kopper te skrev: Hei. Kan kun svare på siste spm. Studerte tilsvarende master i Trondheim. Fikk relevant jobb. Jobber i dag på universitet og hjelper studenter med søknad, cv, studieveiledning etc. Så flott! Søkte du inspektør/rektor-jobber i skolen også, eller fikk du napp på den jobben med en gang? (og er du ikke egentlig litt overkvalifisert til den stillingen? 🙂) Anonymkode: fb11d...456
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 På 1.6.2018 den 18.43, must skrev: Ikke helt det du lurer på, men jeg kan anbefale master i Utdanningsledelse ved Universitetet i Oslo. Har vært med å gjøre meg til aktuell kandidat på jobber jeg har søkt i hvert fall 👍 Vil helst slippe å pendle, dessverre. Kan jeg spørre hva slags bakgrunn du hadde før master, og hva slags jobber du var aktuell for når du var ferdig? Anonymkode: fb11d...456
must Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil helst slippe å pendle, dessverre. Kan jeg spørre hva slags bakgrunn du hadde før master, og hva slags jobber du var aktuell for når du var ferdig? Anonymkode: fb11d...456 Studiet er på deltid, så bare samling to dager i måneden i gjennomsnitt 😉 Jeg jobber som mellomleder i høyere yrkesfaglig utdanning. Har også vært aktuell for stilling som skolefaglig rådgiver i kommunen. Andre typiske jobber med slik utdannelse er rektor, avdelingsleder og inspektør. Jeg er utdannet vanlig allmennlærer.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 48 minutter siden, must skrev: Studiet er på deltid, så bare samling to dager i måneden i gjennomsnitt 😉 Jeg jobber som mellomleder i høyere yrkesfaglig utdanning. Har også vært aktuell for stilling som skolefaglig rådgiver i kommunen. Andre typiske jobber med slik utdannelse er rektor, avdelingsleder og inspektør. Jeg er utdannet vanlig allmennlærer. Ok! Har allerede kommet inn her i Vestfold, så da blir det nok her.. Søknadsfristen har jo gått ut på UIO.. Spennende, tydeligvis flere veier enn jeg har tenkt på. Hadde du jobbet lenge som lærer før master eller? Anonymkode: fb11d...456
must Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok! Har allerede kommet inn her i Vestfold, så da blir det nok her.. Søknadsfristen har jo gått ut på UIO.. Spennende, tydeligvis flere veier enn jeg har tenkt på. Hadde du jobbet lenge som lærer før master eller? Anonymkode: fb11d...456 Begynte på studiene i 2015, da hadde jeg jobbet fulltid som lærer i 3,5 år, vikar siden 2007 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå