Gå til innhold

Datteren min ville ikke ha på body

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal aldri bruke body til jenta mi mer..blir fysisk kvalm. Selvom det er veldig praktisk, begynner jeg å få mine tvil nå som hun er blitt eldre. Det har aldri vært noe problem selvfølgelig, men nå sist, da jeg skulle kle på henne, satt hun på fanget mitt og jeg dro den litt ned bak slik at det skulle bli passe løst for at jeg kunne kneppe knappene foran. God størrelse. Men det virket som at hun ikke ville, for hun knep bena igjen..?? Det skjedde senere på dagen da jeg skulle skifte bleien hennes også. Hun er 15 måneder bare, så skjønner ikke helt greia. 

Er dette normalt? Kanskje det bare er trass? Men jeg følte dette ble ubehagelig for meg som mor å tvinge datteren min på et plagg hvor jeg må kneppe igjen på et slikt område. Jeg passer alltid på å være forsiktig  og den bodyen  var jo veldig løs, så burde ikke være et problem. Jeg blir redd:( 

Anonymkode: 82005...89a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Guttungen på 13 mnd hyler og skriker og vrenger seg hver gang jeg kler på han. Han vil helst gå naken og blir dermed sur når han må ha klær på. 

Barnet ditt tar ingen skade av å ta på body, men det er ikke varmen som gjør at hun prøver å signalisere at hun heller vil gå uten da? 

Anonymkode: 80b0b...93f

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Hun har ikke sånne følelser for det området enda. Du overdriver.

Anonymkode: 80bc7...cc7

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Guttungen på 13 mnd hyler og skriker og vrenger seg hver gang jeg kler på han. Han vil helst gå naken og blir dermed sur når han må ha klær på. 

Barnet ditt tar ingen skade av å ta på body, men det er ikke varmen som gjør at hun prøver å signalisere at hun heller vil gå uten da? 

Anonymkode: 80b0b...93f

Det var ganske kjølig på det tidspunktet, ellers hadde jeg nok kledd på henne noe bedre.. jeg fikk bare en ekkel følelse, hun signaliserer jo tydelig når hun ikke vil kle på seg (litt trass en gang i blant), men dette var annerledes. Jeg får bare se an før jeg legger alle bodyene bort. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke sånne følelser for det området enda. Du overdriver.

Anonymkode: 80bc7...cc7

Jeg håper da inderlig det. 

Jeg tenkte mer i form av at hun hadde smerter eller noe slikt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det fare for at hun har blitt utsatt for misbruk av noen?

Anonymkode: 1fca7...8c1

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kneppe igjen på et slikt område

Vil ikke bleien dempe det? 

Bare prinsessen på erten kan føle knapper igjennom bleien. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det fare for at hun har blitt utsatt for misbruk av noen?

Ikke som jeg vet. Hun går ikke i barnehage.. Hun er selvfølgelig med familie, meg og pappaen.. Men igjen er sånn, det er for det meste jeg som skifter på henne 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Vil ikke bleien dempe det? 

Bare prinsessen på erten kan føle knapper igjennom bleien. 

Det er det jeg tenkte også, pluss at jeg bruker ofte en størrelse større mtp bevegelighet. 

Håper det bare var et engangstilfelle 

AnonymBruker
Skrevet

Trykker du knappene mot hverandre når du knepper igjen, eller trykker du knappene mot henne? Sistnevnte er det jo ikke så rart at er ubehagelig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trykker du knappene mot hverandre når du knepper igjen, eller trykker du knappene mot henne? Sistnevnte er det jo ikke så rart at er ubehagelig.

Mot hverandre selvfølgelig. Jeg er ganske sensitiv i forhold til det området selv, så veit akkurat hva som skal til for å slippe ubehag (hvordan  bleien skal sitte osv)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal aldri bruke body til jenta mi mer..blir fysisk kvalm. Selvom det er veldig praktisk, begynner jeg å få mine tvil nå som hun er blitt eldre. Det har aldri vært noe problem selvfølgelig, men nå sist, da jeg skulle kle på henne, satt hun på fanget mitt og jeg dro den litt ned bak slik at det skulle bli passe løst for at jeg kunne kneppe knappene foran. God størrelse. Men det virket som at hun ikke ville, for hun knep bena igjen..?? Det skjedde senere på dagen da jeg skulle skifte bleien hennes også. Hun er 15 måneder bare, så skjønner ikke helt greia. 

Er dette normalt? Kanskje det bare er trass? Men jeg følte dette ble ubehagelig for meg som mor å tvinge datteren min på et plagg hvor jeg må kneppe igjen på et slikt område. Jeg passer alltid på å være forsiktig  og den bodyen  var jo veldig løs, så burde ikke være et problem. Jeg blir redd:( 

Er hun sår eller har andre ubehag nedentil som feks urinveisinfeksjon?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er hun sår eller har andre ubehag nedentil som feks urinveisinfeksjon?

Det kan være. Hun var litt rød på utsida, men ser ut som det har bedret seg med litt salve. Det kan ha vært sammenhengen.

• Liker 1
Skrevet

Småunger vil ikke alltid kle på seg, og da stritter de imot. Helt normalt. Det kan skyldes ubehag og det kan skyldes at de ganske enkelt bare ikke vil. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert varm. 

Anonymkode: f317b...0f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er sikkert varm. 

Anonymkode: f317b...0f8

Det var kaldt. Ts 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Surriball skrev:

Småunger vil ikke alltid kle på seg, og da stritter de imot. Helt normalt. Det kan skyldes ubehag og det kan skyldes at de ganske enkelt bare ikke vil. 

Det var nok det ene eller andre. Har gått helt greit nå, rødheten er også borte, så var mest sannsynlig det :)

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Redd? Fordi datteren din finner det ubehagelig å tasse rundt med knapper i skrittet i 30 varmegrader?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av da, kvinne. Neste gang er det sokker hun ikke vil ha på, eller lue. Bare vent, dere skal gjennom det der med absolutt alle klesplagg.

Anonymkode: fe169...1be

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...