Gå til innhold

Bursdagsgave mann 25 år - hva gir man?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bror fyller snart 25 år, og jeg vet ikke hva jeg skal gi han. Han tjener generelt godt, men siden han nettopp har flyttet for seg selv, har han brukt mye penger på møbler og oppussing, så økonomien har ikke rukket å bli stabil helt ennå.

Ellers er han fotballidiot og glad i en god fest.

Selv synes jeg at det er litt tacky å gi sprit i gave når man har nådd en viss alder, så jeg tenker å finne noe annet. Men hva??

Noe til leiligheta hadde sikkert vært bra, men hva i all verden gir man menn som ikke er like opptatt av interiør og sånt som damer? Han liker å ha det fint og hadde nok satt pris på noe, men jeg vet ikke hva. Er en grønnplante litt for "damete"? Hva tror dere?

Leiligheta er lita (typ 30-40 kvm).

Jeg tenker at budsjettet ligger på rundt 500 kr. Noen tips? Hjelp!

Anonymkode: d4f89...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

PS: Gaven må handles i dag, så nettshopping er ikke noe alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mulighet er å gi en opplevelse. Billetter til fotballkamp for eksempel. Hvis han er glad i øl kan jo ølglass være en mulighet. Ellers er vel plante helt greit. En stor palme av noe slag

Anonymkode: c4759...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mulighet er å gi en opplevelse. Billetter til fotballkamp for eksempel. Hvis han er glad i øl kan jo ølglass være en mulighet. Ellers er vel plante helt greit. En stor palme av noe slag

Anonymkode: c4759...71a

Han er ikke så interessert i lokalfotball. Her er det engelske klubber som gjelder :P

Det ble gavekort på møbelbutkk + en eske med godsaker :roll: Lite kreativt, men what to do. Mannfolk er jævlig å handle til.

Takk for svar : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...