AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 4 måneder siden jeg kom ut av et teit forhold og trodde jeg var ødelagt for alltid. Nå, endelig, har jeg begynt å kjenne savnet av menn. Savner å flørte med de, kysse og nærheten. Savner sex! Dessverre er det ingen som er interesserte i meg... Jeg er nok ikke for alle utseendemessig, men har en grei personlighet da! Aner ikke hvor jeg skal finne de heller, er med på aktiviteter og slikt, men treffer ikke single greie mennesker. Anonymkode: 967d8...7c8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Nettdating Jeg ble selv singel for noen måneder siden og dater nå en flott fyr jeg traff via nettdating. Jeg er ikke pen eller veldig attraktiv på andre måter, men denne mannen liker meg. Anonymkode: 7d6c0...ccb 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: 4 måneder siden jeg kom ut av et teit forhold og trodde jeg var ødelagt for alltid. Nå, endelig, har jeg begynt å kjenne savnet av menn. Savner å flørte med de, kysse og nærheten. Savner sex! Det følte jeg også den gangen. Nå har vi passert 21 år siden jeg kom ut av det forholdet, og jeg har ikke klart å finne ei eneste dame som vil ha meg så langt. Jeg kan ikke en gang si at jeg savner sex, for jeg husker ærlig talt ikke hvordan det føles. Men nærheten, armkroken, nærkontakten og kyssene savner jeg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer ikke å se at tunnellen har en ende en gang, så å se etter lyset i enden av tunnellen virker bare så fjernt at mørket bare blir mørkere for hver dag som går. Anonymkode: 366cf...0ff
Teethgrinding Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det følte jeg også den gangen. Nå har vi passert 21 år siden jeg kom ut av det forholdet, og jeg har ikke klart å finne ei eneste dame som vil ha meg så langt. Jeg kan ikke en gang si at jeg savner sex, for jeg husker ærlig talt ikke hvordan det føles. Men nærheten, armkroken, nærkontakten og kyssene savner jeg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer ikke å se at tunnellen har en ende en gang, så å se etter lyset i enden av tunnellen virker bare så fjernt at mørket bare blir mørkere for hver dag som går. Anonymkode: 366cf...0ff Jøsses. Hva har du drevet med? Det er jo relativt enkelt å finne noen... Har du bare gitt opp eller? 1
Skorstein Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 44 minutter siden, Arcturus skrev: Jøsses. Hva har du drevet med? Det er jo relativt enkelt å finne noen... Har du bare gitt opp eller? Det er faktisk ganske vanskelig å finne noen... uansett hvor attraktiv man er så og enda alle får seg noe eller gifter seg, har vært på minst 20 dater pluss snakket med mange som bare ghostet, etter et møte så vil de ikke mer og synes ikke man er noe kjærestemateriale. Fint for dere som har noen å sovne med hver kveld. 1
Skorstein Skrevet 1. juni 2018 #6 Skrevet 1. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettdating Jeg ble selv singel for noen måneder siden og dater nå en flott fyr jeg traff via nettdating. Jeg er ikke pen eller veldig attraktiv på andre måter, men denne mannen liker meg. Anonymkode: 7d6c0...ccb Sikkert fordi alle andre avviser han, for de fleste holder på med flere eller har ikke «tid» til å møte deg mer enn en gang.
Mr. Kilmister Skrevet 1. juni 2018 #7 Skrevet 1. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 måneder siden jeg kom ut av et teit forhold og trodde jeg var ødelagt for alltid. Nå, endelig, har jeg begynt å kjenne savnet av menn. Savner å flørte med de, kysse og nærheten. Savner sex! Dessverre er det ingen som er interesserte i meg... Jeg er nok ikke for alle utseendemessig, men har en grei personlighet da! Aner ikke hvor jeg skal finne de heller, er med på aktiviteter og slikt, men treffer ikke single greie mennesker. Anonymkode: 967d8...7c8 Here I am! Rockin' like a hurricane!😙
Teethgrinding Skrevet 1. juni 2018 #8 Skrevet 1. juni 2018 27 minutter siden, Skorstein skrev: Det er faktisk ganske vanskelig å finne noen... uansett hvor attraktiv man er så og enda alle får seg noe eller gifter seg, har vært på minst 20 dater pluss snakket med mange som bare ghostet, etter et møte så vil de ikke mer og synes ikke man er noe kjærestemateriale. Fint for dere som har noen å sovne med hver kveld. Bittert. It's a numbers game, friend. Se for deg en arbeidsplass. Hvor ofte får du en sjelevenn på jobb? I klassen? I militæret? Det skjer stadig vekk at man finner sin BFF. Dating er på samme måte. Du må gjennom en tropp, men bestevennen din finnes i bataljonen. Det er kanskje ikke den du regner med at det skal være heller. Have faith. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #9 Skrevet 1. juni 2018 2 timer siden, Arcturus skrev: Bittert. It's a numbers game, friend. Se for deg en arbeidsplass. Hvor ofte får du en sjelevenn på jobb? I klassen? I militæret? Det skjer stadig vekk at man finner sin BFF. Dating er på samme måte. Du må gjennom en tropp, men bestevennen din finnes i bataljonen. Det er kanskje ikke den du regner med at det skal være heller. Have faith. Trykk på nicket hennes. Hun der går alltid inn i tråder der hun kan spre sin bitterhet. Anonymkode: 289c6...c82 1
Gjest Overrasket Skrevet 1. juni 2018 #10 Skrevet 1. juni 2018 (endret) 6 hours ago, AnonymBruker said: 4 måneder siden jeg kom ut av et teit forhold og trodde jeg var ødelagt for alltid. Nå, endelig, har jeg begynt å kjenne savnet av menn. Savner å flørte med de, kysse og nærheten. Savner sex! Dessverre er det ingen som er interesserte i meg... Jeg er nok ikke for alle utseendemessig, men har en grei personlighet da! Aner ikke hvor jeg skal finne de heller, er med på aktiviteter og slikt, men treffer ikke single greie mennesker. Anonymkode: 967d8...7c8 Du har en grei personlighet? En grei personlighet? Du får deg ikke noe ved å beskrive deg slik. Endret 1. juni 2018 av Overrasket
Gjest Ingrid78 Skrevet 1. juni 2018 #11 Skrevet 1. juni 2018 Ingen har et utseende som er for alle. Absolutt ingen. Det er en smakssak, og smaken er som baken. Takk og lov for det, ellers hadde verden bestått av mange ensomme individer. Du må prøve å finne igjen troen på deg selv. Det finnes garantert menn der ute som synes du er nydelig. Du må bare finne dem og la dem se den siden av deg.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 På 01.06.2018 den 20.44, Overrasket skrev: Du har en grei personlighet? En grei personlighet? Du får deg ikke noe ved å beskrive deg slik. Grei personlighet betyr ikke at jeg er grei og bare det. Betyr at personligheten er OK, sikkert midt på treet. Jeg kunne jo sagt at jeg er skikkelig kul, fantastisk og god, som er noe jeg synes selv, men da hadde jeg blitt slaktet her. Anonymkode: 967d8...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #13 Skrevet 4. juni 2018 På 1.6.2018 den 20.47, Ingrid78 skrev: Ingen har et utseende som er for alle. Absolutt ingen. Det er en smakssak, og smaken er som baken. Takk og lov for det, ellers hadde verden bestått av mange ensomme individer. Du må prøve å finne igjen troen på deg selv. Det finnes garantert menn der ute som synes du er nydelig. Du må bare finne dem og la dem se den siden av deg. Men ikke langt unna, flere jenter har utseende som appellerer til i hvert fall 90% av gutta, vil jeg anta på egne livserfaringer.. Anonymkode: 56087...b3f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #14 Skrevet 5. juni 2018 På 01.06.2018 den 17.08, Skorstein skrev: Sikkert fordi alle andre avviser han, for de fleste holder på med flere eller har ikke «tid» til å møte deg mer enn en gang. Ja, det er sikkert derfor han liker meg Du framstår som en liten smule bitter. Da jeg skrev at han jeg dater er flott, mente jeg at han har en flott personlighet. Utseendmessig er vi ca i same liga, litt under middels vil jeg si. At han virkelig liker meg, er jeg ikke i tvil om og jeg har tro på at nettdating kan føre fram. Anonymkode: 7d6c0...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #15 Skrevet 5. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er sikkert derfor han liker meg Du framstår som en liten smule bitter. Da jeg skrev at han jeg dater er flott, mente jeg at han har en flott personlighet. Utseendmessig er vi ca i same liga, litt under middels vil jeg si. At han virkelig liker meg, er jeg ikke i tvil om og jeg har tro på at nettdating kan føre fram. Anonymkode: 7d6c0...ccb Ja, typisk kg svar fra bitre kvinner. "du skal ikke tro at en mann kan like deg, når han ikke likte meg" Anonymkode: 289c6...c82 1
Perle Skrevet 5. juni 2018 #16 Skrevet 5. juni 2018 På 1.6.2018 den 14.45, AnonymBruker skrev: Det følte jeg også den gangen. Nå har vi passert 21 år siden jeg kom ut av det forholdet, og jeg har ikke klart å finne ei eneste dame som vil ha meg så langt. Jeg kan ikke en gang si at jeg savner sex, for jeg husker ærlig talt ikke hvordan det føles. Men nærheten, armkroken, nærkontakten og kyssene savner jeg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer ikke å se at tunnellen har en ende en gang, så å se etter lyset i enden av tunnellen virker bare så fjernt at mørket bare blir mørkere for hver dag som går. Anonymkode: 366cf...0ff Du må jo komme deg i behandling. Om dette er singnalene du sender ut er det ikke rart at du ikke finner deg noen. Det er jo ingen som frivillig orker å involvere seg i noe så destruktivt og selvmedlidene. 1
Marina234 Skrevet 7. juni 2018 #17 Skrevet 7. juni 2018 (endret) L På 1.6.2018 den 14.40, AnonymBruker skrev: 4 måneder siden jeg kom ut av et teit forhold og trodde jeg var ødelagt for alltid. Nå, endelig, har jeg begynt å kjenne savnet av menn. Savner å flørte med de, kysse og nærheten. Savner sex! Dessverre er det ingen som er interesserte i meg... Jeg er nok ikke for alle utseendemessig, men har en grei personlighet da! Aner ikke hvor jeg skal finne de heller, er med på aktiviteter og slikt, men treffer ikke single greie mennesker. Anonymkode: 967d8...7c8 4 måneder er lite. Jeg behøvde over 2 år før jeg var klar for noe nytt. Og over det forrige. Men livet er kort og vær lykkelig over at du etter så kort tid klarer å kjenne behovene for å finne deg en mann igjen. Jeg brukte altfor lang tid. Men det tok den tiden og det ledsaget meg til noe bedre . Traff en skjønn mann og ble forelsket på nytt. Noe som er mye bedre enn hva jeg hadde. Anbefaler deg å forsøke nettdating. Let etter noen som du tror du kan føle velvære med å tilbringe tiden din med. Endret 7. juni 2018 av Marina234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå