Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 I form 4/2005: Mørk sjokolade er ikke akkurat slankemat, men det viser seg faktisk at mørk sjokolade gjør brystene fastere. Mesteparten av fettet i sjokolade er i form av den mettede fettsyren stearinsyre. Mette fettsyrer er generelt usunne, men stearinsyre er et unntak, ettersom det har en nøytral innvirkning på kolesterolet. Når du spiser mørk sjokolade, blir stearinsyren transportert inn i fettcellene i brystvevet, der den erstatter umettede fettsyrer. Denne erstatningen av umettede fettsyrer gir en fastere struktur, fordi mettede fettsyrer har et høyere smeltepunkt. Og årsaken til at brystene blir fastere og ikke baken, er at fettcellene på rumpe og lår er mer lukket og dermed påvirkes mindre av fettsyrefordelingen i kosten. (American Journal of Clinical Nutriotion). Jeg leste et annet sted at ca 100g mørk sjokolade dekker dagsbehovet av ett eller annet mineral... var det zink tro...? Husker ikke det helt, men zink er i hvert fall veldig bra for huden... Kommer tilbake hvis jeg finner ut hvor jeg leste det. Er det ikke bra damer? Spis tre Bocca daglig å få fastere bryster!!
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Jepp - jeg fant igjen det om den mørke sjokoladen: I form 4/2005 dette også: Mørk sjokolade Aktive stoffer: Kobber Slik virker det: Stoffet er nødvendig for produksjonen av melanin, som er fargestoffet i huden. Så mye skal du spise: Se på mørk sjokolade som et sunt nytelsesmiddel. 30g gir deg 32 prosent av den mengden kobber du anbefales å spise til sammen per dag.
Ciara Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Hehe! Jeg elsker undersøkelser som gir sånne resultater! Hadde det ikke vært for at jeg synes at for hver gladmelding av den typen, så får vi en kontramelding litt senere om at det ikke er noe sunt likevel... men da kan jeg jo i hvert fall spise litt sjokolade med god samvittighet
Belba Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 så får vi en kontramelding litt senere om at det ikke er noe sunt likevel... men da kan jeg jo i hvert fall spise litt sjokolade med god samvittighet Ingen som har sagt at det er sunt ...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Nå har jeg spist mørk sjokolade i alle år,men om at det vises på bystene? Nei. istedenfor å spise vitaminer gir mørk sjokolade samme effekt
Gjest Lizzi Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Neste gladmelding blir vel: De lange rette EU-agurkene øker penis lengde og tykkelse.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Neste gladmelding blir vel: De lange rette EU-agurkene øker penis lengde og tykkelse. Det må vi håpe på, og så er det bare å løpe og kjøpe
Gjest Emera Skrevet 4. mars 2005 #9 Skrevet 4. mars 2005 Er det ikke bra damer? Spis tre Bocca daglig å få fastere bryster!! Åh, er det derfor..? *Boing-boing*
Gjest Catwoman Skrevet 6. mars 2005 #10 Skrevet 6. mars 2005 Tipper den mørke sjokoladen det er snakk om i undersøkelsen må være mørkere enn bocca
Gjest Bellatrix Skrevet 6. mars 2005 #11 Skrevet 6. mars 2005 Trenger da ikke sjokolade for at brystene mine skal bli fine.
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #12 Skrevet 6. mars 2005 Jeg tar alle argumentene jeg kan få for å fortsette å nyte sjokolade, i alle varianter og fargenyanser. I chocolate.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #14 Skrevet 7. mars 2005 Tipper den mørke sjokoladen det er snakk om i undersøkelsen må være mørkere enn bocca Den må sannsynligvis ha minst 70 % kakao antar jeg... og nå husker jeg ikke hvor mye det er i Bocca. 65 kanskje? Er'e så nøye a - den er uansett bedre egnet enn freia melk.
Gjest Catwoman Skrevet 7. mars 2005 #15 Skrevet 7. mars 2005 Den må sannsynligvis ha minst 70 % kakao antar jeg... og nå husker jeg ikke hvor mye det er i Bocca. 65 kanskje? . bocca er 50 %. Så det er sikkert bedre å spise den enn ingenting ihvertfall
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #16 Skrevet 7. mars 2005 Har den bare 50 %? What a dissapointment.... Da får jeg gå på apoteket da, og kjøpe den de har der... ikke bare for puppenes skyld da, men fordi ren sjokolade har en masse hyggelige fordeler... og smaker godt... og jeg får den for meg selv fordi ungene ikke liker den. bare DET er jo grunn god som noen...
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #17 Skrevet 8. mars 2005 JA!! Jeg vil gjerne ha noen fastere bryster. De jeg har hatt hittil har ikke vart lenge noen av dem. Så hvis det hjelper å spise mørk sjokolade får jeg bare trå til! Ung mann på leit.
gladidag Skrevet 9. mars 2005 #18 Skrevet 9. mars 2005 Hmmmmmmmmmmm...når jeg har f-pupper er som når sant skal sies veeeldig myke, hvor mye sjokolade ma jeg spise da??????
Gjest Eurodice Skrevet 10. mars 2005 #19 Skrevet 10. mars 2005 Og jeg som ikke er spesielt glad i sjokolade, kicker på det to ganger i året, kanskje! Det er nok ikke håp for mine pupper....
Gjest Porselen Skrevet 10. mars 2005 #20 Skrevet 10. mars 2005 Hvor lang tid vil det ta før jeg merker noen endring på puppene, det eneste som har skjedd hittil etter intens spising av mørk sjokolader er at jeg har blitt kvalm og buksene begynner å bli trange? Så hvor lang tid tar det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå