AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #21 Skrevet 2. juni 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, rondane viltgryte! Synd den har gått ut av produksjon:( Anonymkode: 4ffb6...eb5 Enig. Den var god. Anonymkode: e6089...bba 1
Meadow Skrevet 2. juni 2018 #22 Skrevet 2. juni 2018 Orientalsk, pleier å bruke kyllingfilet istedet for kjøttdeig- det anbefales. Og tilsetter ekstra grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #23 Skrevet 3. juni 2018 Jegergryte er den beste. Bruker innimellom Mexikansk hvis middagen må lages raskt, eller Bergensk fikseksuppe som utgangspunkt med har i mer grønnskaer, firsk og skalldyr. Anonymkode: 36a10...4df
SPOCA Skrevet 3. juni 2018 #24 Skrevet 3. juni 2018 Amerikansk gryte. I pitabrød er det grei kosemat.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #26 Skrevet 4. juni 2018 Er det bare jeg som blir dårlig i magen av Toro-gryter? Liker smaken på f eks meksikansk gryte, og har variert med forskjellige gryter de siste årene, men magen min reagerer på disse grytene og jeg lurer på hva det er i disse posene som magen min ikke liker 🤔 Anonymkode: ad8da...bc8
blaamandag Skrevet 4. juni 2018 #27 Skrevet 4. juni 2018 Hvis de lager uten melkepulver skal jeg prøve dem, inntil det er de uspiselige for laktoseintolerante. Gjelder suppene og forøvrig. Med de produktene de har nå er Toro et ikke selskap 😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå