AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg var på fest i helgen med typen, på hytten hans. Alt var fint, plutselig fortalte søskenbarnet hans at han og et par kompiser var ruset på MDMA. De begynte å snakke om hvilke effekter man får osv. Endte med at de spurte(nesten sa) at vi skulle prøve. Noe typen "satt ned foten" og sa det kommer inn til å skje. Problemet er at jeg sitter her med skyldfølelse, han er en tidligere rusmisbruker, men alle trodde den tiden var over. Han har fått seg jobb, dame og barn. Blir bare trist å tenke på at dama og barnet hans sitter hjemme, mens har er her å ruser seg. Kunne snakket med fafen til typen, men da blir det utrolig mye krangel, og jeg har egentlig ikke noe med det å gjøre, siden jeg ikke er familie på den måten. vil jo ikke ødelegge alt han bygt opp for seg selv. hva skal jeg gjøre?. Anonymkode: 412f6...e05
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Ops.. Hva skal jeg gjøre* ~ts Anonymkode: 412f6...e05
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Hva med å ta en prat med dama hans? Anonymkode: c254b...700
Gjest padawan Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 Han sa nei til å bruke dop og så skal det være et problem?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, padawan skrev: Han sa nei til å bruke dop og så skal det være et problem? Nei? Problemet er at søskenbarnet til typen sitter å bruker dop, noe alle trodde var over. Mens dama og ungene hans sitter hjemme alene, mens han ruser seg på en hytte med kompisene sine. Anonymkode: 412f6...e05
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #6 Skrevet 1. juni 2018 Si ifra. Han blir oppdaget før eller siden og det er like greit at det er nå. Anonymkode: d4892...2a1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #7 Skrevet 1. juni 2018 MDMA er relativt ufarlig sammenlignet med f.eks alkohol. Sett bort fra at det er ulovelig er en MDMA-kveld med kompiser langt sunnere enn en fyllekveld 😉 Har selv tidligere tatt, og de jeg kjenner som bruker MDMA er 100% oppegående, ressurssterke mennesker med både hus, jobb og alt på stell. MDMA er ikke heroin, det er ikke amfetamin, og det er ikke slik at fyren ender opp som rusmisbruker igjen. MDMA er digg en gang iblant altså - men det er ikke man har lyst å bruke ofte. Ta en diplomatisk prat med han, fortell du er redd for at han skal havne på kjøret med andre narkotiske stoffer. Sistenevnte forstår jeg godt du er redd for. Ikke se ned på han, og valget han har tatt, men lytt til hans erfaringer og meninger. Jeg har hatt venner som har bekymret seg for det samme når det gjelder meg. Kan ikke uttrykke hvor irriterende de er når de setter likhetstegn mellom MDMA og heroin. Skal tilføyes at de endrer mening så fort de har testet det selv .. https://www.dagbladet.no/kultur/har-noen-sett-emma/66145211 https://www.cnbc.com/2017/09/14/how-a-party-drug-could-become-the-next-big-antidepression-treatment.html Anonymkode: 87074...3fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå