Gjest Gjest i dag! Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Hei! Er det noen som vet hvrodan man kan finne ut hvem som står oppført som eier av et hus? mvh Ginger
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Takk for svar! Vet du om denne finnes på nett? Eller hvor finnes den? mvh Ginger
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Takk for svar! Vet du om denne finnes på nett? Eller hvor finnes den? mvh Ginger Nei du finner ikke slik info på nettet. Hvilke opplysninger har du om huset...adresse? navn? g.nr. og b.nr? Dette har betydning for hvor du kan anbefales å henvende deg.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #5 Skrevet 1. mars 2005 Hei igjen! Jeg har bare adressen! Takker så mye for hjelp. mvh Ginger
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #6 Skrevet 1. mars 2005 Jeg har en venninne som er eiendomsmegler. Hun hadde tilgang til et system og fant eier på en bygård til meg da jeg trengte den informasjonen.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #7 Skrevet 1. mars 2005 Hvis det er eieren som bor i huset, går det ikke ann å finne det ut hos opplysningen også?? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #8 Skrevet 1. mars 2005 Hvis det er eieren som bor i huset' date=' går det ikke ann å finne det ut hos opplysningen også?? :klø:[/quote'] Kanskje de ønsker å bekrefte at de som bor der virkelig er eieren?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #9 Skrevet 1. mars 2005 Jo du kan finne det på nett. Gå inn på den aktuelle komunen du bor i. Der er det diverse linker. Der kan du skrive adressen og da kommer det opp navnet og adr og hva de betaler i boligskatt. det kommer opp enten du har bare adr eller bare nanet. Slik finner du ut hvem som eier huset. Boligskatt er off.info Trude
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #10 Skrevet 9. mars 2005 Hei! Er det noen som vet hvrodan man kan finne ut hvem som står oppført som eier av et hus? mvh Ginger Ring på da vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå