Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 100% åpenhet. Hun får lov til å sjekke hva enn hun vil, når hun vil. Sånn har det vært i over ett år.  Har vært å snakket med henne. Spurte om jeg skulle slette snap, det ville hun ikke. Siden vi har så mange dager(streak). Også slapp jeg å bytte telefonen min. Selv om hun tydeligvis hadde fulgt med på dette innlegget.  Så var ikke akkurat noe nytt jeg kunne ta med. 

Jeg blir ikke sur av mine egne handlinger når det handler om noe jeg ikke har gjort. Da blir jeg frustrert Hvis hun er lei seg eller blir minnet på noe som har skjedd før, trøster jeg henne så klart. Prøver å få henne glad igjen. Men ja kan forstå at du syntes jeg slipper billig unna. Spesielt etter som har skjedd, hun sitter her sammens med meg enda. Selv etter hva jeg har gjort. Problemet mitt er at jeg ikke har gjort noe "galt" på veldig lenge. Og føler at vi har kommet oss videre. Det at hun får ny mistanke for at det har skjedd noe, hjelper ikke å komme seg over hva som har skjedd. Så poenget med dette innlegget var bare for å prøve og få litt hjelp, over hva jeg skal si/gjøre. Fordi hun er nå redd for at jeg har gjort noe. Igjen. 

~ts

Anonymkode: 0e16e...829

Du har fått mange tips, som består i at hun må få lov til å føle som hun gjør, uten at du nødvendigvis kan gjøre noe for å endre på det her og nå. Vis bare forståelse. 1 år er ikke lang tid for å komme over noe sånt. Hadde jeg vært deg så hadde jeg slettet snap selv om hun sier du ikke trenger det. Du skal selv klare å se løsninger og aktivt handle. Ta ansvar, og gjør det lille ekstra.

Og det at hun får en ny mistanke og jobber seg gjennom den kan absolutt hjelpe på å komme seg videre, 

Anonymkode: 4bfdd...353

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke sur av mine egne handlinger når det handler om noe jeg ikke har gjort. Da blir jeg frustrert.
hun sitter her sammens med meg enda. Selv etter hva jeg har gjort.

Problemet mitt er at jeg ikke har gjort noe "galt" på veldig lenge.

Og føler at vi har kommet oss videre.

~ts

Anonymkode: 0e16e...829

Men du har jo gjort noe , du har ødelagt tillitten før, og da spiller det ingen rolle at du ikke har gjort noe galt på "veldig lenge".
Å bedra sin partner setter evige spor. Å ødelegge tillitten er ikke noe som bygges opp igjen på noen måneder eller år.

Hun har ikke kommet seg videre og det må du respektere. At du har kommet deg videre og forventer at hun også skulle det viser bare egoisme og ansvarsfraskrivelse.....  Du kan starte med å ikke bli irritert og sur når hun får triggere fra traumene du har gitt henne og når mistanker kommer. Du må handle på en måte som gjør at disse mistankene og traumene ikke kommer. Om det er å slette snapchat og skaffe knappetelefon så gjør du det.
Om det er å slutte å møte enkelte venner så gjør du det. 
Om det er å ta hun med på alt du gjør så gjør du det.
Hvis du virkelig vil hjelpe forholdet deres og hennes smerte du har påført hun.

Anonymkode: e246e...c5d

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet (endret)

Du er en ung mann. Gå videre!

Dette er virkelig ingenting å samle på.

Endret av GiftMann38
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, GiftMann38 skrev:

Du er en ung mann. Gå videre!

Dette er virkelig ingenting å samle på.

Om det er noen her som skulle gått videre så var det henne, for en kjæreste som bryter tilliten er hvertfall ingenting å samle på.
Men duvet, man gjør ofte mye for kjærligheten. Hun har i allefall gjort fenomenal innsats ved å fortsette å være sammen med han. Så at han gjør litt innsats tilbake burde være en selvfølge når det er han som har ødelagt forholdet. Men ja, gidder han ikke det så er det bedre å slå opp så hun kan få en god og lojal mann med gode holdninger gjennom hele forholdet.

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Om det er noen her som skulle gått videre så var det henne, for en kjæreste som bryter tilliten er hvertfall ingenting å samle på.
Men duvet, man gjør ofte mye for kjærligheten. Hun har i allefall gjort fenomenal innsats ved å fortsette å være sammen med han. Så at han gjør litt innsats tilbake burde være en selvfølge når det er han som har ødelagt forholdet. Men ja, gidder han ikke det så er det bedre å slå opp så hun kan få en god og lojal mann med gode holdninger gjennom hele forholdet.

Får håpe hun gjør det slutt. Han fortjener mye bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Får håpe hun gjør det slutt. Han fortjener mye bedre. 

Haha. The irony ;)

Ja, hun fortjener mye bedre. Håper hun innser en dag at en kjæreste som har moral til å gjøre gale ting han ikke skal når han er i et forhold, og som blåser i at han bryter tillitten og lojaliteten som er hovedprinsippet for et forhold, så er han egentlig ikke noe å samle på for det finnes mange fine menn med gode moraler , som ikke er drittsekker og egoister.

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha. The irony ;)

Ja, hun fortjener mye bedre. Håper hun innser en dag at en kjæreste som har moral til å gjøre gale ting han ikke skal når han er i et forhold, og som blåser i at han bryter tillitten og lojaliteten som er hovedprinsippet for et forhold, så er han egentlig ikke noe å samle på for det finnes mange fine menn med gode moraler , som ikke er drittsekker og egoister.

Bitter?

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, GiftMann38 skrev:

Bitter?

Nei, men rettferdig og tar parti med den som faktisk ikke har gjort noe galt her. I motsetning til deg.  Kanskje du som er bitter fordi du ble dumpa av en dame du brøt tillitten til en gang? For det gir ingen mening at du fremstiller trådstarter som den gode og dama som den duste her ut fra det vi har blitt fortalt om forholdet hvor trådstarter forteller at han har gjort gale ting og brutt tillitten.  Det er en helt naturlig og menneskelig reaksjon at tillittsbrudd setter spor og bringer mye usikkerhet inn i forholdet for fremtiden om man velger å være snill å gi den som brøt tillitten en ny sjanse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...