AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Hei! Jeg er i det kreative hjørnet, å etter å ha mistet min bestefar for noen år tilbake kjenner jeg på en frykt for å miste min bestemor uten å vite tilstrekkelig om henne. Har derfor startet planleggingen av en "bestemorbok". Den blir lignende som "Min bestemor", som er en veldig populær bok. Men jeg designer hele boken selv ved hjelp av bullet journal-systemet, og utstyr fra tudos.no Spørsmålet, og det jeg trenger hjelp til, er hva burde jeg ha med i boken? Har skrevet opp masse jeg vil ha med, men trenger flere tips da jeg er redd for å glemme noe, og når jeg har startet på boken er det for sent å snu i og med at jeg skriver med tusj. Ting jeg allerede har med er: fakta om bestemor, hvordan hun møtte bestefar, barndom, om hennes foreldre osv. Håper noen kan hjelpe meg!! Anonymkode: d0a7c...2de
solmåneogstjerner Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Hva hun likte å gjøre når hun var barn, litt om vennene hennes. Hva hun jobbet med. Hvordan ting var annerledes da enn nå, f eks mtp teknologi. Om HENNES besteforeldre, og hvordan de hadde det sammen. Spør henne spørsmål som: hva er det morsomste/verste du har opplevd i ditt liv? Hva slags drømmer hadde du når du var barn?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Hva hun likte å gjøre når hun var barn, litt om vennene hennes. Hva hun jobbet med. Hvordan ting var annerledes da enn nå, f eks mtp teknologi. Om HENNES besteforeldre, og hvordan de hadde det sammen. Spør henne spørsmål som: hva er det morsomste/verste du har opplevd i ditt liv? Hva slags drømmer hadde du når du var barn? Wow, tusen takk for tips! Anonymkode: d0a7c...2de 1
solmåneogstjerner Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow, tusen takk for tips! Anonymkode: d0a7c...2de Veldig fint å lage en sånn bok! Jeg fikk et tips fra en slik babybok, hvor man skulle skrive inn hvor mye det kostet med et brød, en melk osv på tiden babyen ble født. Er jo litt morsomt å lese senere, at en melk kostet 3 kroner f eks. Hvis hun husker det da. Jeg har flere forslag: Fortell om det beste ferieminnet ditt. Fortell om din første skoledag. Fortell om hvordan det var å få barn og barnebarn. En hyggelig bieffekt av et slikt prosjekt er jo at dere sikkert får til noen gode samtaler. Som du kommer til å huske.😊
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 28 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Veldig fint å lage en sånn bok! Jeg fikk et tips fra en slik babybok, hvor man skulle skrive inn hvor mye det kostet med et brød, en melk osv på tiden babyen ble født. Er jo litt morsomt å lese senere, at en melk kostet 3 kroner f eks. Hvis hun husker det da. Jeg har flere forslag: Fortell om det beste ferieminnet ditt. Fortell om din første skoledag. Fortell om hvordan det var å få barn og barnebarn. En hyggelig bieffekt av et slikt prosjekt er jo at dere sikkert får til noen gode samtaler. Som du kommer til å huske.😊 Tusen takk! Det med prisforskjeller skal jeg så absolutt ta med!! 😄 Anonymkode: d0a7c...2de 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #6 Skrevet 1. juni 2018 Skolehverdagen? Den var jo litt annerledes da enn nå. Anonymkode: eeb18...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå