hotfudge Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 (endret) Er denne testen positiv eller er det skyggestrek tro? Usikker på når jeg skal ha mensen, men ca. i morgen. Testet med rfsu Endret 1. juni 2018 av hotfudge 1
Forever22 Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Her ser jeg svak strek! Håper det er en ekte strek ❤️
hotfudge Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2018 Dere syns ikke streken ser litt tynn ut? Klarer ikke helt å glede meg når den er så svak og tynn, samt 2 tidligere SA bare i år..
Aryamili Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 Den ser litt tynn ut, men kjenner ikke til disse testene. Ser streken Skjønner skepsisen din, ville ventet noen dager og testet igjen
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #6 Skrevet 1. juni 2018 Jeg ser ingen strek dessverre. Anonymkode: d2243...402
Stiv Heks Skrevet 1. juni 2018 #7 Skrevet 1. juni 2018 6 timer siden, hotfudge skrev: Dere syns ikke streken ser litt tynn ut? Klarer ikke helt å glede meg når den er så svak og tynn, samt 2 tidligere SA bare i år.. Så trist å høre at du har hatt 2 SA bare i år. Jeg ville ventet to dager og tatt en ny test på morgenurin, da skal hcg ha doblet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå