Gå til innhold

Rich Meet Beautiful

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden la jeg ut en annonse på RMB, sånn bare for moro skyld. Jeg (33 år) har tidligere vært på forskjellige dating sider som sukker, tinder, møteplassen og til og med noen singelsider på facebook. Noen av disse siden har jeg hatt noe info om meg selv og noen av dem uten. Alle dating sider har jeg hatt bilder av meg utenom RMB. Jeg fikk så si aldri meldinger eller likes. Men ting endret seg raskt da jeg opprettet en profil på RMB. Uten noen bilder eller profil tekst. Rett og slett en blank profil. Jeg har aldri i mitt liv fått så mye hendvendelser, meldinger og likes. Jenter fra 20 opp til 40 år. Sugar daddy er visst noe damer er svake for tydeligvis. Og jeg som trodde at damer ønsket kjærlighet og romanse. Jeg fikk 25 meldinger og 7 likes første kvelden. Etter en uke hadde jeg 70 meldinger og 28 likes. Og det uten å skrevet eller har besøkt noen av profilene.

Er damer virkelig så materialistiske? Er det eneste det en mann kan tilby. Går virkelig personlighet, humor, sjarm og kjemi ut av vinduet hvis en mann er rik?

Anonymkode: 24a8c...0a5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at mesteparten av henvendelsene er scam eller såkalte falske kontoer beregnet på å lure penger fra andre.

Tror ikke du skal se på dette som betegnende for hva kvinner virkelig går etter.

Anonymkode: 16ff4...71a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke fikk kontakt fra prostituerte eller folk som ville ha deg inn på sexnettsider? 

Anonymkode: a513e...325

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser den. Jeg er ikke født bak et tre. Men 70% virket leit. 

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på i det hele tatt. Jeg har vært på RMB og det er nesten ingen aktive brukere der. Stedet er nesten dødt.
Tror du bare skriver dette for å prøve å stille kvinner i dårlig lys.
Men altså, en side som er for å tjene penger på menn, hva tror du skal være der?  Kvinner som ikke vil tjene penger på menn?  De som virkelig bare er ute etter penger driter i hvordan mannen ser ut så at du hadde fått en melding eller to ville jeg ikke tvilt på, men ikke i det omfanget du prøver å late som i det du skriver her. 

Anonymkode: fddd5...a64

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver ikke å stille damer i dårlig lys. Jeg elsker dem tro det eller ei. De yngre damene er jeg ikke så begeistret for. De eldre damene er mer ærlige og gaper ikke etter hus, bil, ferier etc. Som en heterofil mann så har jeg alltid hatt ideologien om at damer fulgte hjerte og ikke hvor stor lommeboka er hos mannen. Menn er svake på sine områder. Det skal Gudene vite. Det som er bra med menn er at de er veldige ærlige og lager ikke et bilde av seg selv som at kjærligheten er størst, begjær, sommerfugler i magen etc. Har ingenting å tjene på å snakke ned damer. Kvinner er opptatt av hva en mann gjør. Hvor mange jenter har ikke giftet seg med en rik gammel mann som kunne vært bestefaren deres? De går så langt som å få barn med han slik at hun kan suge penger ut av han i 18 år. Prøv å dra damer med en jobb som kasserer på Rema 1000 og se hvor lang den daten blir du

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver ikke å stille damer i dårlig lys. Jeg elsker dem tro det eller ei. De yngre damene er jeg ikke så begeistret for. De eldre damene er mer ærlige og gaper ikke etter hus, bil, ferier etc. Som en heterofil mann så har jeg alltid hatt ideologien om at damer fulgte hjerte og ikke hvor stor lommeboka er hos mannen. Menn er svake på sine områder. Det skal Gudene vite. Det som er bra med menn er at de er veldige ærlige og lager ikke et bilde av seg selv som at kjærligheten er størst, begjær, sommerfugler i magen etc. Har ingenting å tjene på å snakke ned damer. Kvinner er opptatt av hva en mann gjør. Hvor mange jenter har ikke giftet seg med en rik gammel mann som kunne vært bestefaren deres? De går så langt som å få barn med han slik at hun kan suge penger ut av han i 18 år. Prøv å dra damer med en jobb som kasserer på Rema 1000 og se hvor lang den daten blir du

Som sagt, jeg har vært på RMB og det er ikke akuratt særlig representasjon av eldre damer der. Så du bullshitter.

Menn hadde også lett blitt sammen med en 20 år eldre kvinne for pengenes skyld, de blir jo sammen med damer bare for sexens skyld også, og er generelt mer opptatt av materielle ting (som biler, teknologi, stor tv, stereoanlegg i halve stua, spesial-pc med topp prosessor, båt , vannscooter osv) enn hva kvinner egentlig er.

Men siden voksne kvinner ikke er så dumme som voksne menn, og vil faktisk ha et meningsfullt forhold og samtalepartner og ikke bare sex der man utveksler penger, så er det ikke like vanlig at unge menn blir sammen med sugarmamas. Og de fleste jenter som blir sammen med eldre rike menn gjør det ikke kun for pengene , men fordi han for eksempel er god i senga, romantisk, gir hun opplevelser og er god mot henne. Det er sjeldent KUN for pengenes skyld at man blir sammen med noen, også for de som aktivt søker en partner med penger. Ting må jo klaffe der også. Jeg har møtt mange rike menn som vil bli sammen med meg, ta meg med verden rundt og gjøre meg til millionær, men jeg sier nei til videre dating når jeg ikke føler kjemi eller at vi har like nok personligheter eller mental tiltrekning til hverandre.

Men er bare å ta en titt inne på Seekingarrangements, 9 av 10 menn der skriver jo i profilen sin "looking for sex no strings attached but wont say no to a sugarmama who want to spoil me".

Anonymkode: fddd5...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev ikke at det er fullt av eldre damer på RMB. Menn søker ikke utelukkende etter damer med penger. Menn snakker utelukkende om damenes utseende og hvordan hun er som person. Du kjenner tydeligvis ikke menn. Aldri har jeg eller noen av mine kamerater snakket om sugarmamas. Jeg visste faktisk ikke hva det var for noe for 6 mnd siden. Menn liker materielle ting de også men de jobber seg til det ulikt noen damer som ligger seg til det. "Og de fleste jenter som blir sammen med eldre rike menn gjør det ikke kun for pengene , men fordi han for eksempel er god i senga, romantisk, gir hun opplevelser og er god mot henne". Har du røyka eller? Den der må du lengre ut på landet med. Det er utelukkende penger som er det mest sentrale der. Hvorfor dobbeldater ikke de med venninne sine da? Så fort hun har sikret fremtiden så dropper hun han som en varm potet. Du må være veldig ignorant hvis du ikke ser det

• Liker 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dette er fordi disse selskapene hyrer bemanningsbyråer som har chatoperatører til disposisjon, disse får betalt noe sånt som 0.14-17 euro per melding de sender og deres viktigste arbeid blir derfor å få deg til å føle deg interessant nok til at du fortsetter å svare dem - det igjen vil føre til at de må svare deg.. sånn har du det gående.

Anonymkode: 7eec6...46a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det samme ser man på Victoria Milan. Noen få ekte profiler og henvendelser, men mest fra bot'er og innleide chatoperatører. Jeg får ganske nøyaktig 12 besøk hver eneste dag fra damer på rundt 30, untatt internasjonale helligdager, da får jeg ingen. 

Anonymkode: 2e0f8...625

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/1/2018 at 3:55 AM, AnonymBruker said:

Det her kan jeg bekrefte. En kompis av meg var selv kronisk singel i studietiden. Det var alltid ham som gikk alene hjem fra festen, selvom han forsøkte, damene gadd knapt å se på ham på studentfester. Men han jobbet hardt og sto på som et helvete og fikk nylig ny jobb som avdelingsleder i en liten avdeling innenfor analyse i et av de største liv- og pensjonsselskapene i Norge, tjente omlag 1,2 mill, eier leiligheter i både Oslo og Trondheim, liten seilbåt og en Tesla. Dette gav ham på 2 måneder en modellpen, veltrent kjæreste (kjenner henne personlig, vi har hengt noe sammen før) og interesse fra flere av hennes venninner som er singel, selvom han er en introvert kar og litt forsiktig. Du finner ikke en eneste dame herinne eller i vårt langstrakte land som vil si det høyt, men forsørgerrollen er veldig viktig for dem. Og har du penger og makt, får du tak i dem....

Anonymkode: 06cff...d69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det her kan jeg bekrefte. En kompis av meg var selv kronisk singel i studietiden. Det var alltid ham som gikk alene hjem fra festen, selvom han forsøkte, damene gadd knapt å se på ham på studentfester. Men han jobbet hardt og sto på som et helvete og fikk nylig ny jobb som avdelingsleder i en liten avdeling innenfor analyse i et av de største liv- og pensjonsselskapene i Norge, tjente omlag 1,2 mill, eier leiligheter i både Oslo og Trondheim, liten seilbåt og en Tesla. Dette gav ham på 2 måneder en modellpen, veltrent kjæreste (kjenner henne personlig, vi har hengt noe sammen før) og interesse fra flere av hennes venninner som er singel, selvom han er en introvert kar og litt forsiktig. Du finner ikke en eneste dame herinne eller i vårt langstrakte land som vil si det høyt, men forsørgerrollen er veldig viktig for dem. Og har du penger og makt, får du tak i dem....

Men vil dere menn virkelig ha en kvinne som bare velger dere pga pengene? En kjøpt og betalt kone? Jeg tror nå egentlig ikke det er så mange som faktisk ønsker det.

Det er nok riktig at økonomisk trygghet fortsatt er viktig for mange kvinner (er nok i ferd med å endre seg mye nå som det er flere kvinner som tar høy utdanning og får godt betalte jobber), men vi er veldig mange som ikke bryr oss filla om det, utover at man må være i stand til å ta vare på seg selv økonomisk selvfølgelig. Jeg tror nok heller at med det å ha jobbet seg opp så følger det også med en viss økning i sosial kompetanse og selvtilit, som er noe som helt klart er viktig for å tiltrekke kvinner, mye viktigere enn høy lønning. Og med alderen blir også kvinnene mer modne, og ser etter hvert etter annet enn bare et pent utseende. Dermed blir kompisen din mer attraktiv med årene.

Anonymkode: fa550...52f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2018 den 3.55):

Det er jo akkurat det samme med menn og utseende! Jeg syntes ikke det spor synd på disse gamle rike mennene som går etter slanke, pene unge damer. Tror du han er sammen med henne av noen edlere grunner? Han vet hva han gjør og er nøyaktig like overfladisk som henne. De fortjener hverandre. 

Anonymkode: 9ef0e...2e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Men vil dere menn virkelig ha en kvinne som bare velger dere pga pengene? En kjøpt og betalt kone? Jeg tror nå egentlig ikke det er så mange som faktisk ønsker det.

Det er nok riktig at økonomisk trygghet fortsatt er viktig for mange kvinner (er nok i ferd med å endre seg mye nå som det er flere kvinner som tar høy utdanning og får godt betalte jobber), men vi er veldig mange som ikke bryr oss filla om det, utover at man må være i stand til å ta vare på seg selv økonomisk selvfølgelig. Jeg tror nok heller at med det å ha jobbet seg opp så følger det også med en viss økning i sosial kompetanse og selvtilit, som er noe som helt klart er viktig for å tiltrekke kvinner, mye viktigere enn høy lønning. Og med alderen blir også kvinnene mer modne, og ser etter hvert etter annet enn bare et pent utseende. Dermed blir kompisen din mer attraktiv med årene.

Anonymkode: fa550...52f

Det er nok ingen kvinner i Norge som velger en mann utelukkende penger, men at det er en viktig faktor for damer flest er hevet over tvil. Tror jeg skal prøve å selge meg som kasserer på Rema 1000 neste gang jeg dater ei dame, og se åssen det går.

AnonymBruker
Skrevet

at damer digger cash er da ikke noe nytt, eller "Alt på stell" som det heter nå😂

Anonymkode: 1fa8b...774

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2018 den 0.52):

For noen måneder siden la jeg ut en annonse på RMB, sånn bare for moro skyld. Jeg (33 år) har tidligere vært på forskjellige dating sider som sukker, tinder, møteplassen og til og med noen singelsider på facebook. Noen av disse siden har jeg hatt noe info om meg selv og noen av dem uten. Alle dating sider har jeg hatt bilder av meg utenom RMB. Jeg fikk så si aldri meldinger eller likes. Men ting endret seg raskt da jeg opprettet en profil på RMB. Uten noen bilder eller profil tekst. Rett og slett en blank profil. Jeg har aldri i mitt liv fått så mye hendvendelser, meldinger og likes. Jenter fra 20 opp til 40 år. Sugar daddy er visst noe damer er svake for tydeligvis. Og jeg som trodde at damer ønsket kjærlighet og romanse. Jeg fikk 25 meldinger og 7 likes første kvelden. Etter en uke hadde jeg 70 meldinger og 28 likes. Og det uten å skrevet eller har besøkt noen av profilene.

Er damer virkelig så materialistiske? Er det eneste det en mann kan tilby. Går virkelig personlighet, humor, sjarm og kjemi ut av vinduet hvis en mann er rik?

Hvem vil ikke ha gratis penger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...