Gå til innhold

Kronisk forsinka???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en skikkelig sånn "sist ute" person! Jeg ble født i 1991. Og nå skal jeg skrive lista over hvorfor jeg føler meg kronisk forsinket;
- Jeg ble født etter forventet dato. Altså, jeg er født "for sent".
- Jeg var den siste som fikk mensen i klassa.
- Jeg kom ofte akkuratt eller 5 min for sent på videregående. Mesteparten av året sånn 5 min for sent eller mer.
- Jeg fullførte ikke videregående før jeg var 21.
- Jeg har ikke høyere utdannelse (enda). Jeg har pr dags dato ikke planer om det heller, men har vanlig jobb da.
- Jeg har ikke hatt kjæreste
- Jeg har ikke hatt sex
- Jeg har ikke planer om barn. Og om jeg så skulle få, er jeg mest sannsynlig ute akuratt før det er for sent! 

Anonymkode: 6877e...322

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags "generell debatt" er det du legger opp til, egentlig?

Anonymkode: 4c5d0...cc7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok?

Anonymkode: a5e9f...4df

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke greit å forsvare at du alltid kommer for seint med at du ble født for seint. 

Det er respektløst å komme for seint, man er egoistisk når man kommer for seint, man respekterer ikke andres tid. 

Anonymkode: 44284...af3

• Liker 6
Skrevet

Å være seint ute går kun på planlegging fra din side Ts. :) Kan ikke unnskyldes uten om at det aldri er lært. Hvis du setter av 20 min mer hver dag så får du tid. Å bli mer organisert og strukturert er ikke gjort på 1-2-3. Spesielt hvis du ikke har lært det som barn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg blir ganske irritert på folk som mener at de er «kronisk» forsent, akkurat som det er noe man ikke kan noe for og ikke kan styre. Så klart kan man styre det! Det er enklere for noen enn for andre, men ingen bør bare slå seg til ro med at «min personlighet er at jeg kommer for sent». Det er respektløst overfor andre når man kommer for sent, og slik atferd bør man så klart jobbe med. 

Anonymkode: a5a5c...55b

AnonymBruker
Skrevet

Folk som alltid kommer forsent er provoserende og ødeleggende for resten. Bare å stå opp og komme seg ut døra tidligere.

I 2 år har jeg med vilje avtalt møtene våre en time før jeg faktisk kan stille. Da stiller hun alltid presis. Ergo er det ikke noe i veien for å rekke ting, det handler bare om å gidde og å ha respekt for andre.

Anonymkode: 7ee7b...bb2

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk som alltid kommer forsent er provoserende og ødeleggende for resten. Bare å stå opp og komme seg ut døra tidligere.

I 2 år har jeg med vilje avtalt møtene våre en time før jeg faktisk kan stille. Da stiller hun alltid presis. Ergo er det ikke noe i veien for å rekke ting, det handler bare om å gidde og å ha respekt for andre.

Siste avsnitt gjalt venninna mi😊

AnonymBruker
Skrevet

Slutter 7 på jobb. Dagvakter kommer 07.04. Det vil si de driter i min tid og setter sin tid som mer verdifull en min. Jobber natt og føler faktisk for å komme hjem å sove. Sett deg heller inn i hva andre måtte føle. Hvorfor er du mer verdt enn de? Er det du ubevist forteller ved å komme for sent.

Anonymkode: 8d718...052

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en ting vi måtte gjøre med ene søskenbarnet vårt også. Når vi hadde selskap, bursdager, hva som helst, så sa vi alltid at det begynte en time og noen ganger to timer før det egentlig skulle starte. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en ting vi måtte gjøre med ene søskenbarnet vårt også. Når vi hadde selskap, bursdager, hva som helst, så sa vi alltid at det begynte en time og noen ganger to timer før det egentlig skulle starte. 

Egentlig fortjener de ikke å bli invitert i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...