Coffee1234 Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Føler meg litt ubekvem dersom dem ser meg i feks t-skjorte og uten BH. Føler jeg avslører noe. Mens andre ganger så tenker jeg at kropp er kropp, man bør da kunne gå som er mest behagelig for en selv. Nå må det sies at når jeg er hos dem, er det gjerne flere dager i strekk, da de bor et stykke unna. De er veldig opptatt av at det skal føles som et hjem for meg. Men jeg er litt redd jeg tar det litt for bokstavelig, dersom jeg går uten bh? Jeg har relativt store pupper, og føler det muligens kan bli litt iøyenfallende å gå uten. Men synes det iblant er herlig å kunne befri dem når jeg skal slappe av, og at BH iblant er ubehagelig. Det gjelder gjerne på kveldstid, når vi bare ligger/sittter i sofaen og ser på tv. Hva synes dere?
brokkolikarusell Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 For min egen del kommer det veldig an på hvor godt jeg kjenner dem jeg går uten bh blandt. Jeg har, som du, også ganske store pupper og i enkelte plagg er det veldig lett å se om jeg går uten noen form for støtte. Likevel synes jeg man skal få bestemme selv om man ønsker å gå med eller uten bh, akkurat som at man selv bestemmer om man skal gå uten truse eller ikke. Dersom du føler det er ukomfortabelt så anbefaler jeg deg å bruke en overdel der det ikke er spesielt synlig at du går uten, eller så venter du til du kjenner dem godt nok Det er uansett ditt valg! 1
Skogkløver Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 (endret) Jeg har gjort det støtt og stadig, men ikke i tynne t-skjorter og liknende 😅 etter at hele familien har sett brystene mine i forbindelse med amming var det liksom ikke noen big deal lenger. Ikke at jeg med vilje flasha brystene, men med en urolig unge og store ammeproblemer var det ikke til å unngå. Edit skrivefeil Endret 31. mai 2018 av Skogkløver 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Nei. Jo Anonymkode: 7bb63...448
Coffee1234 Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2018 (endret) Takk for svar dere Godt poeng å ha en stor overdel evt ja. Bare så redd for at de skal synes det er ubehagelig, men da trenger de isåfall ikke stirre å heller. Hmm. Edit: skrivefeil Endret 31. mai 2018 av Coffee1234 Skrivefeil
FluffyJuggernaut Skrevet 31. mai 2018 #8 Skrevet 31. mai 2018 (endret) Vet ikke helt. Jeg går rundt i nattkjole eller pysjamas når jeg skal legge meg, og når jeg går til og fra til badet, og da bruker jeg naturlig nok ikke bh. Men det er sjelden vi møtes når vi skal på badet (De har to bad) og stor ingen har lagt merke til det uansett. Men på dagtid så fortrekker jeg å gå med bh eller en bralett under klærne. Men jeg har noen gode bher som nesten ikke kjennes, og de liker jeg å bruke om jeg skal daffe hjemme sammen med andre, eller hjemme hos andre. Men det er jo bare å prøve, blir det rart stemning så går du å tar på deg puppefengsel igjen. Det er noen gode singleter med ekstra støtte, det kjennes ikke ut som du har noe på deg, men du har litt støtte. Finnes jo mye som kjennes behagelig ut, uten at de er i fritt "fall". Endret 31. mai 2018 av FluffyJuggernaut 1
Coffee1234 Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, FluffyJuggernaut skrev: Vet ikke helt. Jeg går rundt i nattkjole eller pysjamas når jeg skal legge meg, og når jeg går til og fra til badet, og da bruker jeg naturlig nok ikke bh. Men det er sjelden vi møtes når vi skal på badet (De har to bad) og stor ingen har lagt merke til det uansett. Men på dagtid så fortrekker jeg å gå med bh eller en bralett under klærne. Men jeg har noen gode bher som nesten ikke kjennes, og de liker jeg å bruke om jeg skal daffe hjemme sammen med andre, eller hjemme hos andre. Kan jeg spørre hva slaga bh dette er eller hvor du har kjøpt dem. Sliter med å finne gode bher i str 85C ca.
Tøytigern Skrevet 31. mai 2018 #10 Skrevet 31. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo Anonymkode: 7bb63...448 Hvorfor kan hun ikke ta en singlet under t-skjorten, så svigers slipper å se brystvortene stikke fram? 2
FluffyJuggernaut Skrevet 31. mai 2018 #11 Skrevet 31. mai 2018 2 minutter siden, Coffee1234 skrev: Kan jeg spørre hva slaga bh dette er eller hvor du har kjøpt dem. Sliter med å finne gode bher i str 85C ca. Jeg kan ta bilde av de jeg mener om du vil se hvordan de ser ut? jeg har kjøpt to på VS, en på HM og en på Asos.
Tøytigern Skrevet 31. mai 2018 #12 Skrevet 31. mai 2018 9 minutter siden, Coffee1234 skrev: Takk for svar dere Godt poeng å ha en stor overdel evt ja. Bare så redd for at de skal synes det er ubehagelig, men da trenger de isåfall ikke stirre å heller. Hmm. Edit: skrivefeil De kan meget vel synes det er ubehagelig, når du allerede føler på det samme selv. Men vært trygg på at de aldri kommer til å si hva de egentlig mener. 2
Coffee1234 Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, FluffyJuggernaut skrev: Jeg kan ta bilde av de jeg mener om du vil se hvordan de ser ut? jeg har kjøpt to på VS, en på HM og en på Asos. Gjerne det VS? Hva er det? 1
Coffee1234 Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2018 (endret) 6 minutter siden, Tøytigern skrev: Hvorfor kan hun ikke ta en singlet under t-skjorten, så svigers slipper å se brystvortene stikke fram? Men hva er så ille med å se brystvorter stikke fram, egentlig? Ser egentlig litt på dette som et sosialt konstrukt, at det må skjules. Endret 31. mai 2018 av Coffee1234 Skrivefeil 3
Tøytigern Skrevet 31. mai 2018 #15 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, Coffee1234 skrev: Men hva er så ille med å se brystvorter stikke fram, egentlig? Ser egentlig litt på dette som et sosialt konstrukt, at det må skjulea. Kan hende du syns det er helt greit å se slengende svære pupper og brystvorter rett gjennom klærne. Men de fleste blir ille berørt av sånt. Skjønner ikke at dere ikke blir flaue... 1
Tøytigern Skrevet 31. mai 2018 #16 Skrevet 31. mai 2018 Hvis bh'n føles som et fengsel er det feil størrelse og modell, får jeg høre her av to ulike kvinner. En bh som passer er ikke ubehagelig, mener de. Man trenger ikke alltid ha spiler heller, blir jeg fortalt at jeg kan skrive. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #17 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Hvis bh'n føles som et fengsel er det feil størrelse og modell, får jeg høre her av to ulike kvinner. En bh som passer er ikke ubehagelig, mener de. Man trenger ikke alltid ha spiler heller, blir jeg fortalt at jeg kan skrive. Jeg er ny i tråden her, men jeg kan fortelle at absolutt alle bher føles som et fengsel for meg. Og jeg har ganske små bryst. Bh-ene setter også ned muskelstyrken i armene. Dette er det forsket på. Straks man tar av seg bhen får man tilbake muskelstyrken sin. Anonymkode: c17ca...a81 1
Tøytigern Skrevet 31. mai 2018 #18 Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ny i tråden her, men jeg kan fortelle at absolutt alle bher føles som et fengsel for meg. Og jeg har ganske små bryst. Bh-ene setter også ned muskelstyrken i armene. Dette er det forsket på. Straks man tar av seg bhen får man tilbake muskelstyrken sin. Anonymkode: c17ca...a81 Men man trenger ikke la alt under klærne synes av den grunn. Jeg vet ikke noe om hvordan bh'er føles, for jeg bruker dem naturlig nok ikke. Jeg mener bare jeg ikke ville likt det om svigerdatteren skamløst gikk omkring og viste fram hva hun har under klærne, når hun er på besøk. For det er dette hun er: På besøk.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #19 Skrevet 31. mai 2018 Se her http://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/se-hva-som-skjer-nar-vi-losner-bh-en-2512044 Dette var visst om spilebher, men verdt å se Anonymkode: c17ca...a81 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #20 Skrevet 31. mai 2018 Går aldri med BH... Liker det ikke. Folk for bare glo, jeg driter i det... men liker det litt og😁 Anonymkode: 187e7...572 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå