AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Hvis man er mann på 31 år (32 i år), hva er deres mening om å bli sammen med en dame på 36? Jeg har bare vært sammen med yngre kvinner før. Jeg tror kanskje jeg er forelska i/begynner å bli forelska i ei på 36, men det føles "rart" siden hun er eldre enn meg. Dessuten har hun to små barn. Hva ville dere gjort (menn)? Satse på henne eller glemme? Anonymkode: 75e66...12d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Hadde jeg vært kvinnen så hadde jeg glemt deg! Du snakker om en kvinne som er 4 år eldre enn deg. Voks opp! Anonymkode: e6586...af7 15
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 bare å bytte henne ut når hun blir for gammel Anonymkode: a4677...7a3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 Det er ingen stor aldersforskjell. Det jevner seg ut etterhvert. Når det blir 10/12 år, syns jeg det er mye. Da kan du glemme barn, de er i overgangsalder osv. Du er på høyden når du er 40,da er hun tørr, både her og der Anonymkode: 91662...245 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 Jeg tror også du skal se etter noen yngre. Ikke på grunn av aldersforskjellen som sådan, for fire år har normalt ingenting å si når man på den alderen, uavhengig av hvem som er eldst. Men du virker utrolig umoden, både i måten å tenke og formulere deg på - og derfor vil dere antagelig være på ulike steder modenhetsmessig. Anonymkode: f1117...4b5 3
Gjest Overrasket Skrevet 31. mai 2018 #6 Skrevet 31. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde jeg vært kvinnen så hadde jeg glemt deg! Du snakker om en kvinne som er 4 år eldre enn deg. Voks opp! Anonymkode: e6586...af7 Ja for all del ta TS' åpningsinnlegg som en personlig fornærmelse.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #7 Skrevet 31. mai 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er mann på 31 år (32 i år), hva er deres mening om å bli sammen med en dame på 36? Jeg har bare vært sammen med yngre kvinner før. Jeg tror kanskje jeg er forelska i/begynner å bli forelska i ei på 36, men det føles "rart" siden hun er eldre enn meg. Dessuten har hun to små barn. Hva ville dere gjort (menn)? Satse på henne eller glemme? Anonymkode: 75e66...12d Du vet det er fire år sant og ikke 40? Jeg er gift med en dame som er 5 år eldre enn meg. Jeg har ikke tenkt på det som aldersforskjell engang. Anonymkode: 7deac...3ea 9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #9 Skrevet 31. mai 2018 Hvis dere er enige om å få barn sammen så er det jo fortsatt tid og mulighet. Det er jo bare 4 år opp. Anonymkode: b6e9e...346
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #10 Skrevet 1. juni 2018 Det er en helt vanlig aldersforskjell. Min mor er 4 år eldre enn pappa. Hadde vært litt anderledes om hun var 20 år eldre. Hvorfor skulle denne alderen gjøre at du ikke vil satse på hun? Anonymkode: 877ea...219 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #11 Skrevet 1. juni 2018 Jeg er sammen med en som er 4 år yngre enn meg, før meg var han sammen med ei som var 5 år eldre. Tanken har ikke slått meg at det er et problem engang - det er jo ikke snakk om 20 år hvor man er på helt forskjellig stadier i livet. Anonymkode: 5d263...c7b 3
_Mayhem_ Skrevet 1. juni 2018 #12 Skrevet 1. juni 2018 Samme alder(31), er mange vakre, tøffe og sjarmerende kvinner i alderen 36-38.
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 1. juni 2018 #13 Skrevet 1. juni 2018 Her trodde jeg det var snakk om en kvinne på 60+ eller noe... og så var det bare ei 4 år eldre... Min samboer er 4 år yngre enn meg og vi har aldri sett på alderen. Synes virkelig folk til tider er altfor opphengt i alder. Har man kjemi med noen så går man for det.
Kreator Skrevet 1. juni 2018 #14 Skrevet 1. juni 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvis man er mann på 31 år (32 i år), hva er deres mening om å bli sammen med en dame på 36? Jeg har bare vært sammen med yngre kvinner før. Jeg tror kanskje jeg er forelska i/begynner å bli forelska i ei på 36, men det føles "rart" siden hun er eldre enn meg. Dessuten har hun to små barn. Hva ville dere gjort (menn)? Satse på henne eller glemme? Anonymkode: 75e66...12d Du er en voksen mann og kan gjøre akkurat som du vil og føler for, men helst uten å lyve eller såre andre da. Aldersforskjellen her er helt ubetydelig, kanskje med unntak av følelsen/redselen din og/eller bekymringen om hva andre mener om saken. Forsøk å hev deg over dette; hva vil DU? Hvis du vil ha det bra bør du fokusere på hva du selv føler i større grad, og i mindre grad bekymre deg om hva alle andre mener. Den viktigste forskjellen her er med eller uten små barn, og hva dine egne ambisjoner er på området. Hvis noen av dere har noen "absolutte krav" så få de fram så fort som mulig. Hvis ikke, forsøk å bli kjent først, også kan dere finne ut av hva dere ønsker å gjøre på området (eller ikke) etterhvert. Og du får litt erfaring med kvinner som er like eller mer voksne enn deg (vel, biologisk i hvertfall), samt hvordan barn påvirker livet. Dere er begge uansett unge nok til at alt er mulig biologisk sett i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #15 Skrevet 1. juni 2018 Jeg er en kvinne på 39 år, og min samboer er 5 år yngre, jeg hadde 2 barn fra før. Og vi har da aldri tenkt over aldersforskjellen. Anonymkode: 92601...864 1
Gjest padawan Skrevet 1. juni 2018 #16 Skrevet 1. juni 2018 ei som er 4 år eldre enn deg er ikke gammel Så nesten litt for meg du hadde funnet deg en minstepensjonist med rullator.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #17 Skrevet 1. juni 2018 Er ikke bare gutter som tenker sånn...traff ei jente via nettdating her om dagen, samme alder pr dags dato..problemet hennes var tydeligvis at jeg var født et år for sent 😂 da er det sært synes jeg 😄 nå skal det sies at jeg personlig ikke har noe problem å date/møte/være sammen med en kvinne/jente/dame som er eldre enn meg (+/- 6-7år) alder har ikke så mye å si bare man er i samme fase i livet 👍🏼 Anonymkode: d7f3c...58f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #18 Skrevet 1. juni 2018 Tusen takk for alle svar! (noen mer konstruktive enn andre riktignok) Dere har rett, aldersforskjellen er ubetydelig. Jeg ble litt "tatt på senga" av å få følelser for ei jeg i utgangspunktet ikke tenkte på som aktuell. Men hun er bare helt fantastisk. Flott dame, reflektert, morsom og snill. Da jeg fikk vite hvor gammel hun er ble jeg bare overrumplet, jeg tror det mest var fordi jeg bare har tenkt på yngre kvinner som aktuelle. Men jeg har tenkt mye på dette i dag, og kommet fram til at alder bare er et tall og som ikke betyr noe i denne sammenhengen. Som en her påpekte, så er vi i forskjellige livsfaser. Jeg kan f.eks godt tenkte meg barn, men hadde ikke sett for meg det før om mange år fortsatt. Men om hun ønsker flere så må jeg jo nesten gå med på det tidligere enn jeg har tenkt pga henne, men det tar jeg heller ikke så tungt. Men vi må jo bli sammen først da. Anonymkode: 75e66...12d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #19 Skrevet 2. juni 2018 - kun fire års forskjell og dere er i forskjellige livsfaser? For noe sprøyt. Fire år er ingenting. Jeg hadde ikke kommet til å reflektert over det i det hele tatt så lenge begge er voksne. Anonymkode: 194e7...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #20 Skrevet 2. juni 2018 4 år er da ingenting. Jeg er kvinne og siden tjueårsalderen har jeg alltid foretrukket yngre menn. Det har variert fra 3-14 år yngre (jeg er nå godt voksen, bare sånn før noen begynner å beskylde meg for å sjekke opp 6-åringer 😄 ) Så lenge vi er på omtrent samme sted i livet og ønsker det samme, så har aldri alder vært en issue. Anonymkode: 441d5...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå