AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Det skal sies at jeg maks 4 ganger i året jeg drar på en skikkelig fest, hvorpå jeg da mener fors og så på byen. Og de gangene jeg har vært på fester hvor jeg slår den halt eller helt ut så har jeg fått pass til de 2 hundene mine. Men denne gangen har jeg ikke greid å anskaffe pass til dem. Er det forsvarlig at de er hjemme alene mens jeg drar på byen? La oss si jeg reiser hjemmenfra 18:30 og er kanskje hjemme alt fra 1:00-1:30 jeg har ikke tenkt til å drikke meg sanseløs for det gjør jeg aldri, men kanskje litt brisen. Hundene har selvsagt mat, vann og leker på rommene sine og har fått tur føre jeg reiser. De er på hvert sitt rom så det ikke blir noe krangling (den ene er gammel og blir fort irritert på den yngre om det blir mye mas, noe jeg vet det hadde blitt) Kjør debatt men flott om det er saklig! Anonymkode: 0157d...904
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Kommer an på om de har vært alene tidligere på dagen. Anonymkode: dfd26...e63 4
Duff Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Jeg går ikke på fest men kan av og til være ute fra tidlig til sent. Min to klarer seg fint alene da. 1
Trikken Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal sies at jeg maks 4 ganger i året jeg drar på en skikkelig fest, hvorpå jeg da mener fors og så på byen. Og de gangene jeg har vært på fester hvor jeg slår den halt eller helt ut så har jeg fått pass til de 2 hundene mine. Men denne gangen har jeg ikke greid å anskaffe pass til dem. Er det forsvarlig at de er hjemme alene mens jeg drar på byen? La oss si jeg reiser hjemmenfra 18:30 og er kanskje hjemme alt fra 1:00-1:30 jeg har ikke tenkt til å drikke meg sanseløs for det gjør jeg aldri, men kanskje litt brisen. Hundene har selvsagt mat, vann og leker på rommene sine og har fått tur føre jeg reiser. De er på hvert sitt rom så det ikke blir noe krangling (den ene er gammel og blir fort irritert på den yngre om det blir mye mas, noe jeg vet det hadde blitt) Kjør debatt men flott om det er saklig! Anonymkode: 0157d...904 Hva gjør du når du er på jobb? 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #6 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, Trikken skrev: Hva gjør du når du er på jobb? Hjemme alene da, men da har jeg jo et mer tidsperspektiv på når jeg forventes å være hjemme. Nå vil jeg jo ikke ha en klokke å gå etter sånn sett, men er jo ikke snakk om å reke ute halve natten. Anonymkode: 0157d...904
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #7 Skrevet 31. mai 2018 2 minutter siden, Alice123 skrev: Hvorfor skulle ikke det være forsvarlig? Det var det da, jeg føler kanskje på at de skal være hjemme alene mens jeg er på byen og morer meg. Hønemor kan man kanskje kalle det... Anonymkode: 0157d...904
Alice123 Skrevet 31. mai 2018 #8 Skrevet 31. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var det da, jeg føler kanskje på at de skal være hjemme alene mens jeg er på byen og morer meg. Hønemor kan man kanskje kalle det... Anonymkode: 0157d...904 Hundene vet jo ikke at du er ute og har det kult. Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. 10
Trikken Skrevet 31. mai 2018 #9 Skrevet 31. mai 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjemme alene da, men da har jeg jo et mer tidsperspektiv på når jeg forventes å være hjemme. Nå vil jeg jo ikke ha en klokke å gå etter sånn sett, men er jo ikke snakk om å reke ute halve natten. Anonymkode: 0157d...904 Da er de jo vant til å være alene, uannsett burde dyr klare seg alene noen timer. 1
Gjest -Willow Skrevet 1. juni 2018 #10 Skrevet 1. juni 2018 Hadde kun vært så lenge borte om jeg hadde vært hjemme med hunden resten av dagen, eller i hvert fall store deler av den. Tror ikke det har noe å si om du er borte på dagen eller kvelden for hundene dine
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #11 Skrevet 1. juni 2018 Hvis det er noe som skjer fire ganger i året syns jeg det er helt greit. Du lufter selvsagt før du drar og når du kommer tilbake. Selvsagt er det best om du er hjemme med hunden hele dagen før du drar, men det er som sagt helt greit å dra på fest en fredag kveld hvis det skjer fire ganger i året Anonymkode: f7b9a...0f0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 Jeg tenker at det er lov å ha et normalt liv selv om man har hund. Det kommer dager hvor ting ikke er 100% optimalt for hunden, men det er jo unntaket, og hunder flest takler jo det uten problemer. Anonymkode: 48b67...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå