Gå til innhold

Er ikke aseksuell men sex funker ikke helt for meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en dame, men jeg klarer ikke helt å få det til med henne. Eller vi har sex, og jeg kommer og det er forsåvidt deilig. Men det mangler bare noe.

Hun blir ellevilt tent, og er for mye for meg i senga. Er hun forelska?

Jeg har så problemer med følelser, jeg vet ikke hva jeg føler. Jeg har aldri opplevd å virkelig ha lyst på en person. Jeg har bare hatt ok sex, og aldri med jenter jeg har vært forelska i. Men jeg tror ikke jeg kan bli forelska heller.

Skulle ønske jeg hadde hatt barn, siden det er hovedgrunnen til at jeg ønsker å få til et forhold. Ellers kunne jeg klart meg fint uten sex.

Anonymkode: ee046...a17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene om å ha det slik. Har ofte følt meg litt unormal.. .

Anonymkode: c3625...bd1

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke alene om dette problemet! Det er like mange Menn som kvinner som faktisk ikke føler at de trenger sex. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men en dag kommer kvinnen i ditt liv og da....! Lykke til! PS hun trenger ikke være forelsket selv om hun er vill i sengen! Kanskje ta en prat sammen, er ikke vits å være sammen med noen som du ikke har følelser og for respekten for den andre!

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ellevill og for kåt for deg i senga? Sikker på det ikke bare er du som har erfaring med sjenerte kvinner som ikke tør å slippe seg løs og gjøre det som får de til å nyte og bli elleville, men bare latt seg underkue til å la deg styre og nyte og ikke tør å virkelig nyte selv og faker orgasmene sine da?

En dame som nyter sin seksualitet til det fulleste er jo noe av det menn sier de drømmer mest om, men det er kanskje ikke gøy allikevel når sexen ikke bare går på dine premisser men også hennes? Eller hva er egentlig problemet?
Om hun har unormale fetisjer hun ikke klarer å holde igjen så forstår jeg at det godt kan bli feil for deg om dere ikke deler disse fetisjene, men hører jo ikke ut som at det er noe sånt her, men rett og slett bare det at hun slipper seg løs.

Hvor gammel er du og hvordan erfaring har du med sex siden du kun har hatt det du kaller OK sex tidligere? Er det fyllasex, er det sex bare for å ha sex med en du egentlig ikke har kjemi med? Har du lite praktisk erfaring med sex? Du sier at du kunne klart deg fint uten sex og aldri opplevd å ha ordentlig lyst på noen - det høres ut som aseksualitet for meg men noen har også bare satt opp psykiske sperrer og holder igjen fordi de er usikre på seg selv og egne ferdigheter.

Hvorfor tror du at du ikke kan bli forelsket? Er det fordi du har blitt såret sist du var det og har satt deg opp en mur? Er det fordi du sliter psykisk og ikke har følelesmessig overskudd til det? Går du på medisiner som ødelegger følelsesregisteret og sexlysten din?
det er for lite informasjon her til at vi kan prøve å hjelpe deg.

Anonymkode: c0b47...ab9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...