AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Ja. Jeg er forelska i nav-dama mi. Hu er så pen. Jeg blir gærn i hue. Klarer ikke mer. ah... Anonymkode: c664c...b1e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Er hun din kundebehandler på nav må du bare holde deg unna henne. Anonymkode: 98b76...f0a
Carrot Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Bytt kundebehandler, fiks opp i grunnene for at du har en nav behandler og så ber du henne ut.. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 2 minutter siden, Carrot skrev: Bytt kundebehandler, fiks opp i grunnene for at du har en nav behandler og så ber du henne ut.. Det er ikke lov for en kundebehandler å date en tidligere klient pga taushetsplikten. Anonymkode: 98b76...f0a
Carrot Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov for en kundebehandler å date en tidligere klient pga taushetsplikten. Anonymkode: 98b76...f0a hvor står det? og hvordan bryter man taushetsplikten når det er den man dater man skal beskytte?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #6 Skrevet 31. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun din kundebehandler på nav må du bare holde deg unna henne. Anonymkode: 98b76...f0a Jeg vet det er feil, og jeg er ikke slem men jeg klarere ikke å få hu ut av hue. Hun ser helt smashing ut. Anonymkode: c664c...b1e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #7 Skrevet 31. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er feil, og jeg er ikke slem men jeg klarere ikke å få hu ut av hue. Hun ser helt smashing ut. Anonymkode: c664c...b1e gidder dere ikke å svare? Anonymkode: c664c...b1e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #8 Skrevet 31. mai 2018 28 minutter siden, Carrot skrev: hvor står det? og hvordan bryter man taushetsplikten når det er den man dater man skal beskytte? Dette er da noe alle vet? Det har desduten vært hundrevis av tråder på kg om temaet. Anonymkode: 98b76...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #9 Skrevet 31. mai 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er feil, og jeg er ikke slem men jeg klarere ikke å få hu ut av hue. Hun ser helt smashing ut. Anonymkode: c664c...b1e Bytt kundebehandler. Noe mer kan du ikke gjøre. Anonymkode: 98b76...f0a
Severin Skrevet 31. mai 2018 #10 Skrevet 31. mai 2018 Det virker ikke som om du er forelsket i henne, (ikke slik du beskriver det her siden du kun kommenterer hvor pen hun er). Du er sikkert tiltrukket av henne, men det er ikke det samme som å være forelsket. Om det er så distraherende, så bør du uansett få byttet behandler.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #11 Skrevet 31. mai 2018 10 minutter siden, Severin skrev: Det virker ikke som om du er forelsket i henne, (ikke slik du beskriver det her siden du kun kommenterer hvor pen hun er). Du er sikkert tiltrukket av henne, men det er ikke det samme som å være forelsket. Om det er så distraherende, så bør du uansett få byttet behandler. hva er forskjellen på å være forelsket og tiltrukket? er betatt det samme som tiltrukke? Anonymkode: c664c...b1e
Severin Skrevet 31. mai 2018 #13 Skrevet 31. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva er forskjellen på å være forelsket og tiltrukket? er betatt det samme som tiltrukke? Anonymkode: c664c...b1e Du legger mye mer i det å være forelsket i en person. Da er det hele personen, med personlighet, styrker og svakheter, du legger i det. Du blir ikke forelsket i en person basert på utseende ene og alene. Føler du deg tiltrukket, så er det basert på hvordan personer ser ut, og at vedkommende er attraktiv i dine øyne.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #14 Skrevet 31. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Igjen? Anonymkode: fafc0...278 hæ? Anonymkode: c664c...b1e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #15 Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hæ? Anonymkode: c664c...b1e Det har jo vært minst 2 andre tråder om dette de siste dagene. Anonymkode: fafc0...278
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #16 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har jo vært minst 2 andre tråder om dette de siste dagene. Anonymkode: fafc0...278 Jeg vet ingening om det. Men jeg er uansett, veldig betatt og tiltrukra. Jeg har så lyst til å hoppe på henne. Hun har vondt i ryggen, så jeg tenkte jeg knne massere henne litt, da er vi i senga mi, for deretter å hoppe på. Anonymkode: c664c...b1e
Carrot Skrevet 1. juni 2018 #18 Skrevet 1. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er da noe alle vet? Det har desduten vært hundrevis av tråder på kg om temaet. Anonymkode: 98b76...f0a Tråder på KG er da ikke en rettningslinje man er pålagt å følge.. På KG leser man at en lærer ikke kan date en elev, men om denne personen ikke lengre er ens lærer eller du er dens elev kan man fint date om man er to voksne.. En lege kan ikke gå ut med en pasient, men er man ikke lengre legens pasient osv kan man fint gå ut - det er så mange uskrevne "regler" som presenteres som om de er ufravikelige på steder som KG, det betyr ikke at de ER ufravikelige så lenge man ikke kan vise til et regelverk, så jeg spør igjen - hvor står det at man ikke kan date noen man har vært rådgiver for som nav ansatt om denne ikke lengre er ens klient og ikke lengre er en del av NAV?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #19 Skrevet 1. juni 2018 59 minutter siden, Carrot skrev: Tråder på KG er da ikke en rettningslinje man er pålagt å følge.. På KG leser man at en lærer ikke kan date en elev, men om denne personen ikke lengre er ens lærer eller du er dens elev kan man fint date om man er to voksne.. En lege kan ikke gå ut med en pasient, men er man ikke lengre legens pasient osv kan man fint gå ut - det er så mange uskrevne "regler" som presenteres som om de er ufravikelige på steder som KG, det betyr ikke at de ER ufravikelige så lenge man ikke kan vise til et regelverk, så jeg spør igjen - hvor står det at man ikke kan date noen man har vært rådgiver for som nav ansatt om denne ikke lengre er ens klient og ikke lengre er en del av NAV? Jeg er jo i NAV da, og kommer til å være i dem enn stund framover, dama har mann og barn og da. Og hu er heller ikke interisert. Tror jeg, jeg tørr ikke spørre. Anonymkode: c664c...b1e
Carrot Skrevet 1. juni 2018 #20 Skrevet 1. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jo i NAV da, og kommer til å være i dem enn stund framover, dama har mann og barn og da. Og hu er heller ikke interisert. Tror jeg, jeg tørr ikke spørre. Anonymkode: c664c...b1e Da er jo saken en annen enn at hun KUN er din veileder... Rådet ellers er det samme: bytt veileder og få "orden" på det du kan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå