Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Har akkurat meldt meg inn på blink, og nysgjerrig som jeg er, lurer jeg på om noen vil røpe sitt blinknavn til meg? Jeg vet nemlig at mange her inne er på blink Får jeg ditt, får du mitt! Capricorn - meget nysgjerrig!
koldbruna Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 koldbruna tror jeg....er lenge siden jeg var på Blink nå :oops:
Gjest lilletroll Skrevet 1. mars 2005 #4 Skrevet 1. mars 2005 Husker jeg ikke en gang, men det kan godt være at det er lilletroll der som alle andre steder... :-?
Gjest happyending Skrevet 3. mars 2005 #13 Skrevet 3. mars 2005 Haha, jeg har et av de "styggeste" nickene på blink.. Men jeg vet ikke om jeg tør å si det, for jeg har ikke lyst å bli satt i sammenheng med hva jeg har skrevet her...
Gjest TomKrus Skrevet 4. mars 2005 #16 Skrevet 4. mars 2005 Haha, jeg har et av de "styggeste" nickene på blink.. Ærre knulleguri?
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #17 Skrevet 4. mars 2005 Blink Jeg sa jo just www.db.no/blink følg med a kjerring :o Tihi bare tøyser, men adressen er riktig
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2005 #18 Skrevet 4. mars 2005 Jeg sa jo just www.db.no/blink følg med a kjerring :o Tihi bare tøyser, men adressen er riktig :evil:
Gjest happyending Skrevet 4. mars 2005 #19 Skrevet 4. mars 2005 Neida, knulleguri er for langt... Men det er ikke så langt unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå