Gå til innhold

Har du handlet i dag og fått med deg trippeltrumfgodene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt flink til å planlegge mine storinnkjøp til disse dagene:

Trippel-trumf-torsdager 2018 :

Torsdag 14. juni

Torsdag 23. august

Torsdag 20. september

Torsdag 25. oktober

Torsdag 15. november

Torsdag 13. desember

Oversikten fant jeg her: https://gjerrigknark.com/Sparetips/Shopping-og-netthandel/Det-lonner-seg-handle-pa-Trippel-Trumf-dager-men-nar-finner-de-sted

Anonymkode: 177bf...fb0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Ingrid78
Skrevet

Selvfølgelig har jeg handlet i dag. Kjøper litt ekstra av tørrvarer og basisvarer så jeg har. Dopapir osv. Handler ikke enormt, men det er jo kjekt å få med den lille ekstra bonusen jeg kan da.

AnonymBruker
Skrevet

Pøh, sant at jeg ikke gidder. Gevinsten er liten, personopplysningene mine og handlekurven deler jeg ikke med Trumftullet.

Anonymkode: 72296...b5f

• Liker 3
Gjest Ingrid78
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pøh, sant at jeg ikke gidder. Gevinsten er liten, personopplysningene mine og handlekurven deler jeg ikke med Trumftullet.

Anonymkode: 72296...b5f

Tja... Jeg handlet for litt under 2000 i dag, og fikk 103 kroner i bonus. Har samlet opp 1800 kroner siden januar i bonus. Kaller ikke det liten gevinst sånn egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ingrid78 skrev:

Tja... Jeg handlet for litt under 2000 i dag, og fikk 103 kroner i bonus. Har samlet opp 1800 kroner siden januar i bonus. Kaller ikke det liten gevinst sånn egentlig. 

Hadde en fått skikkelige butikker hvor en kan kjøpe større kvanta ville du fått enda bedre fortjeneste

Anonymkode: 1ae6a...8c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke handlet i dag. Det jeg trenger skal jeg handle i morgen på obs. Handlet en del basisvarer da de var tilbud på de. 

Anonymkode: d8a14...ef3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stikker og handler nåh!

Anonymkode: c4556...8f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye sparer dere før dere overfører til konto? Er helt ny i gamet 😛 en krone her og en krone der! 

Anonymkode: c1f25...02c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye sparer dere før dere overfører til konto? Er helt ny i gamet 😛 en krone her og en krone der! 

i år har jeg alt fått 1000kr inn på konto. Så grei deal.

Anonymkode: a181c...435

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overfører til konto ca 3-4 ganger i året, når jeg husker det :) Jeg betaler med Trumf Visa hos Kiwi og på Trippeltrumf-dagene får jeg da 1% ekstra i tillegg til de 3%.

Skrevet (endret)

Ja, jeg handlet på Kiwi i dag, men det var litt sånn tilfeldig. Måtte i butikken en gang til denne uka, og satt i går ettermiddag (onsdag) og lurte på om jeg skulle gå i butikken da, eller vente og få med meg Trippel-Trumfen i dag (torsdag). Ble til at jeg ventet til i dag, like så godt. Handlet ikke for mer enn 700 da. Jeg bruker Trumf Visa å betale med hos Kiwi, og da skal det bli ekstra trumf-bonus der også ved bruk av det kortet.

Jeg pleier egentlig ikke å passe på og dra meg i butikken på sånne Trippel-trumf dager, det klaffer som regel ikke. Ofte har jeg kanskje storhandlet for uka et par dager før bare eller noe sånt.

Husker ikke når jeg sist tømte Trumf-bonuskontoen min (overførte til bankkonto), men det er noen måneder siden. Har pr nå 560 kr i opparbeidet bonus hos Trumf.

Endret av Million
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler alltid mest på trippel trumf.

har også brukt trumfen ved hotellovernattinger. I sommer får jeg 2000 kun på overnattinger 😁 

usikker hva keg har spart så langt i år, bruker også trumf ved netthandel

Anonymkode: b7055...87b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Handler alltid mest på trippel trumf.

har også brukt trumfen ved hotellovernattinger. I sommer får jeg 2000 kun på overnattinger 😁 

usikker hva keg har spart så langt i år, bruker også trumf ved netthandel

Hvordan gjør du det? :)

Anonymkode: 022d7...fd0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg betaler med trumf visa ved netthandel (og også på Nille og andre butikker som ikke er konkurrerende  dagligvarebutikker), og da får jeg 0,5 % kjøpeutbytte.

Skrevet

Søren også, i dag som jeg betalte kontant uten å vise Trumf-kortet 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Men noen har et annet trumf betalingskort som gir enda større utbytte i visse butikker.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, applestories skrev:

Det var synd. Kan du legge inn trippeltrumfdatoene i kalenderen din på telefonen, slik at du får varsling?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://viatrumf.no/

Du kan også installere en app på nettleseren, så sier den i fra når du er på en side med trumf-avtale.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, applestories skrev:

Du kan sende melding til trumf så legger dem det inn manuelt, du trenger kvitteringen da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. Jeg betaler med trumf visa ved netthandel (og også på Nille og andre butikker som ikke er konkurrerende  dagligvarebutikker), og da får jeg 0,5 % kjøpeutbytte.

3 minutter siden, AnonymBruker said:

https://viatrumf.no/

Du kan også installere en app på nettleseren, så sier den i fra når du er på en side med trumf-avtale.

Tusen takk! Dette visste jeg ikke. Jeg handler mye på nett så dette må jeg sette meg inn i :):)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...